Monique Janssen

Vanaf het begin een prima behandeling door Danny. Geduldig en begripvol. Heeft veel met mij te stellen gehad door mijn frustratie, en mentale onzekerheid. Het gaat nu prima en ik ga volgende week... Vanaf het begin een prima behandeling door Danny. Geduldig en begripvol. Heeft veel met mij te stellen gehad door mijn frustratie, en mentale onzekerheid. Het gaat nu prima en ik ga volgende week weer opbouwen met mijn werk. Heel tevreden. ????

Mieke Theeuwen

Het enthousiasme en kundigheid van mijn therapeute maakt het dat ik graag kom om aan mijn welzijn te werken.

F.Fohr

Het ondervragen en tegelijk in de praktijk waarmaken vond ik inspireren.

Goede begeleiding en advies om zo spoedig mogelijk te herstellen.

Over het algemeen zou ik mijn fysio aanbevelen bij zowel jong als oud met hart-/vaat- /
& longproblematiek. Doordat de fysiotherapeut blijft observeren en communiceren leer je beetje bij beetje je lichaam beter kennen waardoor je niet te ver over je grenzen zal gaan (maar op zo’n dag alsnog uitgedaagd wordt). Daarnaast weet zij altijd te focussen op de positieve punten ongeacht het ziektebeeld.

Voor zover ik kan nagaan is hij deskundig en legt alles duidelijk uit. Ook wanneer ik oefeningen niet goed deed, en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.

Joran

De manier waarop wordt behandeld en de realistische doelstellingen