P. Havik

Vertrouwelijk & Vriendelijk

Beschrijf uw ervaring

Voor het eerst gaan leasen, dus had veel vragen. Maar niks was teveel gevraag & ben altijd vriendelijk geholpen! Zowel Telefonisch als via de mail. Top service!

Eline

Fijne auto, vriendelijke mensen, systemen niet altijd op orde

Beschrijf uw ervaring

Ik heb aardig wat gedoe gehad met facturen in de 4 jaar dat ik heb geleast. Dat is vervelend maar de manier van afhandeling hierin is des te belangrijker. Dit is altijd erg goed en vriendelijk en... Ik heb aardig wat gedoe gehad met facturen in de 4 jaar dat ik heb geleast. Dat is vervelend maar de manier van afhandeling hierin is des te belangrijker. Dit is altijd erg goed en vriendelijk en inlevend verlopen. Het kwam uiteindelijk altijd goed!

Patricia

Als je alles snel, overzichtelijk en op een klantvriendelijke manier geregeld wilt hebben, moet je bij Justlease zijn!

Beschrijf uw ervaring

Ik heb 3 jaar geleden voor het eerst een auto geleased bij Justlease en dat is mij zo enorm goed bevallen. Ik krijg tussentijdse reminders wanneer ik over mijn vastgelegde kilometers dreig te gaan... Ik heb 3 jaar geleden voor het eerst een auto geleased bij Justlease en dat is mij zo enorm goed bevallen. Ik krijg tussentijdse reminders wanneer ik over mijn vastgelegde kilometers dreig te gaan om het wat op te hogen. Ik ben ook steeds goed op de hoogte gehouden over nieuwe aanbiedingen en mijn huidige auto heb ik binnen het termijn van 3 jaar kunnen verruilen voor een andere auto naar keus. De medewerkers zijn geduldig om je alles uit te leggen en zijn zeer efficiënt. Prima keuze!

Steen

Goede service

Beschrijf uw ervaring

Het offerte traject verliep makkelijk en heb telefonisch contact gehad waarbij de medewerker de tijd nam om al mijn vragen en onduidelijkheden te beantwoorden en op te helderen. Ook de belofte dat... Het offerte traject verliep makkelijk en heb telefonisch contact gehad waarbij de medewerker de tijd nam om al mijn vragen en onduidelijkheden te beantwoorden en op te helderen. Ook de belofte dat iets zou worden bevestigd per mail, werd dezelfde dag gedaan.

Alexander

Eenvoudig en goede prijs

Beschrijf uw ervaring

Netjes te woord gestaan en geholpen bij vragen aangaande de leasevoorwaarden

Wim Jongmans

Professioneel, eerlijk (geen verkooppraatjes) en prijstechnisch zeer concurrerend. Vooral de mogelijkheid om eigen risico geheel af te kunnen kopen is ideaal igv. carsharing

Beschrijf uw ervaring

perfect aanvraagproces wat door Justlease adequaat wordt gevolgd en opgevolgd. Zeer snel aanvraag- en goedkeuringsproces. Just Lease keuze voor de dealer waar de auto geleverd wordt kan wat reizen... perfect aanvraagproces wat door Justlease adequaat wordt gevolgd en opgevolgd. Zeer snel aanvraag- en goedkeuringsproces. Just Lease keuze voor de dealer waar de auto geleverd wordt kan wat reizen (in mijn geval Woerden-Arnhem) tot gevolg hebben. De aantrekkelijke leaseprijs/voorwaarden rechtvaardigt dit ongemakje.

Limbo

Just Lease it

Altijd behulpzaam

Rene rudolphie

Ik raad just lease zeker aan bij vrienden en familie . Goede service en ik wordt altijd netjes te woord gestaan bij vragen

Super goed

Linda

Just Permazing!!!

Top!

Faroek83

Goede ervaring met aanvraag proces.

Beschrijf uw ervaring

Aanvankelijk een aanvraag voor een private lease auto ingediend bij een andere firma. Echter kwam op de dag van contract tekenen een hele scherpe aanbieding(60€ p.m op basis van zelfde model en... Aanvankelijk een aanvraag voor een private lease auto ingediend bij een andere firma. Echter kwam op de dag van contract tekenen een hele scherpe aanbieding(60€ p.m op basis van zelfde model en betere voorwaarden) dus geswitched naar leaseplan. Na de offerte aanvraag via de site, wordt er gelijk een portal voor je geopend waar je alles duidelijk in een overzicht ziet.
diezelfde avond werd ik nog gebeld door een medewerker of alles duidelijk was en zijn er nog wat zaken toegelicht. Erg fijne ervaring.
Omdat ik een voorkeur had voor een bepaalde garage hebben ze ook nog eens geregeld dat deze garage de auto mag leveren (dit is niet altijd mogelijk)

Auto komt pas over paar maanden dus hoe justlease omgaat met jou als bereider kan ik nog niks zeggen. maar tot nu toe bevalt het goed.