Liever uit privé niet vriendelijke dank! Aart is oke

Grote klasse! Justlease is.,just go en drive!!

Beschrijf uw ervaring

Ervaring zonder just lease zou we niet zo ver gekomen allemaal en medewerkers bedankt!!

Alfons van Valkenburg

Super bedrijf betrouwbaar echte aanrader

Top top top

Kloek

Goede bedrijf en makkelijk online een auto bestelen .

Beschrijf uw ervaring

Toen ik een auto online bestelde, werd ik de volgende dag terug gebeld.

Esther

Nee geen aanrader

Beschrijf uw ervaring

Vrijwel alleen negatief. Te hoge rekeningen, onterechte facturen, geen enkele reactie op mijn mails. Ik heb mijn contract afgekocht. Dat zegt genoeg toch?

TT81

Aantrekkelijke tarieven, bar slecht bereikbaar

Beschrijf uw ervaring

Hoewel de maandelijkse premie erg aantrekkelijk is, moet je niet teveel verwachten op het gebied van service. De klantenservice is slecht bereikbaar (30+ min wachten en daarna ophangen is geen... Hoewel de maandelijkse premie erg aantrekkelijk is, moet je niet teveel verwachten op het gebied van service. De klantenservice is slecht bereikbaar (30+ min wachten en daarna ophangen is geen uitzondering), whatsapp geprobeerd, lukt ook niet. Daarnaast levertijd indicatie helemaal verkeerd, ook na verschillende updates. Als je dat allemaal niet heel erg vindt, dan zou ik Justlease aanraden.

Sash

Zo ongeorganiseerde bedrijf!

Beschrijf uw ervaring

Ik heb mijn auto wat eerder ingeleverd vanwege remigratie. Ik ben een nette klant geweest die elke maand de premie betaald. Ik heb een contract van 5 jaar maar wat paar maanden te vroeg ingeleverd.... Ik heb mijn auto wat eerder ingeleverd vanwege remigratie. Ik ben een nette klant geweest die elke maand de premie betaald. Ik heb een contract van 5 jaar maar wat paar maanden te vroeg ingeleverd. Ingeleverd met zo veel ongebruikte kilometers nog zelfs die ze mij niet hebben terug betaald. Ik moest zelfs boete betalen omdat ik mijn contract eerder heb beëindigd en de eigen risico ook. Na al die bedragen die ze afgeschreven hebben, nog een deurwaarder gestuurd terwijl dat de medewerker heb gezegd dat het al allemaal klaar en afgerond is. Ongelooflijk! Deurwaarder voor wat???

Andre

Snel geregeld, prima service

Beschrijf uw ervaring

In mijn zoektocht naar een bepaald type auto, kwam Justlease met een zeer scherpe prijs. Echt behoorlijk goedkoper dan de dealer van dit type.
De offerte was snel binnen, acceptatieproces ging...
De offerte was snel binnen, acceptatieproces ging ook heel vlot en alles was binnen enkele uren geregeld. Via whatsapp contact gehad met Justlease en medewerker belde me vrij snel terug met antwoord op mijn vragen.

Marciano.

Vriendelijk en duidelijk

Beschrijf uw ervaring

Nadat ik concreet werd, is alles vlotjes verlopen.
Mijn vragen en wensen heb ik kenbaar gemaakt, waarna ik vrijwel direct een telefoontje kreeg om alles goed door te nemen.
Van daar uit...
Nadat ik concreet werd, is alles vlotjes verlopen.
Van daar uit het contract gekregen en alles snel en soepel verlopen.

Ronald

Goede duidelijke service

Beschrijf uw ervaring

Vanaf het eerste contact tot het leveren van de auto is mij alles duidelijk en enthousiast uitgelegd. Ook in een privé situatie waarin er andere dingen voorrang kregen, toonden ze begrip en was er... Vanaf het eerste contact tot het leveren van de auto is mij alles duidelijk en enthousiast uitgelegd. Ook in een privé situatie waarin er andere dingen voorrang kregen, toonden ze begrip en was er totaal geen probleem. Als ik een vraag had ik appen en daar kreeg ik een duidelijk en goed antwoord. Ik heb meestal een bepaalde verwachting van iets en ik werd boven verwachting prettig geholpen. Dat is natuurlijk hartstikke prettig. Ook kwamen ze zelf met oplossingen als er onvoorziene zaken waren. Al met al ben ik super tevreden

Happy customer

Goed te doen