Chris kremers

Top bedrijf

Beschrijf uw ervaring

Alles goed geregeld meer dan 5 jaar geen problemen net weer een nieuwe wagen in ontvangst genomen

Yas

Top service

Beschrijf uw ervaring

Ik heb een offerte aangevraagd omdat ik graag een nieuwe auto wilde, maar niet genoeg had gespaard om direct een nieuwe te kopen ivm studie. Mijn ouders lease al bijna 10 jaar bij Just Lease en zo... Ik heb een offerte aangevraagd omdat ik graag een nieuwe auto wilde, maar niet genoeg had gespaard om direct een nieuwe te kopen ivm studie. Mijn ouders lease al bijna 10 jaar bij Just Lease en zo ben ik er eigenlijk ook terecht gekomen.

Thijs Waters

Snel een nieuwe auto

Beschrijf uw ervaring

De acceptatie van het leasecontract duurde slechts 1 dag. Dat is super snel. Nu nog het aantal schadevrije jaren aantonen wat lastig is omdat het huidige leasecontract nog loopt en de verzekeraar na... De acceptatie van het leasecontract duurde slechts 1 dag. Dat is super snel. Nu nog het aantal schadevrije jaren aantonen wat lastig is omdat het huidige leasecontract nog loopt en de verzekeraar na beëindiging van het contract de schade vrije jaren opgeeft.
Mijn ervaring met Justlease is tot op heden erg goed. Ik kijk er naar uit dat de auto geleverd gaat worden.

Ozden

Snel geregeld

Beschrijf uw ervaring

Justlease laat er geen gras over groeien.
Zeer grote handelingssnelheid en vriendelijk aan de telefoon.
Justlease laat er geen gras over groeien.
Zeer grote handelingssnelheid en vriendelijk aan de telefoon.
Wel kunnen wat mij betreft bepaalde zaken op de diverse websites (vooral m.b.t. navigatie tussen persoonlijke portal en algemene website).

Jan Kaspers

Snel, duidelijk en zeeeer klantgericht.

Beschrijf uw ervaring

Het contact verliep zeer vriendelijk. De correspondentie was heel duidelijk en transparant en de afwikkeling van de aanvraag verliep in een hoog tempo, met veel aandacht voor de klant.

Gezinshuis Berkelstroom

Goede ervaring rijker

Beschrijf uw ervaring

Leasen al jaren bij Just Lease, altijd tevreden geweest. Na plotseling overlijden van mijn man de auto kunnen inleveren. Prettig en goed geholpen.

Danielle

Trap er niet in! Ik ben zelf al te laat.

Beschrijf uw ervaring

December 2020 was ik opzoek naar een lease auto en kwam bij JustLease terecht. Dan krijg je eerst met sales te maken. Dat was top, Sander, goed bezig! En daar stopt het. Vanaf het moment (maart... December 2020 was ik opzoek naar een lease auto en kwam bij JustLease terecht. Dan krijg je eerst met sales te maken. Dat was top, Sander, goed bezig! En daar stopt het. Vanaf het moment (maart 2021) dat ik mijn auto heb, alleen maar gezeik. Ik heb het luxe pakket genomen en betaal daar €30 p/m extra voor. Echter werkt dit niet naar behoren. Op eigen initiatief meerdere malen naar de peugeot dealer geweest, maar het is een fout van de fabrikant. Echter heb ik een contract met JustLease en niet peugeot zelf. JustLease doet valse beloftes, want eerst zouden zij een coulanceregeling geven. Sinds maart (!) worden mij valse beloftes gedaan en zojuist ben ik voor de zoveelste keer als stront geholpen door Gert-Jan van onderhoud. Ook zouden zij sinds maart contact met mij opnemen en word dat ook elke keer beloofd. Nou, sinds maart neem ik zelf maandelijks contact op en ik ben nog nooit gebeld. JustLease behandeld zijn klanten extreem slecht!!! Eerst halen ze je leuk binnen en daarna is het extreem klantonvriendelijk. Hulp is ver te zoeken. Doe het niet. Ik zit er nog meer dan 4 jaar aan vast. Zal het hier ook zeker niet bij laten.

Nicole

Snelle en professionele pechhulp!

Beschrijf uw ervaring

Ik had een lekke band vroeg in de ochtend. Ik was onderweg naar mijn werk. Een kort telefoontje was voldoende om de pechhulp snel ter plekke te krijgen. Deze was klantvriendelijk en loste het euvel... Ik had een lekke band vroeg in de ochtend. Ik was onderweg naar mijn werk. Een kort telefoontje was voldoende om de pechhulp snel ter plekke te krijgen. Deze was klantvriendelijk en loste het euvel professioneel op.

Niels

Al jaren tevreden klant!

Beschrijf uw ervaring

Beste bedrijf voor private lease! Inmiddels nu mijn 3e auto geleased bij Justlease. Via de website kun je je eigen auto helemaal naar wens samenstellen. Duidelijk hoeveel je per maand gaat betalen,... Beste bedrijf voor private lease! Inmiddels nu mijn 3e auto geleased bij Justlease. Via de website kun je je eigen auto helemaal naar wens samenstellen. Duidelijk hoeveel je per maand gaat betalen, zonder verborgen extra kosten. Bestellen en ophalen van auto gebeurt bij de dichtstbijzijnde dealer. Vorige leaseauto kon ik gelijk bij het ophalen van mijn nieuwe auto laten staan bij de dealer. Hierdoor heb je er verder geen omkijken meer naar.

Sonja

Weer gekozen voor een auto van JustLease

Beschrijf uw ervaring

Mijn vorige lease-auto inleveren en direct ook de nieuwe ophalen. Dat ging snel en makkelijk. Werd keurig ontvangen en kon niet veel later, na het inleveren van mijn oude leaseauto wegrijden in mijn... Mijn vorige lease-auto inleveren en direct ook de nieuwe ophalen. Dat ging snel en makkelijk. Werd keurig ontvangen en kon niet veel later, na het inleveren van mijn oude leaseauto wegrijden in mijn nieuwe auto! Dat ging vlot en vriendelijk!