9.8/10
Zelf ontwerpen
9.5/10

Baas

Kan bijna alles bewerken

Ik mis sommige icoontje om toe te voegen ze zijn wat simpel

Geweldige service. Prachtig resultaat. Ik werd uitstekend geholpen en ben superblij met het prachtige resultaat!!

Super service , mooie kaarten , mooie kwaliteit en super snel geleverd!

Julie

Snelle topservice.

Gemakkelijk te hanteren tool

Ik heb na mijn bestelling te hebben ontvangen een mail gestuurd met daarin vermeld dat er geen enveloppen meegeleverd waren bij de kaartjes.
Hoop alsnog op een reactie van jullie
Hoop alsnog op een reactie van jullie

Mvg. Luking

Reactie Kaarten.Studio:

Beste Daniël, wij hebben donderdag 1 augustus in de avond binnen 20 minuten teruggemaild met een reactie. Ook gisterenavond binnen 10 minuten gereageerd op de tweede e-mail. Je geeft aan dat je... Beste Daniël, wij hebben donderdag 1 augustus in de avond binnen 20 minuten teruggemaild met een reactie. Ook gisterenavond binnen 10 minuten gereageerd op de tweede e-mail. Je geeft aan dat je geen enveloppen bij een bestelling kaartjes hebt mogen ontvangen. Dit is juist. Er zijn in de laatste order alleen kaarten besteld en afgerekend. De enveloppen leveren wij er niet gratis bij. Deze dienen dus apart naast de kaarten besteld te worden, en kunnen worden dan tesamen met de kaarten bezorgd. In de bestelbevestiging van dinsdag 30 juli 19:59 is nauwkeurig terug te zien wat er besteld en betaald is. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is. Om klantvriendelijkheid en reactiesnelheid zo laag te beoordelen betreuren wij. Zeker omdat we van onze kant alles hebben gedaan om zo snel en volledig mogelijk te reageren, zelfs in de late avonduren.

Goed snel
zeer ruime keuze
mooi eindreslutaat

Zelf ontwerpen was super leuk.

De geboorte kaart was 1 gram te zwaar voor een normale postzegel dit was een erg duur geintje.

Zelf ontwerp

Kaart was 1 gram te zwaar voor een standaard postzegel

In een woord: geweldig!

Medewerker denkt mee qua kleurstelling en ontwerp.

Geen.

Geboortekaartje zelf ontworpen, tevreden over resultaat en levering

- gebruiksvriendelijke editor
- snelle levering naar Belgisch adres ondanks gevestigd in Nederland

Theo Doesburg

Zeer tevreden in mijn ervaring met Kaarten.Studio

Ik wilde gewoon uitnodigingen voor mijn verjaardag maken. En dat kan en mag ook gewoon bij Kaarten.Studio. Sterker nog, ze hebben gratis geholpen met het opmaken van een kaart. Geweldig gewoon