Tom Hendriks

Puur een financiële bank die verder geen support levert. Auto is vorige week ingeleverd maar ik heb toch alweer een factuur ontvangen voor aankomende maand terwijl ik de auto niet meer heb.

Beschrijf uw ervaring

Ik heb mijn nieuwe auto vorige week ontvangen vanuit stern maar heb alles zelf met hun af moeten stemmen. Het kastje van Justlease geeft een foutmelding op de diagnosestekker. In de app staat dat de... Ik heb mijn nieuwe auto vorige week ontvangen vanuit stern maar heb alles zelf met hun af moeten stemmen. Het kastje van Justlease geeft een foutmelding op de diagnosestekker. In de app staat dat de auto pas nog een week levertijd heeft.

Maikel

Net niet

Alles net niet

E. van der Linden

Echte persoonlijke benadering

Beschrijf uw ervaring

In mijn aanvraag voor een nieuwe leaseauto was echt maatwerk noodzakelijk, waarbij door de verschillende medewerkers snel en adequaat is meegedacht en vooral gehandeld. Heb dit echt als pure... In mijn aanvraag voor een nieuwe leaseauto was echt maatwerk noodzakelijk, waarbij door de verschillende medewerkers snel en adequaat is meegedacht en vooral gehandeld. Heb dit echt als pure persoonlijke bandering ervaren, wat zeer prettig voelt kan ik je verzekerden. Kortom, een vette aanrader.

Frans E

Tot heden prettig

Beschrijf uw ervaring

Het contact met Justlease is eigenlijk nog maar net begonnen, het begint voor mij pas écht wanneer ik de autosleutels krijgt aangereikt. Desalniettemin kijk ik er wel naar dat moment uit.

Bart

Duidelijk en concreet

Snel en professioneel

Ceriel

Duidelijk, vriendelijk, servicegericht!

Duidelijk, vriendelijk, servicegericht!
Goed contact met de servicedesk, geen verrassingen, direct duidelijk waar je aan toe bent.

Marne

Zorgeloos, snel & gemakkelijk, private lease waar alles op zit en dat kan bij Justlease

Beschrijf uw ervaring

Mijn ervaring met Justlease, klantvriendelijkheid, behulpzaam en een bedrijf met een flinke en unieke naam

Koolbergen A

Ophaaldienst/Pechhulp

Beschrijf uw ervaring

Ron van Kerkwijk schrijft in zijn review dat dit super is.

Helvrich

Waardeloze communicatie

Beschrijf uw ervaring

Bij problemen wordt er door hun op geen enkele manier gereageerd, mails worden niet beantwoord, whatsapp niet, ze nemen ook niet telefonisch contact met je op. Als je dan zelf belt worden er... Bij problemen wordt er door hun op geen enkele manier gereageerd, mails worden niet beantwoord, whatsapp niet, ze nemen ook niet telefonisch contact met je op. Als je dan zelf belt worden er iedere keer beloftes gedaan, die niet worden nagekomen.
Qua prijs is justlease aantrekkelijk, maar had achteraf liever een paar tientjes meer betaald bij een andere maatschappij.
Dit bedrijf is organisatorisch en communicatief een flinke puinhoop, niet doen dus.

Van Drunen

Slecht

Beschrijf uw ervaring

Kijk uit als je gebruikte auto least
Ze rekenen oude schades
En ze zoeken er nog er een bij
Zodat je nog even je eigen risico betaald
Borg en eindrekening duurt heel lang Kijk uit als je gebruikte auto least
Ze rekenen oude schades
En ze zoeken er nog er een bij
Zodat je nog even je eigen risico betaald
Borg en eindrekening duurt heel lang
Dus lease niet hier
Beantwoorden ook niet je mails