Glarianne Gonzalez

Alles naar wens

Beschrijf uw ervaring

Fijne en duidelijke website. Je kan helemaal zelf bepalen, welke opties je op je nieuwe auto wilt. Na ontvangst van de offerteaanvraag, ben ik gebeld, met de vraag of alles duidelijk was, dit vond... Fijne en duidelijke website. Je kan helemaal zelf bepalen, welke opties je op je nieuwe auto wilt. Na ontvangst van de offerteaanvraag, ben ik gebeld, met de vraag of alles duidelijk was, dit vond ik erg fijn. Acceptatieprocedure was snel geregeld. Later contact gehad ivm een prijswijziging en ook dit was gelijk geregeld. Ik ben super geholpen. Nu is het wachten op mijn nieuwe auto!

J Schuurman

Het gaat om de klant

Top

Service

Beschrijf uw ervaring

Wordt vaak van het kastje naar de muur gestuurd en moet vaak tijden wachten op een duidelijk antwoord.

Ossaily

Duidelijk en proffessioneel

Duidelijk en proffessioneel

Angelo

Service gericht

Beschrijf uw ervaring

Goede en gerichte service van bestellen afleveren en contact met de klantenservice

Ronald

Persoonlijk

Beschrijf uw ervaring

Na de offerteaanvraag telefonisch contact gehad met één van de medewerkers van Justlease. De vragen die ik had zijn duidelijk beantwoord. Er is met interesse de offerte doorlopen en uiteindelijk... Na de offerteaanvraag telefonisch contact gehad met één van de medewerkers van Justlease. De vragen die ik had zijn duidelijk beantwoord. Er is met interesse de offerte doorlopen en uiteindelijk heeft mij dat doen besluiten om de offerte om te zetten in een contract. Ook de ingangsdatum van het contract heb ik kunnen afstemmen.

Andries Moret

Prima aanbod, direct duidelijkheid mbt kosten, scherpe prijs en prettig contact

Beschrijf uw ervaring

Fijne webtool, flexibel qua aanbod aan samenstellen auto. Omdat BMW na het bestelproces een wijziging deed in de mogelijke opties op de auto, extra in contact geweest offerte aan te passen. Contact... Fijne webtool, flexibel qua aanbod aan samenstellen auto. Omdat BMW na het bestelproces een wijziging deed in de mogelijke opties op de auto, extra in contact geweest offerte aan te passen. Contact was prettig, correct met snelle terugkoppeling. Het aanpassen in het systeem ging niet in een keer goed maar werd wel snel en goed opgepakt. Dank voor de goede ervaring Floris van Justlease!

Rachel

Heel goed

Beschrijf uw ervaring

Ja heel goed en tevreden.

Leon

Duidelijkheid

Duidelijkheid

Karin Baars

Zeer tevreden

Beschrijf uw ervaring

Vandaag mijn contract weer verlengd bij Justlease omdat ik erg tevreden ben. Ze maken waar wat ze beloven. Als trouwe klant beloond met wat kilometers. Weer erg goed geholpen door lease adviseur... Vandaag mijn contract weer verlengd bij Justlease omdat ik erg tevreden ben. Ze maken waar wat ze beloven. Als trouwe klant beloond met wat kilometers. Weer erg goed geholpen door lease adviseur Thijs en top adviseur Pim.