Susan

Een 10+ voor de service wat een top service!

Wij hadden zelf een fout gemaakt, hebben met de klantenservice gebeld en probleem is opgelost! Goede kwaliteit kaarten en een snelle levering! In één woord super!

Bo Hendrickx

Super service! Meteen reactie gekregen op mijn teleurstellende ervaring door de gevouwen kaarten door PostNL. Daarna meteen actie ondernomen door Kaartje2go, wauw!

Super snel persoonlijke service!

Wil

Prima service en snelle levering.
Prachtige kaarten.
Ben zeer tevreden. Volgende keer weer Kaartje2go
Dikke Tien!!!!

Gaan goed om met klachten, reageren snel, zoeken uit wat er mis ging, houden je op de hoogte en lossen het op.

Kaartje wordt idd netjes dezelfde dag op de post gedaan.

Miranda

Weer een mooie kaart geleverd gekregen.
Alleen erg jammer dat PostNL de kaart niet de volgende dag (zaterdag) heeft bezorgd, maar pas op dinsdag...

Makkelijk programma om zelf de leukste kaarten en uitnodigingen te maken

Betere afspraken met Post NL dat ze het ook echt snel leveren, dit liep bij deze bestelling echt uit doordat ze tegenwoordig niet meer op maandag leveren. Vrijdag bestellen moet gewoon gegarandeerd zaterdag binnen zijn

Corrie Zweegman

Onze 50 jarig jubileum kaarten met foto's zijn 2 dagen geleden naar onze gasten verstuurd. Al vele reacties ontvangen dat ze heel mooi zijn. Bedankt voor het prettige contact met jullie tijdens het...

Zelfs een extra "proefkaart" naar onze dochter in het buitenland gestuurd. TOP!

Ellen

Maandag een kaart naar Hongarije gestuurd! Gisteren (vrijdag) heeft mijn zus deze ontzettende leuke kaart ontvangen! Ze was er erg blij mee! Kaartje2go ik ben super blij met jullie!!! Gewoon lekker...

De snelheid van levering, reactiesnelheid, klantvriendelijkheid, informatie verstrekking

Ga zo door!

Ik kan niets anders zeggen dan:Top!! Service en kwaliteit!! Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkster/medewerkers.
Zoveel mogelijkheden om een kaart echt persoonlijk te maken.
Ik...

Behulpzaamheid en vriendelijk maar vooral meedenkend personeel een verademing.

Ik zou misschien bij de kleurkeuze voor de tekst de kleur aangeven (als tekst als je op de kleur staat) soms lijkt het bijv. goud en is het toch oranje geel.

Debbie

Overzichtelijke site, goede service en een zeer ruime keus aan mogelijkheden. Gebruiksvriendelijk! TOP!

rein kruijer

Keurig verzogd bedankt