Buddha Ossewaarde

Uitstekende service

Beschrijf uw ervaring

De contacten zijn duidelijk en to the point. De service is meer dan goed.

Rob

Goed op weg met Just Lease!

Beschrijf uw ervaring

Zoals hiervoor beschreven: Uitstekend bedrijf, medewerkers met kennis van zaken en uitstekende service. Prima prijs, kwaliteit verhouding!

Ron

Uitstekend geregeld!

Beschrijf uw ervaring

Ik lease nu ruim een jaar en ik heb tot op heden nog geen enkele negatieve ervaring met Justlease

Mario Keij

Prima service

Beschrijf uw ervaring

Na aanvraag een snelle acceptatie gehad. Nog eerder dan gepland werd de auto geleverd. Ben er zeer blij mee en zeker de service die Justlease heeft geleverd.

marcel

Betrouwbare partner

Beschrijf uw ervaring

afspraken worden nagekomen dat is belangrijk

Joan

Afwikkelng en service bij schade

Beschrijf uw ervaring

De schade doorgeven ging vlot telefonisch. Toen ik het schadebedrijf belde hadden zij al contact gehad met Justlease. De afwikkeling ging vlot en vriendelijk. Heel erg blij met Justlease.

Ton kamphues

Meer dan uitstekend

Beschrijf uw ervaring

Zoals boven beschreven meer dan uitstekend. Maar ook de haal- en brengservice van de garage en het schoonmaken en zuigen van de auto.
Top!!!!!

ron gloudemans

Winterbanden/all wheather banden veiligheid

niet helemaal duidelijk.

Willem

Soepel geregeld

Beschrijf uw ervaring

De ervaringen met Just Lease zijn prima te noemen.
Bij aflevering wordt wordt van te voren alles nog eens rustig met je door genomen om alle eventuele onduidelijkheden weg te nemen.
Dit alles door vriendelijk en vakkundig personeel.
Bij het overhandigen van de auto wordt alles samen door nog eens genomen om te controleren of alles volgens afspraak wordt afgeleverd.
Service afdeling is goed, snel en makkelijk bereikbaar in geval dat dit nodig.
Ook de App werkt simpel en is erg handig en overzichtelijk als wat wilt nazien of vragen hebt over de auto, kilometers, onderhoud etc..

A. Nagtzaam

Beter kan niet

Beschrijf uw ervaring

ik vond het een zeer prettige ervaring deskundig ook