Yvon van der Heide

Te vrede klant

Beschrijf uw ervaring

Na 3 jaar een 2e wagen opgehaald nu een Opel Karl rocks, wij heel tevreden over Just Lease

Arijan

Geen mening

Beschrijf uw ervaring

Kreeg een bericht dat ik pech met de auto heb gehad maar ik heb geen auto

Albert

Starre organisatie

Beschrijf uw ervaring

Inmiddels mn 3e leaseauto... elke aanvraag ging niet goed.
Men rekende snipperdagen niet bij het brutoloon, vervolgens geloven ze niet dat ik vastcontract heb, vervolgens vragen ze of ik wel vaste uren krijg uitbetaald ook als ik een keer minder uur zou maken... en dat bij de 3e auto weer.
Als je kilometers wijzigt klopt dit nooit.... moet je paar x achteraan bellen.
Facturen die niet kloppen.
Afgelopen januari leenauto gehad op koste van de dealer... per ongeluk door hun aan justlease belast en weer gecrediteerd. Nu na 10 mailtjes en telefoontjes verder dreigen dat ik die auto moet betalen en dat de dealer daar niets mee te maken heeft. Wat een drama. Zij niets betalen aan de dealer maar mij wel extra belasten.
Al met al zeer slecht en star bedrijf.

Ingrid B.

Aanrader

Beschrijf uw ervaring

Goede service, auto is redelijk snel leverbaar.
Goed onderhoud mogelijk.
Eerste auto de aanvraag ging snel, bij de tweede wat langer geduurd door omstandigheden.
Kan iedereen Justlease aanraden.
Betaalbare prijs voor een leuke auto.

corina

Super blij mee !!

Beschrijf uw ervaring

gescheiden en helemaal geen verstand van auto's !!!
makkelijk, snel en oplossings gerichte meedenkende
werknemers.
hou ik van

Lex Vos

We zijn veel beter gewend

Niet bereikbaar
Niet reageren op emails
Niet houden aan gemaakte afspraken

RG

Uitstekend bedrijf

Beschrijf uw ervaring

Ik heb louter goede ervaringen met Justlease. Ik heb werkelijk geen punt waarop ik zou kunnen zeggen dat MIN is. Proficiat voor een uitstekend bedrijf.

Albert

Verwerking storingsmelding / garagebezoek

Beschrijf uw ervaring

Vriendelijk en duidelijk contact, de hulpdienst ter plekke kon de storing helaas niet oplossen dus direct door naar de garage, ten tijde van dit onderzoek (1 dag later ) nog geen terugkoppeling gehad, maar na 1 dag is dat begrijpelijk....in afwachting van...

R v Berkum

Zeer tevreden

Beschrijf uw ervaring

Over het totaal zeer tevreden.

Joop van Hecke

Net voldoende

Beschrijf uw ervaring

Het bestellen ging goed, echter de afleveringstijd en de terugbetaling van de afrekening van de borg en dubbele betaling is zeer matig. De Ford Dealer Iriks heeft echter uitstekend zijn best gedaan en goed zijn werk verricht.