Imke Saes

Ik vind het echt een super organisatie, dinsdagavond besteld en gewoon de dag erop meteen met prima kwaliteit in de bus! helemaal top, bedankt Kaartje2go!

Henk

Wij zijn zeer tevreden over Kaartje2go.Afgelopen week kaarten besteld,alles is gladjes verlopen.Ik zal zeker kaartje2go aanbevelen bij vrienden en bekenden. Henk

Hans van Rouwendaal

Voor de eerste maal dat ik een kaart heb gemaakt en per toeval bij Kaartje2go uitgekomen. Wat een mooi product en zo simpel om te maken. Ik kom in de toekomst zeker terug en zal Kaartje2go zeker...

De snelheid van afhandelen is werkelijk ongekend. Om 16.30 uur besteld en de volgende dag al in huis

Hetty Helffer

Snelle levering.
Geweldige drukkwaliteit.
Zal Kaartje2go zeker aanbevelen bij anderen.
Als ik een kaart of kaarten laat maken, doe ik dat zeker bij Kaartje2go.

Snelle levering.
Geweldige drukkwaliteit.
Zal Kaartje2go zeker aanbevelen bij anderen.
Als ik een kaart of kaarten laat maken, doe ik dat zeker bij Kaartje2go.

elly

Prima eerste (en inmiddels ook tweede) ervaring met kaartje2go: Na het overlijden van onze moeder wilden wij graag kaartjes naar familie en vrienden versturen met een afdruk van haar mooiste foto...

Topkwaliteit foto, snel, heel klantvriendelijk en zeker niet duur - kortom, heel goed.

Blijven doen wat ze nu doen, gewoon niets op aan te merken.

Annelies Jordans

Onze complimenten voor het bedrijf Kaartje2go. De verzending en drukken van de kaarten, allebei keurig in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.

inge

Gratis fotokaart verzonden, goede kwaliteit en prima service

gratis fotokaart verzonden, goede kwaliteit en prima service

Ans Peters

Goede weergave van bestel- en bezorggemak

Op dit moment geen

diny

Ik heb voor de eerste maal kaarten laten maken,

ik heb voor de eerste maal kaarten laten maken,
geweldig zoals ze gemaakt zijn.De service is heel goed, ik vind dit een betrouwbaar bedrijf waar ze trots op mogen zijn.Heb ik straks weer kaarten nodig dan zal ik ze zeker bij hun laten maken.in een woord geweldig!!

Diny

W. Roskam

De kaarten hebben een zeer goede kwaliteit.
Wat ik zelf ervaar is de ontwerpvrijheid die zei
hebben en hanteren!
De klantvriendelijkheid staat bij hun hoog in het
vaandel!...

Zie beschrijving van mijn ervaring!