Ik kocht een pruik in de opruiming, een bahama mono. dat deed ik aan de hand van de foto .helaas de pruik leek totaal niet op het model dat ik meende gekocht te hebben ik voelde mij flink belazerd...

er was een storing op de website ,maar het contact met de medewerkers was in orde

de juiste foto's plaatsen en duidelijk aangeven dat producten in de uitverkoop niet geruild mogen worden

Reactie Juuls World:

Goedemiddag,

We begrijpen dat het een teleurstelling is als het model toch niet helemaal naar verwachting is. Zou je contact met ons willen opnemen? Dan zullen we met een passende oplossing komen.

Goede service ,helpt meedenken, snelle levering, maar het blijft lastig om de kleur te bepalen .

Zie omschrijving

Jawel , het is heel belangrijk maar moeilijk de kleur te bepalen en heb ik toch wel een jaar met eigenlijk de verkeerde kleur moeten lopen.espresso mix van Elle Wille lijkt niet op de espresso van Gisela meier.

Ik ben zeer tevreden .

Wat heb ik besteld heb ik gekrijgen snel ,netjes en goed ingepakt .

Ik heb geen tips ,zijn doen het perfect

Mijn ervaring is uitermate positief. Contacten en levering liepen vlot. Staan ook open voor opmerkingen. Gewoon vier sterren over de gehele lijn omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn

vriendelijk, bereidwillig,

Ans H.H

Al verschillende keren pruiken besteld. Iedere keer goed gegaan. dit is mijn 3e review.Geweldige service. Kan niet anders als tevreden zijn over dit bedrijf.

De snelheid als iets in voorraad .Volgende dag al in huis

Marleen

Ik ben zeer tevreden over de service van Juuls World,ze adviseren mij goed en zijn ook vriendelijk,je mag altijd bellen geven ze zelf aan.............

Mijn punt is dat ze mijn kleur al goed weten en dat is voor mij veel waard

Op de website ook de achterkant laten zien van het kapsel,en de kleuren wijken nogal af in werkelijkheid.

Het bestellen en ontvangen, de gewenste producten zijn allemaal dik OK.
Alleen is deze feedback weer zo opgesteld dat je toch punten moet geven zonder dat je er iets over weet...

De zeer ruime keuze naar modellen, kleur, kwaliteit en prijs.

Spijtig dat de foto's van de pruiken meestal enkel vooraan zijn genomen: dat beperkt me in mijn keuze zodat ik ook maar steeds hetzelfde haarwerk bestel (telkens opgelucht dat jullie het nog verkopen : West in bernstein rooted).

EllwAnoniem

Gies