8.3/10

Emmabloem

Heel goed

hele goede hulp gehad via de chat om de juiste kleur voor een mutsje te zoeken

neen

Prima. Snelle levering

Geen verzendkosten. Helemaal top

Voor mij is de site heel goed

Sylvia

In 1 woord fantastisch.
Ontzettend aardige en zeer klantvriendelijke medewerkers en snelle levering ook nog zonder verzendkosten.
Een aanrader!

Zeer klantvriendelijke medewerkers,
Snelle levering en geen verzendkosten

Lydia drenth

Prima snelle levering

Larissa

Levering is enorm traag
Ze adverteren met levering binnen 24 indien op voorraad
Maar blijkbaar is er weinig op voorraad
Tot 2x toe hoofddoekjes besteld. Eerste levering moeten...

Naar waarheid adverteren

Beste Larissa,

Bedankt voor de review.
Wij vinden het erg jammer om te horen dat u het bestellen bij ons als negatief heeft ervaren.

Wij hebben dit voor u nagekeken en het klopt dat u langer op uw hoofdbedekkingen heeft moeten wachten. De reden daarvoor heeft onze collega telefonisch met u doorgenomen.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging van de hoofdbedekkingen.

Valerie

Zeer tevreden. 2 bestellingen gemaakt en alle 2 snel geleverd

Moninique van Dinther

Ik heb besteld en dan zou het artikel binnen 3 dagen bij mij thuis zijn dat was niet het geval ik heb gebeld op maandag en die mevrouw zegt morgen komt het binnen op dinsdag het was weer niet binnen...

Het haar stuk is geweldig 10

Ik vind als je iets zegt dan moet je het ook naar komen 6

Beste Monique,

Bedankt dat u deze feedback met ons wilt delen. Wij erkennen dat er fouten zijn gemaakt in de communicatie naar u toe. Onze medewerker die u die maandag heeft gesproken, was toen nog niet op de hoogte van de nalevering vanuit de fabriek. Er zijn twee dingen langs elkaar heengelopen, waarvoor onze excuses. Wij zullen uw feedback ter harte nemen.

Desondanks hopen wij u graag weer te zien in onze webshop.

Diane Beeckmans

Zeer positief. Snelle levering en als een artikel niet onmiddellijk leverbaar is dan krijg je een telefoontje met de vraag of je wil afzien van je bestelling of wil wachten. Top

Uitgebreid gamma en duidelijke info

Geen opmerkingen

Ik kocht een pruik in de opruiming, een bahama mono. dat deed ik aan de hand van de foto .helaas de pruik leek totaal niet op het model dat ik meende gekocht te hebben ik voelde mij flink belazerd...

er was een storing op de website ,maar het contact met de medewerkers was in orde

de juiste foto's plaatsen en duidelijk aangeven dat producten in de uitverkoop niet geruild mogen worden

Goedemiddag,

We begrijpen dat het een teleurstelling is als het model toch niet helemaal naar verwachting is. Zou je contact met ons willen opnemen? Dan zullen we met een passende oplossing komen.

Goede service ,helpt meedenken, snelle levering, maar het blijft lastig om de kleur te bepalen .

Zie omschrijving

Jawel , het is heel belangrijk maar moeilijk de kleur te bepalen en heb ik toch wel een jaar met eigenlijk de verkeerde kleur moeten lopen.espresso mix van Elle Wille lijkt niet op de espresso van Gisela meier.