Sterre

Administratief zooitje en slecht bereikbaar

Beschrijf uw ervaring

Justlease is ontzettend slecht bereikbaar. Je staat uren in de wachtrij en mails worden niet beantwoord. De eerste maanden werden mijn facturen niet afgeschreven. En ineens werden er enorme bedragen afgeschreven zonder enige aankondiging. Verder ben ik niet gebeld voor een onderhoudsbeurt en ook nu voor het inleveren van de auto had ik allang gebeld moeten worden.

Paul van Hoorn

Super ervaring

Beschrijf uw ervaring

Ben zeer te spreken over het hele proces

Francisca

Fijne service en geen zorgen meer over je auto

Goede service.

Fam Hartlief

Blij met lease auto

Beschrijf uw ervaring

Zeer goede ervaring met justlease

Fred Bodmann

Na eerder al een schade te hebben gehad en dit op perfecte wijze is opgelost kreeg ik nu een telefoontje dat de auto een onderhoudsbeurt nodig had en kon ik een datum noemen en is er een afspraak...

Beschrijf uw ervaring

Alles is gewoon perfect geregeld

Henny

Ronduit waardeloos!

Beschrijf uw ervaring

Mooi adverteren met een app maar die werkt al heel lang niet. Mooie adverteren met "we hebben een verrassing voor je" maar dat werkt ook niet. Niets werkt op mijn Imac en Samsung S6

Een 3 omdat ik wel een auto heb maar wel voor het laatst! Ben er klaar mee

Daniëlle Aguilar Marquez.

Prima service,kundig en snel!

Beschrijf uw ervaring

Een maatschappij met overzichtelijke site en app, waar je altijd snel , vriendelijk en adequaat geholpen word.

niels van de bunt

Super bedrijf die kijkt naar de persoon ipv financien.

Beschrijf uw ervaring

mijn ervaring is super goed. door vervelende prive situatie was er veel niet mogelijk. maar justlease kijkt naar mogelijkheden ipv problemen. hierdoor kon ik mijn kinderen in een mooie auto naar school brengen waar ze daarvoor vroeg op moesten staan om met de trein te gaan. justlease begreep me en hulp mij. ik ben ze dankbaar en me leven is een stuk makkelijker.

John van Heiningen

Efficient

Beschrijf uw ervaring

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Justlease. Er zitten soms wat haperingen in de contacten die niet nodig zouden moeten zijn. Mogelijk dat één aanspreekpunt bij Justlease tot verbetering kan leiden.

Hennie

Super service