Babette

Super auto voor een mooie prijs.

Beschrijf uw ervaring

Justlease werkt duidelijk en snel. Goed te bereiken voor alle vragen. De app is heel handig en bruikbaar. De garages zitten in de buurt. Leasen tegen een hele mooie prijs.

M den Dekker

Snel en behulpzaam

Beschrijf uw ervaring

Het contact met Justlease was goed en adequaat. Ze waren vriendelijk en oplossingsgericht.

Niet zo best

Beschrijf uw ervaring

Slechte service en onvriendelijke medewerkers.
Afspraken worden niet nagekomen

Liesje40

Het voelde alsof ik een Ferrari’ ben hen kocht!

Beschrijf uw ervaring

Door privé omstandigheden wilde ik gaan leasen, nog nooit zo blij geweest met een eigen keuze! Wat ben ik blij met mijn leaseauto. Heerlijk een nieuwe auto rijden en altijd verzekerd van een vervangende auto wat voor mij van groot belang is als wijkverpleegkundige. Ik ben super goed geholpen door de medewerkers van Just Lease, erg meelevend en persoonlijk contact! Ik had het idee dat ik Ferrari van hen kocht terwijl het om een Peugeot 108 ging! ????

Marko Akkerman

Prima service

Beschrijf uw ervaring

Alles verloopt tot dusver zeer soepel. De app is overzichtelijk in gebruik.

Martin

Deze bandewissel liep stroef. Ik wou tevens de remmen nagekeken hebben en daar was dan geen tijd meer voor omdat ik hem te laat had gebracht. Profile was erg onduidelijk over hoe laat de banden er...

Beschrijf uw ervaring

JustLease had alleen vergeten te zeggen dat ik hem zelf moest brengen dit keer .voor de rest niks op jullie aan te merken

Jan vet Momenteel Mercedes cla shootingbrake. Maar volgende jaar de seat area.

Gemak en duidelijkheid

Beschrijf uw ervaring

Nu al weer bijna 6 jaar klant bij justlease. Volgend jaar weer mijn 3 de auto. Heerlijk concept. Geen omkijken naar onderhoud . Wanneer schade wordt snel gemaakt. Ook contact via mail gaat voor mij prima. Goede service ruime keuze in auto.s top. Houden zo.

Aalt van de Weg

Van alle gemakken voorzien, met een car van Justlease, een tien.

Beschrijf uw ervaring

De eerste nare ervaring met Justlease moet nog komen.

Richard

Na beeindigen flex contract houd de service op!!

Beschrijf uw ervaring

Tijdens de aankoop en tijdens de contractduur goede service alhoewel telefoneren met het verkoopteam aanzienlijk sneller gaat. Ik had een Clio met flexcontract maar aangezien ik mijn baan door reorganisatie was kwijtgeraakt kon ik niet anders dan na een jaar het contract opzeggen.

Het opzeggen van het contract was bijna onmogelijk aangezien de wachttijden voor de customercare meer dan een uur duurde en ik daar geen tijd voor had. Uiteindelijk in de avond gebeld en dan krijg je iemand van de sales die netjes het verhaal aanhoort en dan meld dat hij/zij er niets anders mee kan dan mij de volgende ochtend terug te laten bellen. De volgende ochtend telefoontje afgewacht maar nee niemand die belde. Ik had ook al een maand daarvoor via email de fonanciele afdeling benaderd maar hier ook geen antwoord op gekregen. Toen was ik redelijk boos aangezien de volgende maand er bijna was en ik nog steeds niet iemand heb kunnen spreken om het contract te beeindigen.

Ik ben zelf maar weer in de wachtrij gaan hangen om iemand van customer care te spreken te krijgen. Na een kwartier werd plots de verbinding verbroken en kon ik weer opnieuw bellen. Gek dat je nog bozer wordt? Nogmaals gebeld en weer achteraan in de wachtrij, na 3 kwartier wachten, krijg dan ineens in gesprek toon en wordt de verbinding verbroken.... nogmaals gebeld wederom achteraan de wachtrij en uiteindelijk na nogmaals 3 kwartier een dame aan de lijn. Nadat ik op zo vriendelijk mogelijke toon mijn verhaal heb uitgelegd werd ik niet goed begrepen en werd mij verteld dat bij beeindiging er wel een bedrag overblijft die voldaan moet worden. Ik meld dat ik een flexcontract heb en daarom voor 28 augustus het contract kosteloos wil opzeggen. Ik krijg te horen dat ik daarvoor te laat ben en dat het dan pas de volgende maand kan. Ik wordt nu toch wat heftiger en vertel dat ik niet gestraft wens te worden voor het feit dat email niet beantwoord wordt en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar is. Nadat de dame in kwestie geinformeerd heeft bij de financiele afdeling naar mijn mail van 30 juli krijg ik dan toch de mogelijkheid om mijn contract op te zeggen in augustus en wordt doorverbonden om een afspraak te maken wanneer de auto in te leveren.

Ik heb de auto 31 augustus ingeleverd en daar netjes een rapport van ontvangen waarbij ik geen beschadigingen zijn geconstateerd en ik recht heb op teruggave van de borg. Hiervan ook een faktuur ontvangen.

Ik ben teruggebeld door een dame van de financiele afdeling dat er nog een faktuur open staat en ik die moet voldoen waarop ik antwoord dat ik dit graag verekend wil zien met de borg en ongeveer 12000 kilometers die ik niet vereden heb maar wel betaald. Dit zou uiterlijk op 12 september goed komen...... DUS NIET! Ik krijg wel in oktober een herinnering voor de niet betaalde faktuur. Ik ben wederom gaan emailen met de financiele afdeling en u raadt het vast al wederom geen reactie. Ik heb nu echt geen zin meer om weer eindeloos in de telefonische wachtrij te hangen dus meerdere malen een email gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Vandaar dat ik nu dan maar deze recentie in stuur, wellicht is er dan iemand bij Justlease die bedenkt dat dit geen klantenbinding is. Ondertussen weer een baan maar ik ga elders een auto leasen want Justlease heeft mij laten vallen.

Rowan

Schiet ernstig tekort op vlak snelheid, communicatie en facturering

Beschrijf uw ervaring

De aflevering van de auto (uit voorraad) duurde ruim 6 weken. Deftig lang voor een auto die in Rotterdam staat te suffen op een parkeerterrein. Ze zouden een samenwerkingsverband met Ford hebben, waar de auto ook afgeleverd zou worden en in onderhoud zou gaan, maar dat bleek een halve waarheid. Aflevering gebeurde door een ander bedrijf en met onderhoud proberen ze je naar Profile te sturen, terwijl eerst gecommuniceerd is dat onderhoud wel bij Ford moest. Ik rij nu 5 maanden met deze auto en ik heb nog geen factuur gezien. Ik had hogere verwachtingen van een maatschappij die onder de vleugels van Terberg valt, maar mijn ervaring is knap waardeloos.