9.8/10
9.8/10
Zelf ontwerpen
9.5/10

Lena Cossey

Zeer positief. Correcte levering, goede kwaliteit

Kwalitatieve voorbeelden, hippe designs, ruimte keuze in diverse stijlen, mogelijkheid tot pimpen van je kaart met kleine extra's, leuke lettertypes

Elke Van Haverbeke

Is ok maar jammer dat jullie niet zelf de ontwerpen controleren op dingen die je als klant niet kan weten. Bij ons staat de kader niet 100% ih midden.

Zelfstandig kunnen samenstellen van de kaart

Controle voor het printen? Zelf kleine correcties doen?

Reactie Kaarten.Studio:

Beste Elke,

Spijtig om hier te moeten vernemen dat het een en ander niet helemaal als positief is ervaren. Wij hebben contact met je geprobeerd te zoeken, maar helaas geen reactie mogen ontvangen. In een e-mailbericht aan jou hebben we het volgende laten weten;

1) Order nalopen doen wij uiteraard graag (en gratis) als de klant hiernaar vraagt. We kunnen alleen niet alle orders die voorbijkomen individueel nalopen.
2) Onze eigen ontwerpen zijn gecontroleerd op onjuistheden. Jouw ontwerp betrof echter een ontwerp door jou zelf gemaakt.
3) In de editor zit weldegelijk een rasterfunctie, waardoor zichtbaar wordt of een afbeelding in het midden ziet.

Helaas hebben wij gedurende het proces geen vragen van jou ontvangen. We hebben na het lezen van deze recensie per e-mail nog een passende oplossing aangeboden, waar je niet op hebt gereageerd.

Mocht je dit lezen, dan willen we aangeven dat we hopen dat een eventueel volgend bezoek aan onze webshop positiever zal uitpakken. Daar gaan we voor! En als er vragen zijn, bel of mail gerust!

Samantha

Netjes geholpen. Zelf een kleur van de kaart laten toevoegen, het was allemaal geen probleem! Echte aanrader

Nam de tijd voor mij en mijn wensen! Uiteindelijk de perfecte kaart gekregen.

Saskia

Voor mijn jarige dochter zelf uitnodigingen gemaakt. Daar leent de site zich ook prima voor! Chapau!

Familie Sipperman

Hele mooie jubileumkaarten zelf mogen maken bij kaartenstudio. Dank voor de goede service

Vriendelijke en snelle service, goede kwaliteit

Pascalle

Mijn ervaring met Kaartenstudio is zeer goed. Ik wilde een afbeelding (skyline) op de kaart aangepast hebben en dit hebben ze gratis binnen een uur gedaan. Echte top service!

Ik heb geen verbeterpunten kunnen vinden.

Dit is al de derde keer dat ik kaartjes bestel bij Kaarten.Studio. Ben gewoon erg tevreden met de service en kwaliteit. Ik beveel ze ook altijd aan bij familie!

Service en kwaliteit

Tineke

Wauw, echt geweldig deze site. Dat je de kaartjes zelf kunt ontwerpen is zo leuk. En ook de kwaliteit is echt goed

Gebruiksvriendelijk, snelle levering

Makkelijk in gebruik

Levering uiteindelijke kaarten vlug ontvangen

Heel lang moeten wachten op proefdruk