Mehmet

Auto besteld

Beschrijf uw ervaring

Beste, ik heb bij just lease een auto besteld, omdat bij just lease de optie lijst niet echt duidelijk is hield ik de website van peugeot der naast, daar stond aantal opties standard in mijn... Beste, ik heb bij just lease een auto besteld, omdat bij just lease de optie lijst niet echt duidelijk is hield ik de website van peugeot der naast, daar stond aantal opties standard in mijn uitvoering.
Ook bij justlease waren die opties niet zichtbaar omdat het standard bij de opties in zat

Vervolgens na mijn bestelling heeft peugeot de uitvoeringen veranderd, en krijg nu de opties niet erbij

Ik vind dit heel jammer dit kan niet op deze mannier gehandeld worden

S. Vonk

Leuke acties!

Beschrijf uw ervaring

Van de weg van offerte tot aanvraag kan er verbetering komen.

Jan van der Sande

Justlease heeft veel te bieden

Beschrijf uw ervaring

Nadat ik geattendeerd werd op Justlease zocht ik op de website naar info en werd het daarna via contact snel eens. Ben nu in afwachting van mijn nieuwe auto

Diem83

Snelle behandeling en snel geleverd

Beschrijf uw ervaring

Na het niet nakomen van afspraken door een merkdealer was ik opzoek naar een andere auto op korte termijn. Uiteindelijk is dit snel geregeld door Ford Martens (Ivo) in samenwerking met justlease.... Na het niet nakomen van afspraken door een merkdealer was ik opzoek naar een andere auto op korte termijn. Uiteindelijk is dit snel geregeld door Ford Martens (Ivo) in samenwerking met justlease. Nadat ik de auto had uitgekozen en het nodige papierwerk had ingevuld, werd mijn aanvraag in behandeling genomen. Al met al heeft het proces van aanvragen slecht enkele dagen geduurd en werd de auto besteld. Dit gehele proces verliep snel en eenvoudig. Uiteindelijk heeft het ongeveer 4 weken geduurd tot ik de auto had, van interesse tot de levering. Bijkomend voordelen zijn de gunstige tarieven die justlease hanteert, zonder verborgen addertjes.

Walter krummfuss

Het is helaas iets slechter geworden

Claudia

Prima Service

Beschrijf uw ervaring

Mijn eerste (occasion) lease ervaring is tot nu toe verrassend positief. Vanaf de aanvraag, die binnen een dag geregeld was en tot de levering van het voertuig. De medewerkers die ik telefonisch... Mijn eerste (occasion) lease ervaring is tot nu toe verrassend positief. Vanaf de aanvraag, die binnen een dag geregeld was en tot de levering van het voertuig. De medewerkers die ik telefonisch gesproken heb in de tijd tussen het afsluiten van het contract en de aflevering van het voertuig waren vriendelijk en professioneel. Omdat ik anders dan bij een occasion aankopen het voertuig pas kon zien bij aflevering was ik een beetje zenuwachtig voor de staat van het voertuig kan ik oprecht kan zeggen dat ik blij verrast dat het een zeer nette auto is. Daarnaast mijn complimenten aan de medewerker die de afhandeling van aflevering deed voor de vriendelijke ontvangst en professionaliteit.

Sebastiaan

T/m offerte zeer makkelijk, daarna geen antwoorden meer.

Beschrijf uw ervaring

contact krijgen met de klantenservice is vrij makkelijk, maar de uitwerking ervan niet optimaal. Heb 2 keer contact gehad waar belooft werd terug te bellen, dat is niet gebeurt. 3e keer via de... contact krijgen met de klantenservice is vrij makkelijk, maar de uitwerking ervan niet optimaal. Heb 2 keer contact gehad waar belooft werd terug te bellen, dat is niet gebeurt. 3e keer via de whatsapp een bericht gestuurd, geen reactie. Vandaag opnieuw contact (hopelijk nu wel terugbellen...)

jaco

Zeer slechte communicatie

Beschrijf uw ervaring

komen afspraken niet na en reageren sporadisch op mails en telefoontjes.

Tom Hendriks

Puur een financiële bank die verder geen support levert. Auto is vorige week ingeleverd maar ik heb toch alweer een factuur ontvangen voor aankomende maand terwijl ik de auto niet meer heb.

Beschrijf uw ervaring

Ik heb mijn nieuwe auto vorige week ontvangen vanuit stern maar heb alles zelf met hun af moeten stemmen. Het kastje van Justlease geeft een foutmelding op de diagnosestekker. In de app staat dat de... Ik heb mijn nieuwe auto vorige week ontvangen vanuit stern maar heb alles zelf met hun af moeten stemmen. Het kastje van Justlease geeft een foutmelding op de diagnosestekker. In de app staat dat de auto pas nog een week levertijd heeft.

Maikel

Net niet