Je aankoop wordt beschermd

Henri Struikenkamp

Op en top leasebedrijf. Met recht de nummer 1 in Private Lease !!

Beschrijf uw ervaring

Geen kleine lettertjes, geen verrassingen. Alleen duidelijkheid en expertise van het zeer klantvriendelijk Personeel. Goed georganiseerd bedrijf !

martin cornelissen.

Alles verloopt uitstekend.

Beschrijf uw ervaring

mijn ervaring een probleemloos just lease.

Roy

Service goed, vriendelijke mensen alleen de schade- en eindafrekening regelen kan beter.

Beschrijf uw ervaring

Op zich prima service en vriendelijke mensen. Helaas ging het fout bij schade met de motor, zelf vervangend vervoer moeten regelen en de auto was op een gegeven moment kwijt?! Zelf aantal keren moeten bellen en een hele maand afgerekend terwijl ik er maar 9 dagen in de laatste maand in rijdt. Jammer.

W. Vermeulen

Justlease...help me please

Beschrijf uw ervaring

Zeer snelle acties, duidelijkheid en zeer vriendelijke en professionele medewerkers.

Japosturk

Perfecte bijstand bij een pech geval

Beschrijf uw ervaring

Na de constatering van een lekke band, een schroef in de band, direct de pech hulp van Justlease gebeld. Het gesprek liep zeer plezierig met een meer dan vriendelijke en behulpzame medewerkster. Binnen een half uur was de ANWB ter plekke.Ook het contact met de ANWB monteur verliep ronduit plezierig en vlekkeloos.Binnen een kwartier had hij de band voorlopig gedicht zodat ik de naar een garage kon voor definitieve reparatie. Niets dan lof voor de perfecte samen werking tussen justlease en de hulpverlening.

Lies

Zorgeloos autorijden

Beschrijf uw ervaring

Ik ben ontzettend tevreden over het type auto dat ik rijd bij Justlease tegenover het maandbedrag. Ik heb nu twee keer schade gehad en dat is prima en snel afgehandeld. Verder ben ik goed geholpen bij het aanpassen van mijn maandbundel en is de garage met wie zij samenwerken voor onderhoud ook supervriendelijk. Ik hoef me alleen maar bezig te houden met het maandelijkse vaste bedrag en brandstof, maar geen onverwachte kosten voor onvoorziene shade en/of reparaties.

Mus

Alleen maar DRAMA! Nooit meer Just Lease!

Beschrijf uw ervaring

Alleen maar drama afgelopen1,5 jaar met Just Lease "dochter bedrijf van Terberg Leasing". Had ik maar eerder alle reacties en beoordelingen over dit bedrijf gelezen dan had ik hier absoluut NIET geleased.

Ik lease nu al 1,5 jaar een auto en ik heb steeds problemen met ze en ben niet de enige.

Of ze factureren je uit het niets voor een dienst waarvan je nooit van hebt gehoord. Endan krijg je een arrogante medewerker die je de bloed onder je nagels vandaan haalt en asociaal met je omgaat. Ze beloven dat de eerst volgende factuur de bedrag dat ze teveel hebben gepakt recht getrokken word, maar het gebeurt niet je moet continue erachter aan gaan.

Wanneer er onderhoud moet gebeuren komt gewoon iemand de auto ophalen van je met vieze kleren en rijd er gewoon 80km in en die km's worden niet vergoed door ze "hoort er gewoon bij" zeggen ze dan terwijl je er zelf voor betaald en het HUN auto is die onderhouden moet worden.

Reparaties zijn gewoon chaotisch.
Ze beloven dat als je auto gerepareerd word dat je een "zelfde segment" vervangende voertuig krijgt. Maar je krijgt een goedkope bagger auto mee endan moet je daar 2 weken mee rondrijden terwijl je volle bak betaald voor een klasse duurdere auto en je moet ook nog is betalen voor die bagger vervang auto terwijl de reparatie niet je eigen fout is. Ze factureren eigen risico voor iets waar je niks mee te maken hebt.

Na contact opnemen word je van het kastje naar de muur gestuurd, medewerker die niet weet waar die over praat zit 2 minuten lang te stotteren omdat ze geen antwoord weet te vinden op mijn vraag en vervolgens zomaar iets roept wat niet klopt.

Ze komen de beloftes niet na, dit is nog de top van de ijsberg. Lease hier ABSOLUUT NIET! er zijn genoeg andere lease-bedrijven die het veel beter doen.

Er zijn nog zoveel meer dingen maar ga er geen woord meer aan vuil maken en me tijd nog verspillen.

Just Lease een tip:
Zo ga je niet met klanten om!

NOOIT MEER JUSTLEASE OF TERBERG LEASING VOOR MIJ!

Jan

Inderdaad Justlease !

Beschrijf uw ervaring

Positief om daar te leasen. Correct. Komt de afspraken na en communiceert ruim voldoende. Dit is mij 2e leaseauto tot volle tevredenheid.
Zeker een aanrader !

Recentelijk ook gecertificeerd als leasebedrijf.

Top bedrijf.

Beschrijf uw ervaring

Als sinds drie jaar en een aantal maanden een zeer tevreden klant. Inmiddels al weer de tweede leaseauto via Justlease. Top service, klantvriendelijk en service gericht. Aanrader

Wendy Groot-van Oord

Echt ontzorgen

Beschrijf uw ervaring

Klantenservice komt pas echt tot uiting bij problemen en tijdens de enkele issues die ik met mijn auto had tijdens een 4 jarige lease periode was Justlease altijd snel bereikbaar, behulpzaam en erg efficient in de afwikkeling. En dat is toch ook een belangrijke reden om te leasen.

Het is zo'n prettig gevoel dat je weet dat je eigenlijk met een gerust hart de weg op kan want als er iets is, staan ze altijd 100% klaar om je te helpen. En dat is echt het verschil.

Alle argwaan en scepsis die ik van tevoren had is volledig weggenomen door hun service. Ik wil eigenlijk nooit meer anders.