Leon

Duidelijkheid

Karin Baars

Zeer tevreden

Beschrijf uw ervaring

Vandaag mijn contract weer verlengd bij Justlease omdat ik erg tevreden ben. Ze maken waar wat ze beloven. Als trouwe klant beloond met wat kilometers. Weer erg goed geholpen door lease adviseur... Vandaag mijn contract weer verlengd bij Justlease omdat ik erg tevreden ben. Ze maken waar wat ze beloven. Als trouwe klant beloond met wat kilometers. Weer erg goed geholpen door lease adviseur Thijs en top adviseur Pim.

Lucia

Snel geregeld en duidelijk en overzichtelijke site

Beschrijf uw ervaring

Snelle afhandeling aanvraag en goed zichtbaar hoe de voortgang is

Michel

Ze doen wat je ervan verwacht

Beschrijf uw ervaring

Geen poespas, kleine lettertjes of onzin. Het is duidelijk wat je krijgt, wat je rechten zijn en wat je ervoor betaald.

Miriam Olierook

Geweldig

Beschrijf uw ervaring

Wij leasen nu al voor de 3de keer, de 4de auto is in bestelling, alleen jammer voor de chip dat de levertijd op zich laat wachten.
Maar we mogen wel onder de zelfde voorwaarde in de smart...
Maar we mogen wel onder de zelfde voorwaarde in de smart blijven rijden.

Ik had geen betere lease maatschappij dan Just lease kunnen wensen.
Als je wilt vergelijken vergelijk wel met Appels en Appels. want justlease heeft nog steeds de beste voorwaarde.

Danielle

Extreem slecht!

Beschrijf uw ervaring

Ik raad het écht NIEMAND aan. Wat een *** service! Ze halen je met mooie praatjes binnen en vanaf het moment dat je je auto hebt, heb je niks meer aan ze. Niks.

Mvd

Niet klantvriendelijk meer

Beschrijf uw ervaring

Mijn ouders hebben al heel wat jaren via just lease een auto. Ik dacht 3 of 4 auto’s inmiddels. Echter is het laatste 1,5 -2 jaar de klantvriendelijkheid en klantenserv heeeeel ver te zoeken.... Mijn ouders hebben al heel wat jaren via just lease een auto. Ik dacht 3 of 4 auto’s inmiddels. Echter is het laatste 1,5 -2 jaar de klantvriendelijkheid en klantenserv heeeeel ver te zoeken. Foutjes met beurten, totaal geen reacties op mails wijzigingen van adres enz. En nu weer met een betaling die ze niet binnen zouden hebben, maar volgens onze bank wel is bijgeschreven bij hun. Eerder dit jaar hetzelfde probleem heeft bijna een week geduurd voordat ze de betaling “hadden getraceerd”. Beetje raar dat daar een week overheen gaat. Ze zijn wel snel met dreigen inbeslagname, maar antwoord op een vraag of wijziging gaat maanden overheen helaas. Mijn vader is in het ziekenhuis terecht gekomen en kantje boord geweest, maar begrip ho maar. Ze vinden het vreselijk en veel sterkte en de zin eronder dat ze als ze geen bewijs krijgen de auto invorderen omdat ze de betaling niet kunnen vinden. Heel erg jammer.

Ze vergeten wel dat ze te maken hebben met oudere mensen en dat in ons geval, ik 2 gezinnen nu heb waarvan ik de administratie en betalingen plotseling moet overnemen terwijl ik zelf chronisch ziek ben.

Ik hoop dat ik de toekomst, met nieuwe klanten de klantvriendelijkheid en reactie snelheid wat sneller wordt. Ook dat ze een betaling niet een week moeten zoeken en volhouden dat je iets niet betaald hebt, terwijl de bank heeft bevestigd dat ze het binnen moeten hebben met een tijdstip erbij van ontvangst.

Lara

Vreselijk

Beschrijf uw ervaring

Auto prima contact verschrikkelijk!
Auto prima contact verschrikkelijk!
Probeer al 2 weken erachter te komen wat het kost om de auto te kopen en op mijn naam te laten zetten. Daar krijg ik echt geen respons op terug. Wel e-mails met de verkeerde antwoorden. Wel dat ik de auto in kan leveren met voor een bepaalde datum. Maar daar dus ook verschillende bedragen voor krijg. Gisteren Gijs bijna een uur aan de lijn gehad dat ik zeker gisteren mail zo krijgen. Je raadt het al geen mail. Frustrerend bedrijf die niet zijn administratie op orde heeft

Henk

Prettige ervaring

Beschrijf uw ervaring

Duidelijke website en snel acceptatieproces. Auto in februari besteld en eind september geleverd. Netjes op de hoogte gehouden van de levertijd door Justlease.

Stefhan

Perfect