Darice Ngadimin

Vriendelijk en rap hulp

Beschrijf uw ervaring

Twee weken geleden was mijn achterruit ingeslagen. In zo een rot situatie en vervelend tijdstip, bijna middernacht, heeft Justlease mij toch vriendelijk en rap in contact weten te brengen met een schadehersteller die binnen een uur een noodscherm heeft weten te plaatsen. De medewerker van Autototaal was heel sympathiek en bood mij zelfs aan het glas uit mijn kleding en schoenen die in de kofferbak lagen te helpen verwijderen. Daarnaast had ik ondanks Hemelvaartsdag binnen 3 dagen een nieuwe ruit. Ga zo door met de goeie service!

Marc

Goedkeuring

Beschrijf uw ervaring

Justlease is een prima lease maatschappij. Bij pech is zouden ze wel betere afspraken kunnen maken met de toeleveranciers (meer ruimte om een passende oplossing te kiezen).

John

Ik zou met alle medewerkers koffie kunnen gaan drinken .

Beschrijf uw ervaring

nogmaals , ik zou met alle mede werkers koffie kunnen gaan drinken !

Jack

Betrouwbaar en snel.

Beschrijf uw ervaring

Betrouwbaar en geen onverwachte zaken.

Roy aretz

Een fijne organisatie die met je meedenkt en zoekt naar een passende oplossing!

Beschrijf uw ervaring

Ik ben ontzettend tevreden vanaf de eerste keer dat ik contact heb met justlease. Ze hebben mij ook goed op de hoogte gehouden over de status van de levering van de auto.

Marien.

Onze eerste lease auto, via Just lease, is een geweldige ervaring geworden.

Beschrijf uw ervaring

De omzetting van de administratie was even lastig voor ons. Er gingen wat zaken mis. Maar al de leasejaren hebben we genoten van onze Ford Fiesta,.
Het kilometersysteem is echt geweldig, aanvullen korten per 3 maanden. Geen lasten die onvoorzien zijn.

Karlien

Snel geholpen

Beschrijf uw ervaring

Accu was leeg, lichten vergeten uit te zetten...justlease gebeld, doorgeschakeld met de pechhulp, ze kwamen snel! Top!

A heijmans

Just lease helpt uiteindelijk wel

Beschrijf uw ervaring

Door zeer slechte hulpverlening door dealer heeft just lease uiteindelijk zelf alles opgepakt en was het binnen 15 min geregeld.

Tim

Gemak, relatief lage kosten en ruime keuze

Beschrijf uw ervaring

Vanaf het eerste moment trouwe klant bij JL. De groei meegemaakt waarbij er altijd ruimte was en is voor verbetersuggesties vanuit klant perspectief. Ruime keuze, relatief lage kosten en snel schakelen met JL past bij mijn behoefte. Van harte aanbevolen!

D Molenschot

Snel geleverd en goede aanbieding

Beschrijf uw ervaring

Het vernieuwen van het leasecontract ging lekker soepel
In meerdere modellen een proefrit mogen maken en daarop een goede keuze kúnnen maken.
Geluk gehad met een aanbieding voor ford fiesta, alleen zaten niet alle opties op de auto zoals bij de proefrit terwijl ik dit specifiek gevraagd had en anders er bij besteld had. en hier over word niet terug gebeld of ed.
Dat is wel een min punt
Maar verder ben ik er tevreden met het nieuwe contract