Peter Lourenssen

Hej,
Att skicka kort har aldrig varit så enkelt !!

Met vänligahälsningar

Peter Lourenssen
Sjötorp
Sverige

Inga kommentarer

Inga kommentarer

Corry van Kasteren

Ruime kaartsortering. Zeer snelle en opbouwende reactie op mijn vraag betreffende de uitvoering. Snelle uitvoering en verzending van mijn bestelling. Ik ben zeer tevreden over her resultaat.

Indien je het nodig hebt: hulp bij de uitvoering
en goed advies hoe je iets gemakkelijker en mooier kunt doen.

Geen.

dian gommers

Wat een super service zelf een tekst foutje gemaakt en krijg gewoon nieuwe kaarten opgestuurd gratis dit noem ik nu super service

Mirjam

Zeer klantvriendelijk en doen er alles aan om kwaliteit af te leveren. Hierbij houden ze zich voortreffelijk aan de 100% tevredenheidsgarantie.

Thomas vd Knijff

Zeer goede ervaringen met Kaartje2Go. Wij hebben zelf een foutje gemaakt in de bestelling, waardoor onze SaveTheDate kaartjes teleurstellend van kwaliteit waren. Kaartje2Go vraagt actief in de...

intuïtieve werking van configurator
Super aftersales
Snelle reactie
goede prijs kwaliteitverhouding

Kleuren in de configurator voor achtergronden zijn op het scherm wat moeilijk te beoordelen

Karin

Vorig jaar al een proefdruk van een geboortekaartje voor onze kleinzoon besteld. Helemaal leuk! 22 Januari uiteindelijk de kaartjes besteld en 23 Januari al in huis! Perfecte service! En de prijzen...

Gemak van rustig thuis alles bekijken.....de gratis proefdruk. Gunstige prijs van de kaartjes! Geen verzendkosten en keurig verpakt geleverd!

Nee geen verbeter punten! Super!

Dam

Altijd zeer tevreden over Kaartje@go!

Mooie kwaliteit en een vriendelijke klantenservice!

Harold Baur

Werkelijk een uitstekend bedrijf met een zeer vriendelijke telefoniste! Wij hadden dringend rouwkaarten nodig zo voor de kerst. Geen punt bij kaartje2go.nl. Voor de zekerheid hebben ze nog een...

Het meedenken! Altijd vriendelijk en het uiterste voor de klant doen.

Misschien een verbeterpuntje om bij de rouwkaarten extra aan te geven dat deze ook via rouwpost verstuurd gaat worden.

Veel keuze en snelle levering, maar bovenal klantvriendelijkheid en after sales zijn supergoed bevallen. Een aanrader !

klantvriendelijkheid, meedenken met eventuele problemen, oplossingen bieden

Laurens

Goede en snelle afhandeling van de kwalitatief mooie kaartjes.

Klantvriendelijke en eenvoudige wijze van ontwerpen.