L Creuwels

OK

Bram

Snelle hulp bij pech

Beschrijf uw ervaring

Om 05.00 staan met pech is niet ok. Binnen 14 minuten (! Heel snel) hulp ter plaatse en geholpen. Super !

Martijn van gastel

Just lease top bedrijf

Beschrijf uw ervaring

Heel goed lease bedrijf. Had een auto gekozen en zelfde dag was alles geregeld

Peter

Elektrisch rijden

Beschrijf uw ervaring

Tweede lease auto moest een elektrische auto zijn. Gelukkig op tijd de auto weten te bestellen. Precies 1 maand moeten doorrijden met vorige lease auto. Nu de nieuwe elektrische voor de deur, heel... Tweede lease auto moest een elektrische auto zijn. Gelukkig op tijd de auto weten te bestellen. Precies 1 maand moeten doorrijden met vorige lease auto. Nu de nieuwe elektrische voor de deur, heel trots en heel fijn om er in te mogen rijden Rijdt als een zonnetje. Kan het iedereen aanraden. Wij kozen voor een Peugeot e-2008.

Evelien

Topgewel

Top

Nick

Slecht, niet meelevend, vooroordeel.

Beschrijf uw ervaring

Pech gehad. 2 uur a 2,5 uur staan wachten. 2 dagen gewacht op leen auto. Vaak van kastje naar de muur. Meerdere malen telefonisch contact gehad. Zelf auto moeten zoeken. Kort gezegd drama.

T king

Stress ,zorg vrij

Rust gevend

Van delft

Tevreden klant

Beschrijf uw ervaring

Snelle regeling van afspraak herstel ruit schade

Andries

Plezierig contact maar totaal gebrek aan interne communicatie en organisatie.

Beschrijf uw ervaring

Heb kort na elkaar 2 autos geleverd gekregen waarop voor beide autos 50% is aanbetaald. Aanbetalingen aanvankelijk zoekgeraakt en niet verwerkt waardoor op de eerst geleverde auto de volle 100%... Heb kort na elkaar 2 autos geleverd gekregen waarop voor beide autos 50% is aanbetaald. Aanbetalingen aanvankelijk zoekgeraakt en niet verwerkt waardoor op de eerst geleverde auto de volle 100% gefactureerd werd. Om te voorkomen dat dit voor de 2e auto ook mis zou gaan zo’n 12x gebeld om eea geregeld te krijgen. Uiteindelijk aanbetalingen verwerkt en nu na 6 weken heen en weerbellen krijg ik gewoon opnieuw facturen voor de volle 100% op de 2e auto. Totaal gebrek aan interne communicatie tussen klachtenservice, sales en finance. Drama! Weet ook niet meer wat te doen behalve alle facturen storneren totdat dit intern escaleerd.

M.

Onduidelijk hulp bij pech

Beschrijf uw ervaring

Helaas heb ik pech gehad met mijn auto, uiteraard kan dit altijd gebeuren! Maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan bij de alarmcentrale van justlease kreeg ik iemand te spreken die aangaf... Helaas heb ik pech gehad met mijn auto, uiteraard kan dit altijd gebeuren! Maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan bij de alarmcentrale van justlease kreeg ik iemand te spreken die aangaf dat de pech hulp er aan kwam en er binnen 45 min zou zijn. Na 1,5 uur wachten besloot ik weer te bellen. Na wederom een half uur te hebben gewacht. Kreeg ik een wissel gesprek, de Berger belde om te zeggen dat het niet ging lukken om nog iemand van de pech hulp te sturen en of het ook morgen kon???