Je aankoop wordt beschermd

henk

Just lease

gewoon goed

Arjan Leus

Zeer goede en snelle service

Beschrijf uw ervaring

Van aanvraag tot levering van de (tijdelijke) auto ben ik zeer tevreden over de service en deskundigheid van JustLease. Snelle levering van de bestelde auto en een voorloopauto die boven verwachting is.

Pascal

Goede service en snelle afhandeling

Beschrijf uw ervaring

De schadeafhandeling koste niet te veel moeite en is goed opgelost, het enige wat iets duidelijker had gekund is wat extra informatie

Clark Vos

Met blikschade op straat ben je bij justlease nooit ten einde raad.

Beschrijf uw ervaring

Schade was vervelend maar de verdere afhandeling/reparatie was buitengewoon vlot en goed.

Guido Luckerhof

Top bedrijf

Beschrijf uw ervaring

Nadat ik via een televisieprogramma van Justlease gehoord had ben ik via de website op zoek gegaan naar een auto. Nadat ik mijn keuze gemaakt had heb ik diverse keren telefonisch contact gehad met vragen over contract, auto en voorloop auto. Op zeer professionele en vriendelijke manier werd ik geholpen. Dit bedrijf heeft een heldere communicatie en komen hun afspraken na. Zeer snelle levering van de voorloop auto waar ik nu met veel plezier gebruik van maak afwachtende op mijn nieuwe auto welke omstreeks 18 februari wordt geleverd.

Dhr. A.Sarimin

Uitstekende service en altijd vriendelijk aan de telefoon.

Beschrijf uw ervaring

Goede ervaring en altijd een passende antwoord op mijn vragen dus mijn volgende leaseauto gaat weer via JustLease.

Dre Dest

Zeer tevreden, alles goed geregeld!!

Beschrijf uw ervaring

Altijd snel en correct te woord gestaan en geholpen.
Dat is een verademing, want tegenwoordig is dat niet meer zo vanzelfsprekend!