I. Vlieger

Kaartje2go

Ik had binnen 5 minuten reactie op een klacht aangaande mijn kaartje. Dit werd direct opgepakt en keurig afgehandeld!! Veel bedrijven mogen qua klantenservice hier nog een voorbeeld aan nemen, kan alleen maar zeggen dat ik zeer zeer tevreden ben. Mijn hartelijke dank hiervoor. Ilanit Vlieger, De Bilt

`ik had een misdruk op de binnenzijde van mijn kaartje, mijn tekst stond niet in het kader en miste 2 regels. De kaartjes waren netjes ingepakt dus moet in handen geweest zijn en deze fout had dus alvorens het pakketje op de post te doen opgemerkt kunnen zijn en mijn klacht hadden zij kunnen voorkomen door hier op te anticiperen. Echter ken ik niet hun verwerkingsproces dus dit is slechts een kritiek van mij als dit de situatie is geweest. Desalniettemin is alles keurig netjes opgelost en had ik de juist gedrukte kaartjes de volgende dag al in huis dankzij de medewerking van Marleen.

Silvia Platenkamp

We hebben kaartjes gemaakt voor Abraham
kaartje was gemakkelijk te maken, eerste proefdruk werd gratis thuis bezorgd het was helemaal naar onze wens, toen alle kaartjes besteld, volgende dag...

Website is erg duidelijk , kaartje is heel makkelijk te maken( ook voor iemand die niet zo handig is met de computer)
Je word keurig via de mail op de hoogte gehouden en krijgt snel en volt reactie op je mail Super!!

Jeanne Lucas

Geweldige service!!!
Wij hadden zelf een foutje gemaakt die ze fantastisch voor ons hebben opgelost.
Bianca bedankt.
Wij zullen hier zeker nog eens bestellen.

Geweldige service!!!
Wij hadden zelf een foutje gemaakt die ze fantastisch voor ons hebben opgelost.
Bianca bedankt.
Wij zullen hier zeker nog eens bestellen.

Marianne

Vorige week heb ik mijn bestelde setje communie-uitnodigingen ontvangen die er prachtig uitzagen, maar tot mijn schrik stond in de binnen-bovenkant van de kaart niet de naam van mijn zoon, maar de...

- mooie, verzorgde kaarten
- goede service als er iets niet goed gegaan is.
- vriendelijke klantenservice

Kreeg de kaartjes drie dagen later pas geleverd, maar dit lag w.s. aan PostNL en niet aan kaartje 2go.

Miranda

Grote complimenten over de kwaliteit en de mogelijkheden van jullie kaartjes!!
Ben erg tevreden hierover (’t maken, bestellen, aflevering en betaling)
Echt Super goed!

Alles super goed verlopen!
Keuze genoeg
Eenvoudig te maken
Aflevering netjes verzorgd

Corne’de jong

Echt supergoed en snel, raden we iedereen aan,,,

We hebben maar 1 punt, kaartje2go is gewoon de beste van Nederland, punt uit,

hermans

Kaartje2go

Vanwege een kleine onduidelijkheid met het maken van de kaart is er iets fout gegaan.
We hebben contact opgenomen en we kregen gratis nieuwe kaarten!!
DIT IS SUPER SERVICE!!!!!!!

Barbara Sukel

Uitstekend!!!

Het is een makkelijke site, heb uitnodigingen gemaakt voor een verjaardagsfeestje, met foto, makkelijk uploaden, bewerken,en te maken!
Zeer snel verzonden,binnen 24 uur in huis.
Helemaal top.
En ook heel snel antwoord op een mail!
Ik kom graag weer bij jullie terug!
Groetjes Barbara

neeltje

Helemaal geweldig, makkelijk en snel en de kwaliteit is super, ik ga dit zeker vaker doen
heb zulke leuke reacties gehad

helemaal geweldig, makkelijk en snel en de kwaliteit is super, ik ga dit zeker vaker doen
heb zulke leuke reacties gehad

Schroijen

Kaartje2go

Mooie kaarten, goede site en makkelijk te bestellen.
Ook voor iemand die niet zo goed is met de computer, (zoals ik) ha,ha,ha.

GA ZO DOOR