Je aankoop wordt beschermd

Martina van Boort-Speetjens

Zeer goede leasmaatschappij

Beschrijf uw ervaring

deskundig , vriendelijk en zeer snel

Richard Reimering

Betrouwbaar, transparant, en overzichtelijk

Beschrijf uw ervaring

Als je wilt leasen, ga gerust bij Justlease, mooie app, transparant, overzichtelijk, en duidelijk.
Ik kan voorstellen dat je twijfel bij het leasen van een auto, en dan wilt je zeker geen addertjes onder het gras hebben. Ik heb bij Justlease geen addertjes gevonden.

Lina

Super tevreden met alles

Beschrijf uw ervaring

Ik heb sinds eind augustus een Peugot 108 via Justlease en ben hier super tevreden mee. Er is een klein foutje gemaakt met de facturering maar na een mail ben ik terug gebeld en heeft de medewerker van Justlease dit meteen rechtgezet en in orde gemaakt. Ik raad iedereen aan om een auto bij Justlease te Leasen :o).

Dick van der Waal

Schade vakkundig en keurig hersteld

Beschrijf uw ervaring

Schade telefonisch gemeld, telefoontje ontvangen van aanbevolen reparateur, afspraak gemaakt en verder liepe alles vanzelf

Hans van Walsum

Private lease zonder gedoe!

Beschrijf uw ervaring

Positief: zakelijk, efficiënt, persoonlijk, vriendelijk. Afspraken worden nagekomen!

Rik Meijdam

Positieve verrassende ervaring

Beschrijf uw ervaring

Prettige behandeling vriendelijk, duidelijk, correct.
Zeer verrassend het ophalen en terugbrengen van auto bij reparatie en onderhoud, helemaal top, op het moment dat het de klant uitkomt.

danny

Snelle afhandeling en goede service van schade

Beschrijf uw ervaring

na een schade werd alles snel en goed door just lease vakkundig afgehandeld en door een schadebedrijf
dit alles in in korte tijd alle zorgen worden je ontnomen.

Thomas Wolst

Uitstekende uitvoering

Beschrijf uw ervaring

Zeer goed en snel geholpen met het maken van de schade

Leroy

Just-super

Beschrijf uw ervaring

Klantvriendelijke, meelevend en uitstekende service. Band lek. Binnen 30 min gerepareerd. Daarna goed nagecontroleerd. Super

Hilda van der Meij-Ruurs

Efficient en correct.

Beschrijf uw ervaring

Een goede club, duidelijk, snel, en correct.