Richard

Na beeindigen flex contract houd de service op!!

Beschrijf uw ervaring

Tijdens de aankoop en tijdens de contractduur goede service alhoewel telefoneren met het verkoopteam aanzienlijk sneller gaat. Ik had een Clio met flexcontract maar aangezien ik mijn baan door reorganisatie was kwijtgeraakt kon ik niet anders dan na een jaar het contract opzeggen.

Het opzeggen van het contract was bijna onmogelijk aangezien de wachttijden voor de customercare meer dan een uur duurde en ik daar geen tijd voor had. Uiteindelijk in de avond gebeld en dan krijg je iemand van de sales die netjes het verhaal aanhoort en dan meld dat hij/zij er niets anders mee kan dan mij de volgende ochtend terug te laten bellen. De volgende ochtend telefoontje afgewacht maar nee niemand die belde. Ik had ook al een maand daarvoor via email de fonanciele afdeling benaderd maar hier ook geen antwoord op gekregen. Toen was ik redelijk boos aangezien de volgende maand er bijna was en ik nog steeds niet iemand heb kunnen spreken om het contract te beeindigen.

Ik ben zelf maar weer in de wachtrij gaan hangen om iemand van customer care te spreken te krijgen. Na een kwartier werd plots de verbinding verbroken en kon ik weer opnieuw bellen. Gek dat je nog bozer wordt? Nogmaals gebeld en weer achteraan in de wachtrij, na 3 kwartier wachten, krijg dan ineens in gesprek toon en wordt de verbinding verbroken.... nogmaals gebeld wederom achteraan de wachtrij en uiteindelijk na nogmaals 3 kwartier een dame aan de lijn. Nadat ik op zo vriendelijk mogelijke toon mijn verhaal heb uitgelegd werd ik niet goed begrepen en werd mij verteld dat bij beeindiging er wel een bedrag overblijft die voldaan moet worden. Ik meld dat ik een flexcontract heb en daarom voor 28 augustus het contract kosteloos wil opzeggen. Ik krijg te horen dat ik daarvoor te laat ben en dat het dan pas de volgende maand kan. Ik wordt nu toch wat heftiger en vertel dat ik niet gestraft wens te worden voor het feit dat email niet beantwoord wordt en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar is. Nadat de dame in kwestie geinformeerd heeft bij de financiele afdeling naar mijn mail van 30 juli krijg ik dan toch de mogelijkheid om mijn contract op te zeggen in augustus en wordt doorverbonden om een afspraak te maken wanneer de auto in te leveren.

Ik heb de auto 31 augustus ingeleverd en daar netjes een rapport van ontvangen waarbij ik geen beschadigingen zijn geconstateerd en ik recht heb op teruggave van de borg. Hiervan ook een faktuur ontvangen.

Ik ben teruggebeld door een dame van de financiele afdeling dat er nog een faktuur open staat en ik die moet voldoen waarop ik antwoord dat ik dit graag verekend wil zien met de borg en ongeveer 12000 kilometers die ik niet vereden heb maar wel betaald. Dit zou uiterlijk op 12 september goed komen...... DUS NIET! Ik krijg wel in oktober een herinnering voor de niet betaalde faktuur. Ik ben wederom gaan emailen met de financiele afdeling en u raadt het vast al wederom geen reactie. Ik heb nu echt geen zin meer om weer eindeloos in de telefonische wachtrij te hangen dus meerdere malen een email gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Vandaar dat ik nu dan maar deze recentie in stuur, wellicht is er dan iemand bij Justlease die bedenkt dat dit geen klantenbinding is. Ondertussen weer een baan maar ik ga elders een auto leasen want Justlease heeft mij laten vallen.

Rowan

Schiet ernstig tekort op vlak snelheid, communicatie en facturering

Beschrijf uw ervaring

De aflevering van de auto (uit voorraad) duurde ruim 6 weken. Deftig lang voor een auto die in Rotterdam staat te suffen op een parkeerterrein. Ze zouden een samenwerkingsverband met Ford hebben, waar de auto ook afgeleverd zou worden en in onderhoud zou gaan, maar dat bleek een halve waarheid. Aflevering gebeurde door een ander bedrijf en met onderhoud proberen ze je naar Profile te sturen, terwijl eerst gecommuniceerd is dat onderhoud wel bij Ford moest. Ik rij nu 5 maanden met deze auto en ik heb nog geen factuur gezien. Ik had hogere verwachtingen van een maatschappij die onder de vleugels van Terberg valt, maar mijn ervaring is knap waardeloos.

Mirjam

Administratieve chaos

Beschrijf uw ervaring

Onze auto was helaas bij lange niet zo snel beschikbaar als beloofd. Uiteindelijk, na heel veel bellen (en heel lang in de wacht staan) hebben we een voorloopauto gekregen. Inmiddels is onze eigen auto er. Die is fijn, maar administratief blijft het een chaos: verkeerde en onduidelijke rekeningen, vage mails, de kilometers worden niet bijgehouden en incasso's niet uitgevoerd. Achteraf gezien zou ik voor een ander bedrijf gekozen hebben.

blank

Fijn bedrijf, makkelijk contact, duidelijke afspraken welke ze nakomen

Beschrijf uw ervaring

Elke keer als we contact hebben met Justlease gaat het makkelijk.
Of het nu gaat om de keuze van een private lease auto en de mogelijkheden of het inplannen van onderhoud tot overzichten van de verreden km's.

anoniem,

3de

Beschrijf uw ervaring

Ik heb nu mijn 3de just lease auto bevalt prima.

Erik-Jan

Bijtellingvrij rijden in een 5 voor de prijs van een 3-serie.

Beschrijf uw ervaring

Scherp, snel en bereikbaar met de juiste oplossing voor de juiste mobiliteit.

Hans

Ben zeer tevreeden

Gewoon goed

Peter Draijer

Alles in de perfectie verzorgd

Beschrijf uw ervaring

Goed bedrijf. Zeer klantvriendelijk zowel schriftelijk als telefonischStaan je altijd netjes en vriendelijk te woord.

Jacklyn Waterval

Geen aanrader

Beschrijf uw ervaring

De service naar de klant toe is niet meer wat het geweest is bij JustLease.

Thomas Schram

Prima geregeld

Beschrijf uw ervaring

Pechhulp nodig gehad, was prima geregeld