Nee.

Beschrijf uw ervaring

Ik ben tot nu tevreden over Justlease.

Klaas K.

De ervaring met JustLease is goed en prettig.

Beschrijf uw ervaring

Ook bij telefonisch contact met JustLease werden mijn vragen keurig behandeld.

Paul van Hoorn uit Venlo

Super fijne professionele schade afhandeling

Beschrijf uw ervaring

Een super fijne professionele afhandeling, zowel de opname als de afhandeling en het schade herstel.
Alles werd voor je geregeld en had er zelf weinig of geen bemoeienissen mee.

Theo

Uitstekend

Beschrijf uw ervaring

Geen bericht goed bericht.

Henny Bosboom

No nonsens aanpak is zeer efficiënt.

Beschrijf uw ervaring

De in aanvang wat moeizame communicatie is aanmerkelijk verbeterd.

E.A. Pattikawa

Zo ga je met klanten om

Beschrijf uw ervaring

Een auto onderhoudsbeurt via Justlease is niet zo maar een onderhoudsbeurt. Dit is een ervaring waar menige organisatie nog van kan leren. De service, klantvriendelijkheid en de afspraken die nagekomen worden. Ook de Profile garage in Krimpen aan den IJssel krijgt een dikke pluim van me. Geweldig hoe je daar ontvangen en geholpen wordt. De bereidheid, het meedenken, de deskundigheid en de service zijn in 1 woord GEWELDIG te noemen. Een garage waar anderen wat van kunnen leren. Goede keuze van Justlease om onderhoud uit te besteden aan Profile te Krimpen a./d IJssel. Absoluut meer auto's naar toe sturen.

Chipo Banda

Erg tevreden

Beschrijf uw ervaring

Erg tevreden over mijn Opel Karl. Beste prijs die ik kon vinden online bij alle aanbidders, snelle levering en goede service.

Bert Belder

Afhandeling schade

Beschrijf uw ervaring

Na een ongeval met de leaseauto heeft Justlease de afwikkeling van de schade uitstekend verzorgd. Ik kreeg een prima vervangende auto van het schadeherstelbedrijf en de schade is prima verholpen.

Deborah

Aanrader

Beschrijf uw ervaring

Ik ben een zeer tevreden klant. nu bijna 2 weken mijn nieuwe auto, ik kon hem ophalen bij een opel dealer in de buurt daar werd alles netjes en duidelijk vertelt, wel miste ik dan even het contact met just lease van goh je auto is er je kunt hem gaan halen ect..
Als ik bel wordt ik netjes te woord gestaan en wordt alles duidelijk uitgelegd wat ik wil weten/vragen.
Al bij al heel tevreden tot nu toe.

pieter v

Vriendelijk en deskundig

Beschrijf uw ervaring

goeie uitleg van alles over leasen enz vriendelijk en afspraken na komen dus prima.