P. Boekee

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. specifieke vraag gesteld, waarop het antwoord positief was. perfecte bezorging van het product.

zie bovenstaand

ik heb swarovski gekocht, misschien een link naar een bijpassend stolp

Na telefonisch contact een horloge uitgezocht in samenwerking met de juwelier en uitvoerig gezocht naar een passende band ivm kleine pols mooi verpakt en verzonden.

W.H.Pruisscher

Zeer snelle reactie over de te leveren Swarovski produkten, helaas was er nog maar 1 item beschikbaar van mijn keuze maar door snelle reactie en een goed alternatief toch het gewenste aantal kunnen... Zeer snelle reactie over de te leveren Swarovski produkten, helaas was er nog maar 1 item beschikbaar van mijn keuze maar door snelle reactie en een goed alternatief toch het gewenste aantal kunnen krijgen.

Snelle en correcte levering van de bestelde produkten.

Helemaal Prima!

Al mijn wensen werden vervuld!

Geen; of misschien toch: het plastic doosje waar het horloge in werd geleverd was stevig, maar niet echt representatief. Dat had wel wat chiquer gemogen.

Lilian Smit

Voor het eerst een aankoop gedaan. Snelle afhandeling. Keurig geinformeerd over de aflevering. En keurig op tijd ontvangen.

Het artikel was fraai ingepakt en de 'persoonlijke' noot erbij vond ik attent.

Nee.

Helder aanbod, de belofte 'voor 17:00 besteld, morgen in huis' wordt waargemaakt. Snelle levering, product zat goed verpakt.

Goede verpakking van bestelde product en levering zoals beloofd de volgende dag.

van der Linde

Prima service, de track en trace moest ik naar informeren, verder top

afhandelingssnelheid

zie boven

Reactie Juwelier van der Heijden:

Bedankt voor uw review. Wij zijn constant bezig met verbeteringen en vernieuwingen binnen ons bedrijf en nemen uw punt daar uiteraard ook in mee.