Koos de Groot

Onderhoud kun je zelf regelen met de daarvoor bestemde garage.

Beschrijf uw ervaring

Prima, service verloopt via Profile, daar doe ik ook zaken mee qua onderhoud en/of slijtende delen zoals ruitenwissers.

Andre Harteveld

Beschrijf uw ervaring

Ik ben niet in contact geweest met just lease. Ik heb zelf de Toyota dealer gebeld om een afspraak te maken. De auto gaf aan dat hij voor een eerste beurt moest.

Anton

Service

Beschrijf uw ervaring

goede service vriendelijke medewerkers .

Klanten service reageert pas na 2.5 week op vragen en geeft dan ook nog nutteloze antwoorden. In de app al 3 x de kilineterbubdel aangepast en uiteindelijk ontvangen we een rekening van 200 euro...

C bot

Slecht!!
Nu al 45 minuten in de wacht!
Nieuwe lease auto kan volgens de app morgen opgehaald worden nu nog bellen voor een afspraak 😪

Beschrijf uw ervaring

Nu al 45 minuten in de wacht!

JeePee

Justlease doet wat je van een leasemaatschappij mag verwachten

Beschrijf uw ervaring

De ervaringen zijn goed met justlease daarom is een 8 het uiteidenelijk cijfer er zijn altijd kleine dingen die beter kunnen.

Destiney

Uitstekend

behulpzaam, denkt mee,
makkelijk bereikbaar
uitstekend service

K. Zanid

Alles tot in de puntjes geregeld

Beschrijf uw ervaring

Ik heb mijn auto gebracht naar Hekkert Opel Heerlen, mijn vervang auto stond al klaar en aan het eind van de dag kon ik mijn auto weer ophalen.

Sandra Derksen

Nooit meer Justlease

Beschrijf uw ervaring

Klant sinds 2015 en de eerste leaseperiode is prima verlopen. Ook was het evt. contact met de verschillende afdelingen in de 3 jaar prettig. Besloten een nieuwe lease auto te bestellen m.i.v. 31 mei jl. Nadat het contract en de bestelling in orde was gemaakt, werd het stil. Op vragen m.b.t. overgaan van oude naar nieuwe contract, inlevering oude lease auto, aflevering nieuwe auto, werking van de app, etc. kregen we geen duidelijke antwoorden. Uiteindelijk de oude auto op 31 mei jl. ingeleverd en de nieuwe kunnen meenemen. Inmiddels ruim een maand verder en voor juni en juli zijn naast de maandbedragen voor de nieuwe auto ook die van de oude afgeschreven! De app werkt niet voor de nieuwe auto. De motorrijtuigenbelasting is niet goedgegaan met overzetten, we moesten nog 12 dagen in juni betalen voor de oude auto terwijl die 31 mei is ingeleverd. Vandaag op 3 juli ontvingen we de groene kaart voor de oude auto... Bij telefonisch contact of mails of tweets krijg ik te horen dat er een achterstand is met beantwoorden van vragen, dat er problemen zijn met interne systemen, etc. Iedere keer een andere smoes. De klant heeft daar geen boodschap aan. Ik heb het gevoel dat ze ons nu weer voor 3 jaar binnen hebben, dus incasseren maar. Na deze auto geen lease bij Just Lease meer. Ik raad anderen dan ook af een contract bij hen af te sluiten!

A. de Vulder

Deskundig en behulpzaam

Beschrijf uw ervaring

Over het geheel een plezierige ervaring. Bestelling en omruil gingen prima, de communicatie over de aankomst van de nieuw bestelde auto en omruildatum kon iets beter.