Je aankoop wordt beschermd

Wendy Groot-van Oord

Echt ontzorgen

Beschrijf uw ervaring

Klantenservice komt pas echt tot uiting bij problemen en tijdens de enkele issues die ik met mijn auto had tijdens een 4 jarige lease periode was Justlease altijd snel bereikbaar, behulpzaam en erg efficient in de afwikkeling. En dat is toch ook een belangrijke reden om te leasen.

Het is zo'n prettig gevoel dat je weet dat je eigenlijk met een gerust hart de weg op kan want als er iets is, staan ze altijd 100% klaar om je te helpen. En dat is echt het verschil.

Alle argwaan en scepsis die ik van tevoren had is volledig weggenomen door hun service. Ik wil eigenlijk nooit meer anders.

ton boin

Uitstekende service

snel en deskundig geholpen

Hajo

Niet vlekkeloos, maar wel prettig

Beschrijf uw ervaring

Na een online orientatie bij diverse private lease aanbieders gebeld met Justlease over het huidige aanbod. Hierbij werd ik door de sales medewerker geattendeerd op de aanstaande Media Markt actie. Zeer scherpe prijzen, lokale levering & onderhoud bij de bekende plaatselijke Toyota Dealer in Leiderdorp. Dezelfde dag nog een testrit gedaan bij de Toyota dealer én een pre-order voor de actie gedaan.
De online omgeving van mijn.justlease, updates over het bestel/leveringsproces en contact met de klantenservice liepen niet helemaal synchroon, maar nergens werd een probleem van gemaakt. Zo was er bijvoorbeeld bij aflevering van de auto niet bekend dat ik een inruilauto had aangeboden en dat deze geaccepteerd was via de mijn.justlease. Direct telefonisch contact gehad met Justlease en was vrij om de auto rechtstreeks aan de Toyota dealer te verkopen. Deze deed ook nog eens geld boven op het bod van de opkoper van Justlease!
Ik heb gedurende het hele aanschaf proces een fijn gevoel bij gehad en daar rij ik nu nog steeds mee rond.

Marcel

Heel gemakkelijk en zeer klantvriendelijk

Beschrijf uw ervaring

klasse hoe ze omgaan met de schade en de afhandeling, concreet op waarde ingeschat en super begeleid

Florent Soudant

Heel slechte communicatie over de gereden kilometers

Beschrijf uw ervaring

IK ben al maanden bezig om duidelijkheid te krijgen over het feit of ik nu wel of niet geld terug krijg voor het rijden van minder kilometers. Heb nog steeds geen duidelijkheid!!!!

Adrie Spekle

Domme schade weer prima hersteld.

Beschrijf uw ervaring

Bij het naar rechts wegrijden van een parkeerplaats een lage steen over het hoofd gezien daardoor schade rechts aan de dorpel en deur en velg, echt balen. Justlease toch wel met lood in de schoenen gebeld maar dat verdween gelijk door de professionele reactie van de medewerker van Justlease het gemak van de afhandeling en het advies. Ook de service van het schadeherstelbedrijf was van een hoog niveau, schade is altijd vervelend vooral als je het zelf veroorzaakt maar uiteindelijk dus echt goed opgelost.

Bennie

Justlease Top in Privatelease

Goede service afspraak = afspraak

Peter Hartgerink

Rijden zonder zorgen

Beschrijf uw ervaring

Justlease heeft een mij een uitstekende offerte gedaan waarin bijna al mijn wensen zaten voor een acceptabele prijs. Zelfs na vertraging op de levering is er direct een vervangende auto ingezet zonder extra kosten en kon hierdoor direct gebruik maken van mijn lease contract.

Shirley M

Pikko bello

Gewoon zo door gaan.

Ester van Batenburg - Voortman

Goede en nette service!

Beschrijf uw ervaring

Er werd netjes en snel gehandeld na het melden van de schade. Daarna werd alles ook goed opgepakt. Alleen werd er tijdens het wachten tot de auto gemaakt werd, niet veel gecommuniceerd naar de klant toe. Dus dan maak je zelf af en toe contact om te horen hoe de zaken er voor staan.