Bert Molenaar

Pechhulp

Beschrijf uw ervaring

Voor de eerste keer in 7 jaar pech met de auto. Snel, vriendelijk en goed geholpen.

Hans Gallmann

Het slechtst denkbare

Het slechtst denkbare

Opel

Heel slordig

Slechte ervaring

Klaar Met Jullie!

Pas op voordat je verlengd!

Beschrijf uw ervaring

Alles is het proces van leasen gaat vlotjes, en je wordt teruggebeld, goed geholpen, totdat je verlengd hebt..... dan mag jij je huidige auto inleveren en krijg je een als in je nieuwe auto rijdt... Alles is het proces van leasen gaat vlotjes, en je wordt teruggebeld, goed geholpen, totdat je verlengd hebt..... dan mag jij je huidige auto inleveren en krijg je een als in je nieuwe auto rijdt een rekening gepresenteerd van € 1.200! voor belachelijke schades echt onacceptabel! En als je vragen hebt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd want niemand wil zijn/haar vingers branden aan de vragen...factuur betalen en verder niet zeuren. Ik ben na 5 jaar klaar met deze boevenclub!

Noa

Top service

Beschrijf uw ervaring

Ik ben al lang klant bij Justlease. Ik heb inmiddels al mijn 3e leaseauto via hen. Ik ben voornamelijk heel erg tevreden over de snelle en klantvriendelijke service, de duidelijkheid in de... Ik ben al lang klant bij Justlease. Ik heb inmiddels al mijn 3e leaseauto via hen. Ik ben voornamelijk heel erg tevreden over de snelle en klantvriendelijke service, de duidelijkheid in de afspraken, het meedenken met de klant en naar een win win oplossing te zoeken. En natuurlijk de uitgebreide aanbod aan auto's en de mogelijkheden hierin (voor ieder budget).

Mevr j.l misiedjan

Heel behulpzaam en makkelijk

Top

Joyce Spa.

Respect.

Beschrijf uw ervaring

Alle telefonische vragen werden vlot en duidelijk beantwoord.
Medewerkers zijn zeer beleefd en denken met je mee.

Onbekend

Praatjes vullen geen gaatjes

Beschrijf uw ervaring

Zou niemand aanraden om met hun in zee te gaan. Online een leuke auto gezien vervolgens telefonisch contact opgenomen alles uitgelegd vervolgens de auto aangevraagd. Ineens kan dit niet dat en wordt... Zou niemand aanraden om met hun in zee te gaan. Online een leuke auto gezien vervolgens telefonisch contact opgenomen alles uitgelegd vervolgens de auto aangevraagd. Ineens kan dit niet dat en wordt je afkeurd of beoordeeld op dingen waar ze slecht naar kijken rerst word je afgewezen op inkomsten terwijl je voldoende verdiend daarna wordt je weer op een andere ount afgewezen iedere keer moet je telefonisch contact opnemen op dingen uit te leggen en toe te lichten! Bedrijf is ontiegelijk slecht geregeld
Ook hebben ze een hele rare werkwijze je moet een inkomensverklaring uploaden en recente bankafschriften van je inkomsten maar vervolgens wijzen ze je wel af op wat je vorige jaar heb verdiend en niet wat je nu verdiend? Als je als bedrijf zijnde weet dat je iemand beoordeeld op zijn inkomsten van vorige jaar dan is een inkomensverklaring voldoende en hoef je niet nog eens recente bankafschriften te hebben van de inkomsten als je daar toch niet naar kijkt en en dat niet uitmaakt wua beoordeling! ACHTERLIJK BEDRIJF DIT ECHT WAAR! Heb me auto ergens anders aangevraagd en daar gewoon netjes door alles heen gekomen!!

Dus mensen wil je gewoon lekket een leuk autoje tijden gaan dan vooral niet met JUSTLEASE IN ZEE want die beloven telefonisch alles en alles is mogelijk maar puntje bij paaltje komt er niks van naar voren

W.Duivis Duivis W.Duivis

Snel en blij
Snel en makkelijk

Beschrijf uw ervaring

Makkelijk als te regelen en snel de goedkeuring voor een auto .

Debby

Heel blij met justlease, alles is zo snel geregeld en als je even iets niet weet, helpen ze je graag

Beschrijf uw ervaring

Al jaren klant dat zegt genoeg