Claire

Top bedrijf! Had zelf een verkeerd huisnummer gebruikt, helaas was de kaart niet op tijd en dus ook niet ontvangen. Kaartje2go heeft opnieuw mijn kaart verstuurd zonder extra kosten. Perfect...

Snel mailcontact.

Marjo

Super bedrijf! Leuke uitnodiging gemaakt voor mijn 50e verjaardag. Heel veel mogelijkheden om een leuke uitnodiging te maken. Kwaliteit kaart is ook erg mooi. Ik vind jullie top!

Mooie site, snelle service en goede kwaliteit kaarten.

Adelien

Eigen kaarten ontworpen en besteld ,zeer snelle levering en wat een prachtig resultaat!
Erg mooi van kwaliteit en kleur ,ik ben ontzettend tevreden met kaartje2go ,een echte aanrader .

Zeer mooi eindresultaat !!

Een fijn bedrijf. Snelle afhandeling en een geweldige service. Gratis nieuwe kaartjes ontvangen na een tikfout door mijzelf. De volgende dag had ik de nieuwe kaarten al in huis.

Snelle chat met medewerkers als je een vraag hebt. Mooie kaarten en een groot aanbod.

Linda

Ik ben stiekem getrouwd en wilde de kaartjes bezorgen een dag na mijn trouw dag. Helaas is er 1 van mijn kaartjes eerder verzonden, dus was het geen verrassing meer. Medewerker heeft netjes excuses...

Goede service!

Super bedrijf! 1 van mijn bestelde kaarten niet ontvangen, chat bericht gestart, meteen reactie en de kaart wordt opnieuw opgestuurd! Lieve medewerkers!

Mooie kwaliteit kaarten

Ria ten Brinke

Kaartje2go, Ik ben super tevreden!!! ik denk dat ik al dik over de 100 kaarten verstuurd heb via kaartje2go, en altijd toppie.
Maar nu had ik uitnodigingskaarten besteld, Had ik 2 tik fouten...

Ja Super service, dat zie je pas als er iets is, maar t is meer dan geweldig!!

Geweldig bedrijf!!!!!

Ik moest 5 kaartjes naar hetzelfde adres sturen en ze hebben mij een actiecode gegeven zodat ik maar eenmalig verzendkosten hoefde te betalen. Top!!

Zeer tevreden, eerst gratis proefkaart aangevraagd daarna aangepast en besteld. Snelle service en ziet er keurig uit!

Foto kaart maken makkelijk

Antoinet

Kaart was niet of verkeerd bezorgd door PostNL
Mochten door Kaartje2go om hun kosten een nieuwe kaart versturen.

Snel een adequaat opgelost.