Je aankoop wordt beschermd

Ingrid Bolhuis

Goede kwaliteit en service

Beschrijf uw ervaring

* Ik kan iedereen Just Lease aanraden en als ik mensen tegen kom die het over leasen hebben, raad ik hun altijd aan.
* Goede en snelle service.
* Auto ging voor onderhoud / olie beurt en werd ook nog eens door de wasstraat gehaald.
* Betaalbaar.
* Tevreden klant van Just Lease, onze andere auto loopt elders de volgende maand af, mocht het nodig zijn toch 2 auto's te blijven rijden, doen we dat zeker weer bij jullie.

massagepraktijk van der Ven

Aanrader en goede sponsor

Beschrijf uw ervaring

Goede ervaring en vriendelijk personeel

Lars

Matige service

Beschrijf uw ervaring

Ik kreeg weinig informatie over de aflevering en het inruilen van onze huidige auto. Hier moest ik zelf vooral achteraan en op het laatste moment werd dit ook nog eens aangepast.

Jolanda

Prima auto, jammer van enkele voorwaarden

Beschrijf uw ervaring

De medewerkers van zowel Justlease als van de garage zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. De auto bevalt ook prima en wordt goed onderhouden. Wat ik erg jammer vind, is dat bij het aangaan van de overeenkomst niets verteld wordt over de 'kleine lettertjes'. Twee onderwerpen zijn mij daarbij een doorn in het oog:
- ik vind het bijzonder lastig dat ik de enige ben die het voertuig mag besturen. Ik zou de auto nooit uitlenen, maar op een lange rit is het fijn als je ook kunt wisselen van bestuurde.
- de 'black box' in de auto houdt echt alles bij: tijd van vertrek, aankomst, hoe lang je ergens stilstaan, welke route je hebt gereden, en dus ook hoe hard, etc. Niet alleen ik kan dat in mijn app zien, maar medewerkers van Justlease natuurlijk ook. Je hebt totaal geen privacy.

Dus ondanks de 10 die ik zou geven voor de auto en de vriendelijkheid van de medewerkers, wordt het toch een 6 omdat ik de twee genoemde zaken erg belangrijk vind.

Marti Jansen

Ik geloof toch in de toekomst van Justlease

Zie voorgaande.

sylvester

Goed genoeg en de goedkoopste

Beschrijf uw ervaring

goed allen jammer dat je niet meer kilometers mag maken zonder dat je bijbetaalt of een duurdere auto moet kiezen.

Adrie Tol

Betrouwbaar en deskundig.

Beschrijf uw ervaring

Geen klachten t.a.v. Justlease.
Deskundig en betrouwbaar personeel.

N.S.L.

Voor een eerste keer leasen, niet slecht!!

Beschrijf uw ervaring

Over het algemeen een snelle service en vriendelijk contact met de medewerkers. Ik vond het jammer dat het vrij lang duurde voordat alles in orde was bijvoorbeeld met mijn werkgeversverklaring.
Ik krijg mijn auto 4 December geleverd dus ben benieuwd!!

Brigitte

Uitstekend!!!!!!

Beschrijf uw ervaring

Ze hebben helaas onze lease auto het s'nachts geramd en behoorlijk beschadigd.Helaas geen belletje of briefje .De afhandeling van just Lease kon niet beter, zeer snel een vervangende auto en de schade was in 1 week hersteld. Dus UITSTEKENDE service!!!! echt top.

c plomp

Zeer goed

Beschrijf uw ervaring

mijn ervaring is alles wordt opgelost zeer vriendelijk personeel