Wanneer iemand klachten aan rug heeft bijvoorbeeld.

Me moeder is nog nooit zo goed geholpen als nu bij jvdi

Mijn therapeut luistert naar je pijn grens en als het niet meer gaat dan kijkt hij mee of er nog iets mogelijk is en als dat niet het geval is gaan we de volgende keer verder en beginnen we rustiger... Mijn therapeut luistert naar je pijn grens en als het niet meer gaat dan kijkt hij mee of er nog iets mogelijk is en als dat niet het geval is gaan we de volgende keer verder en beginnen we rustiger zodat je betere stappen maakt

Maartje camps

Rob was gewoon heel begrijpend en heel vakkundig

Fine mensen die goed kijken maar wat er mis is, je series nemen en niet zeggen dat alles tussen je oren zit.

Al iemand aan mij vraagt hoe hij was zou ik zeggen goed

Ik maak samen met de therapeut duidelijke afspraken. Hierbij wordt ook serieus geluisterd naar mij. De oefeningen worden duidelijk uitgelegd en er wordt goed gecommuniceerd wat de therapeut met de... Ik maak samen met de therapeut duidelijke afspraken. Hierbij wordt ook serieus geluisterd naar mij. De oefeningen worden duidelijk uitgelegd en er wordt goed gecommuniceerd wat de therapeut met de behandeling probeert te bereiken en op welke manier ze dit wil bereiken. Ik heb het gevoel dat de therapeut de tijd neemt voor mij zonder daarbij de zaken af te rafelen.

Alisha is een zeer fijne fysio. Wat haar onderscheid is dat ze ook heel goed kan luisteren en niet alleen naar het lichamelijke plaatje kijkt maar naar jou als persoon in zijn geheel

Heb dry needling gedaan, dit deed hij heel goed, alleen bij mij werkte het maar een paar dagen, maar dat lag niet aan de behandeling maar aan mijn klachten. Pim legde steeds goed uit wat hij ging... Heb dry needling gedaan, dit deed hij heel goed, alleen bij mij werkte het maar een paar dagen, maar dat lag niet aan de behandeling maar aan mijn klachten. Pim legde steeds goed uit wat hij ging doen en vroeg steeds of het nog goed ging tijdens de behandeling. Ook vroeg hij elke keer hoe de afgelopen periode was gegaan en stelde daar zijn behandeling op in.