Marja

Door een stomme fout van mijzelf had ik een fout gemaakt op mijn geboortekaartjes. Kaartje2go kwam mij hierin onwijs goed tegemoet: snelle reactie en ontzettend goede oplossing geboden. Top service!

inya

Wow! Mijn eerste bestelling en dit was boven alle verwachtingen in super van kwaliteit, plus nog eens snel en binnen de opgegeven tijd geleverd! Echt chapeau!

Henk

Erg enthousiast over de snelle levering. Contact via email ook als zeer prettig ervaren. Kreeg snel reactie op mijn vraag. Daarna ook direct bevestiging per email, dat het goed zou komen. Kortom een...

Snelle levering, direct antwoord op vragen.

Fantastische ervaring, bestelling keurig en op tijd geleverd.

Jeanette

Geweldig bedrijf. Bestel hier al lang al mijn kaarten en die zijn altijd perfect in orde en worden op tijd bezorgd.
Laatst een kaart besteld die naar Amerika verstuurd is maar nooit...

Ferry

Heel betrouwbaar bedrijf. Toen we per ongeluk een fout in onze kaart hadden staan en al besteld hadden, werd dit goed opgelost. Ik raad dit bedrijf zeker aan!1

Servicegericht, denken goed mee, lossen het op als er een probleem is, betrouwbaar.

Dayenne Roording

Ik bestel al jaren al mijn soorten kaarten hier. De laatste keer had ik 10 bedankkaarten besteld maar de volgende dag kwam ik er achter dat het er 20 moesten zijn . Ik had de pech dat mijn...

Meer dan 101% tevreden over de klantenservice. Via de mail wordt altijd snel gereageerd en zijn erg vriendelijk.

coby Smit

Super blij met dit bedrijf altijd op tijd en leuke aktie s
ik raad het iedereen aan

heel erg bedankt voor altijd goede service

G Jong

In tegenstelling tot een aantal andere kaartjesmakers vond ik bij kaartje2go de toepassingen die ik wel kon gebruiken.

De bestelling is vanwege de slechte postbezorging nooit aangekomen. Na contact met kaartje2go hebben zij de bestelling op hun kosten nogmaals verzonden. Een fantastische service waarvoor nogmaals dank.

Marije Kemerink op schiphorst

Zeer klantvriendelijke, snelle en persoonlijke service! Ze willen je overal mee helpen en leveren prachtige producten! Je kunt alles vragen, niks is te gek. Geweldig bedrijf, ga zo door!!

Ze helpen je net zolang tot je 200% tevreden bent!!