Dune

Belazerd

Beschrijf uw ervaring

4,5 jaar prima service en dik tevreden. Totdat we in de laatste maanden van de looptijd er achter kwamen dat we het financieel niet voor elkaar gingen krijgen om nog te leasen. We zette het contract... 4,5 jaar prima service en dik tevreden. Totdat we in de laatste maanden van de looptijd er achter kwamen dat we het financieel niet voor elkaar gingen krijgen om nog te leasen. We zette het contract dus stop en alle service verviel daarmee ook meteen.

Jolande B.

Zeer vriendelijk! Persoonlijk! Begripvol! Meedenkend!

Beschrijf uw ervaring

Zeer vriendelijk! Persoonlijk! Begripvol! Meedenkend! Verstand van zaken!

Toekomstige Justlease rijder

Uiteindelijk komt het goed

Beschrijf uw ervaring

Mijn aanvraag bij Justlease verliep door allerlei ICT problemen stroef.
Gelukkig door de bereidwilligheid van de medewerkers is alles goed gekomen.

Paul

Professioneel gemak.

Beschrijf uw ervaring

Medewerkers van Justlease zijn professioneel die met je meedenken. Via de website is het makkelijk om een offerte aan te vragen.

Pascal Nuyens

Uitstekend en heel makkelijk

Beschrijf uw ervaring

Ik heb deze ervaring en bestelling van de lease auto als zeer prettig ervaren .Zou dit aan iedereen aanbevelen!!

M.Rutten

Leasen van een auto

Beschrijf uw ervaring

Goed aanbod en goede begeleiding wat betreft het bestellen van de auto

Bryan Smits

Slordig. Geen betrouwbare indruk achtergelaten.

Geen betrouwbare partner.

Suzanne

Top Service

Beschrijf uw ervaring

Van aanvraag tot bezorging, het proces wordt door de mensen van Justlease met passie, enthousiasme, geduld en kennis behandeld. Enorm prettige ervaring!

Tonny de Hooge

Zoektocht naar JOUW auto

Beschrijf uw ervaring

Via de site is het redelijk gemakkelijk om de auto te selecteren en te voorzien van de nodige opties (of niet). Via MijnJustLease wordt te gemakkelijk en eenvoudig geholpen de juiste documenten te... Via de site is het redelijk gemakkelijk om de auto te selecteren en te voorzien van de nodige opties (of niet). Via MijnJustLease wordt te gemakkelijk en eenvoudig geholpen de juiste documenten te uploaden.
Binnen twee dagen had ik r3eactie dat mijn aanvraag akkoord was en dat de auto besteld ging worden. de Forddealer was vervolgens ook al op de hoogte en ik kon een proefrit maken in een soortgelijke auto.

RJB

Slecht te bereiken en afspraken worden niet nagekomen

Beschrijf uw ervaring

Na 2,5 geen problemen gehad te hebben, is momenteel Justlease ontzettend slecht te bereiken. Op het 'bandje' in de wachtstand wordt verwezen naar een chat die niet bestaat (om vragen te... Na 2,5 geen problemen gehad te hebben, is momenteel Justlease ontzettend slecht te bereiken. Op het 'bandje' in de wachtstand wordt verwezen naar een chat die niet bestaat (om vragen te beantwoorden), whatsapp wordt niet beantwoord en afspraken niet nagekomen. Echt jammer! Nu we het leasecontract moeten beƫindigen, krijgen we geen reactie. Jammer en ook dus geen aanbeveling naar anderen.