9.8/10
9.5/10

Goed snel
zeer ruime keuze
mooi eindreslutaat

Zelf ontwerpen was super leuk.

De geboorte kaart was 1 gram te zwaar voor een normale postzegel dit was een erg duur geintje.

Zelf ontwerp

Kaart was 1 gram te zwaar voor een standaard postzegel

In een woord: geweldig!

Medewerker denkt mee qua kleurstelling en ontwerp.

Geen.

Geboortekaartje zelf ontworpen, tevreden over resultaat en levering

- gebruiksvriendelijke editor
- snelle levering naar Belgisch adres ondanks gevestigd in Nederland

Theo Doesburg

Zeer tevreden in mijn ervaring met Kaarten.Studio

Ik wilde gewoon uitnodigingen voor mijn verjaardag maken. En dat kan en mag ook gewoon bij Kaarten.Studio. Sterker nog, ze hebben gratis geholpen met het opmaken van een kaart. Geweldig gewoon

SG

Wij hebben enorm goede ervaring met Kaartenstudio. Ze zijn behulpzaam, aanpassingen worden snel en gratis doorgevoerd als je specifieke wensen hebt.

Geweldige kwaliteit, veel mogelijkheden, persoonlijk contact is prettig, aanpassingen gratis. Gewoon super goed bedrijf

Jonckheere Monique

Correcte Samenwerking

onmiddellijke behandeling van vragen of problemen !

Nee Zaak word goed gerund

Gaat echt makkelijk

Ja dat het gemakkelijk werkt

Ga zo doot

Lena Cossey

Zeer positief. Correcte levering, goede kwaliteit

Kwalitatieve voorbeelden, hippe designs, ruimte keuze in diverse stijlen, mogelijkheid tot pimpen van je kaart met kleine extra's, leuke lettertypes

Elke Van Haverbeke

Is ok maar jammer dat jullie niet zelf de ontwerpen controleren op dingen die je als klant niet kan weten. Bij ons staat de kader niet 100% ih midden.

Zelfstandig kunnen samenstellen van de kaart

Controle voor het printen? Zelf kleine correcties doen?

Reactie Kaarten.Studio:

Beste Elke,

Spijtig om hier te moeten vernemen dat het een en ander niet helemaal als positief is ervaren. Wij hebben contact met je geprobeerd te zoeken, maar helaas geen reactie mogen ontvangen. In een e-mailbericht aan jou hebben we het volgende laten weten;

1) Order nalopen doen wij uiteraard graag (en gratis) als de klant hiernaar vraagt. We kunnen alleen niet alle orders die voorbijkomen individueel nalopen.
2) Onze eigen ontwerpen zijn gecontroleerd op onjuistheden. Jouw ontwerp betrof echter een ontwerp door jou zelf gemaakt.
3) In de editor zit weldegelijk een rasterfunctie, waardoor zichtbaar wordt of een afbeelding in het midden ziet.

Helaas hebben wij gedurende het proces geen vragen van jou ontvangen. We hebben na het lezen van deze recensie per e-mail nog een passende oplossing aangeboden, waar je niet op hebt gereageerd.

Mocht je dit lezen, dan willen we aangeven dat we hopen dat een eventueel volgend bezoek aan onze webshop positiever zal uitpakken. Daar gaan we voor! En als er vragen zijn, bel of mail gerust!