H. van den Noord

Leuke medewerkers, Staan je graag van dienst

Top

Safa

AFRADER

Beschrijf uw ervaring

AFRADER! Niet eens 1 ster waardig.

Dit bedrijf is niet eens 1 ster waardig, een clown circus wat zichzelf een BV mag noemen.

2 jaar geleden een Ford besteld (telefonisch) waar...
AFRADER! Niet eens 1 ster waardig.

2 jaar geleden een Ford besteld (telefonisch) waar ik om extra specificaties vroeg bij de auto, dat was mogelijk met een extra(!) wachttijd van 3 tot 5 maanden.
Prima, dacht ik. Na +/- 4 maanden wachten kreeg ik dan de auto, auto werd afgeleverd voor de deur i.v.m. corona, sleutel werd in mijn handen geduwd want ze moesten zo snel mogelijk weg zonder de specificatielijst door te lopen of uberhaubt iets te tekenen, ik dacht prima, heb nog niks getekend dus als het niet goed is komt het wel in orde (niet dus).

Na 2 minuten kijken zag ik al dat er heel wat specificaties niet aanwezig waren op de auto, verkeerde motor, geen LED-lichten en heel wat andere extra opties wat wel in het contract stond.
Na bellen met Justlease, waar je overigens minimaal 30 minuten moet wachten, werd er mij doodleuk verteld of ik het wel zeker wist en of ik langs de Ford dealer zou willen rijden voor een bevestiging(??). De zelfde dag nog langs de Ford dealer gereden, die vond het onacceptabel en adviseerde mij om de zo absoluut niet de accepteren.

Na weer 30 minuten in de wacht te hebben gestaan kwamen ze er maar niet uit hoe ze dit zouden oplossen, een nieuwe auto kon niet, dan toch weer wel, dan toch weer niet vervolgens zouden ze een offerte aanvragen om de auto om te bouwen(??) wat erna toch weer te veel zou kosten, zodoende 2 weken(!!) bezig geweest om tot een oplossing te komen voor dit probleem. Iedereen maakt beloftes langs elkaar heen want de communicatie op de afdeling liep behoorlijk langs elkaar heen. En soms werd er gewoon niet opgenomen, want ik was een lastige klant en ging niet akkoord met de 2 euro korting per maand die ze in het begin voorstelden, terwijl de extra specificaties opliepen tot 30 euro p/m.

Na nog eens 6 maanden(!!) wachten alsnog de juiste auto gekregen, er werd belooft dat er voor de verkeerde auto niet zou worden gefactureerd. Nadat de juiste auto na 6 maanden(!) werd geleverd kreeg ik in 1x de factuur van de verkeerde auto voor 6 maanden verrekend.

Kortom, valse beloftes, meest bizarre en schaamteloze customer service van alle dienstverleners/bedrijven bij elkaar. 11 maanden wachten op de auto die je besteld, minimaal 30 minuten wachten voordat er iemand opneemt en egocentrisch "oplossen".

Het enige nadeel aan leasen, is Justlease.

CJH Bouwman.

Tevreden

Beschrijf uw ervaring

Een goede eerste kennismaking, klantvriendelijke behandeling in de contacten.
En over de gang van zaken ben ik wel tevreden.

Marleen

Top ervaring!

Beschrijf uw ervaring

Met occasion helaas wat problemen. Werd meteen goed en adequaat opgelost door mij een optie te geven voor een nieuwe auto. Netjes en snel geregeld.

Rob v W

Goed ontvangen

Beschrijf uw ervaring

een prima ervaring met Justlease, nu wachten op de auto.

Ruud uit 53

Op een klein puntje na zeer positief.

Beschrijf uw ervaring

Duidelijke website en 'mijn justlease'. Verloop en alle relevante informatie overzichtelijk en beschikbaar. Minpuntje: Een trekhaak toevoegen aan een lopende offerte bleek niet mogelijk te zijn.

Dune

Belazerd

Beschrijf uw ervaring

4,5 jaar prima service en dik tevreden. Totdat we in de laatste maanden van de looptijd er achter kwamen dat we het financieel niet voor elkaar gingen krijgen om nog te leasen. We zette het contract... 4,5 jaar prima service en dik tevreden. Totdat we in de laatste maanden van de looptijd er achter kwamen dat we het financieel niet voor elkaar gingen krijgen om nog te leasen. We zette het contract dus stop en alle service verviel daarmee ook meteen.

Jolande B.

Zeer vriendelijk! Persoonlijk! Begripvol! Meedenkend!

Beschrijf uw ervaring

Zeer vriendelijk! Persoonlijk! Begripvol! Meedenkend! Verstand van zaken!

Toekomstige Justlease rijder

Uiteindelijk komt het goed

Beschrijf uw ervaring

Mijn aanvraag bij Justlease verliep door allerlei ICT problemen stroef.
Gelukkig door de bereidwilligheid van de medewerkers is alles goed gekomen.

Paul

Professioneel gemak.

Beschrijf uw ervaring

Medewerkers van Justlease zijn professioneel die met je meedenken. Via de website is het makkelijk om een offerte aan te vragen.