Joop

Goede start is het halve werk

Beschrijf uw ervaring

Onlangs een nieuwe auto besteld, bestel procedure en contact hierover verliepen goed, nu afwachten of Justlease deze service ook bied wanneer ik ze nodig zou hebben tijdens de contractduur, zoals... Onlangs een nieuwe auto besteld, bestel procedure en contact hierover verliepen goed, nu afwachten of Justlease deze service ook bied wanneer ik ze nodig zou hebben tijdens de contractduur, zoals het nu gaat verwacht ik daar totaal geen problemen mee.

Jolande

Justlease prima voor elkaar

Beschrijf uw ervaring

Met start van Justlease alles netjes geregeld en auto voor de deur afgeleverd. Bij lekke band pechhulp ingeschakeld, snel bereikbaar en snel pechhulp ter plaatse en netjes opgelost. Alles loopt... Met start van Justlease alles netjes geregeld en auto voor de deur afgeleverd. Bij lekke band pechhulp ingeschakeld, snel bereikbaar en snel pechhulp ter plaatse en netjes opgelost. Alles loopt zoals het hoort.

Kan een incident zijn maar met 1 filiaal van Profile slechte ervaring. Zelfs ik als leek en mijn dochter hoorden een raar geluid in de auto, maar de monteur niet. We mochten gelukkig bij een plaatselijke Forddealer het nog een x proberen en die had gelijk door wat er aan de hand was.

Sjef

GEwoon Goed

Madelon Koeman

Perfect geregeld in zeer korte tijd! Klantenservice 100%!

Beschrijf uw ervaring

Ik heb onlangs een auto via Justlease geleased. Ben heel erg goed geholpen aan de telefoon en het was allemaal erg snel geregeld. Zeer vriendelijk personeel en denkt ook met je mee! Dit wordt zeer... Ik heb onlangs een auto via Justlease geleased. Ben heel erg goed geholpen aan de telefoon en het was allemaal erg snel geregeld. Zeer vriendelijk personeel en denkt ook met je mee! Dit wordt zeer gewaardeerd!

Tom B.

Goede makkelijke service

Beschrijf uw ervaring

Uitgebreid aanbod, ook occasions, makkelijk offerte aanvragen en goed telefonische ondersteuning.

Kerry Ellison

Altijd hulpvragen

Al 10 jaar heel goed.

Stefan

Waardeloos bedrijf

Beschrijf uw ervaring

Houden zich niet aan het contract en laten je lang wachten bij pech. Schromen niet om te liegen en dreigen om hun zin te krijgen.

Doeterdnditgevalniettoe

Nu opeens niet??

Beschrijf uw ervaring

Ik rij totaal al 5 jaar met veel plezier een auto van just lease. In het begin vanwege wisselen van een baan een tweetal maanden achterstand opgelopen qua betaling, dit wel direct gemeld en gezegd... Ik rij totaal al 5 jaar met veel plezier een auto van just lease. In het begin vanwege wisselen van een baan een tweetal maanden achterstand opgelopen qua betaling, dit wel direct gemeld en gezegd dat ik het per maand zal inlopen. Zo gezegd zo gedaan. Na afloop van mijn 1e 3 jaar contract, vanwege tevredenheid van mijn kant willen verlengd met nog eens 2 jaar. Van Just lease te horen gekregen dat als ik geen betaalproblemen zou hebben ik na 2 jaar een andere auto mocht kiezen. Ik dik tevreden en elke maand gewoon keurig netjes betaald.
Na tig mailtjes te hebben ontvangen om een auto te kiezen krijg ik na het inleveren van alle documenten te horen dat ik een codering heb dus geen auto mag leasen. Ik heb uitgelegd dat er opdracht is gegeven om de codering te verwijderen maar dat dat nog niet gebeurd is.
eerst 5 jaar met codering laten rijden (welke er dus vanaf gaat) en nu zeggen dat ze een keurmerk bedrijf zijn en dat het niet mogelijk is om een auto te leasen.
Ik die al 5 jaar trouwe klant ben en amper schade heb gereden.
zo ga je niet met je klanten om. Jullie hebben geen goede beurt gemaakt Justlease !!!

Stefan

Pas op, plegen contract schending

Beschrijf uw ervaring

Had telefonisch mijn contract verlengd, maar dit had volgens hun systeem naderhand niet gemoeten. Desondanks, ik had dus gewoon een contract. Na een factuur iets te laat te betalen stuurden ze... Had telefonisch mijn contract verlengd, maar dit had volgens hun systeem naderhand niet gemoeten. Desondanks, ik had dus gewoon een contract. Na een factuur iets te laat te betalen stuurden ze direct een incassobureau naar mijn huis om de auto op te halen. Omdat ik zogenaamd geen contract had. Gelukkig was ik niet thuis en heb met moeite mijn gelijk gehaald (wel een contract). Schandalig om direct een incassobureau met alle bijkomende kosten op mij af te sturen, zeker omdat ik niet eens enkele dagen de tijd had om te reageren op de leugen van Justlease dat ik zogenaamd geen contract had.

Ingrid

Goede klantenservice

Beschrijf uw ervaring

Via de website van Justlease een auto kunnen uitzoeken naar eigen wens. Je wordt nadien nog gebeld of alles is gelukt en of er nog vragen zijn. Acceptatie proces verliep vlot en soepel. Ik werd... Via de website van Justlease een auto kunnen uitzoeken naar eigen wens. Je wordt nadien nog gebeld of alles is gelukt en of er nog vragen zijn. Acceptatie proces verliep vlot en soepel. Ik werd netjes nog weer gebeld dat de levertijd wat langer duurt en dat de auto ergens in 2022 geleverd wordt en dat mede daardoor de prijs iets wordt verhoogd. Je krijgt inloggegevens van Justlease waarbij je kan zien hoelang de verwachte levertijd ongeveer is van de auto. Tot nu toe erg tevreden:) Nu alleen "helaas" nog een aantal maanden wachten op de auto echter kan Justlease hier ook niets aan doen. Het enige puntje van aandacht is misschien de daadwerkelijke auto tonen op de website die de klant uitzoekt. Dus bijvoorbeeld niet een Ibiza FR laten zien als de klant een ander type heeft uitgezocht.