Jolande

Goed geregeld en netjes te woord gestaan.

Beschrijf uw ervaring

Goed geregeld en netjes te woord gestaan. Auto werd gebracht zonder extra kosten. Prima geregeld alles.

C. van den Berg

Wanneer er geen 'gekke' dingen gebeuren verloopt het goed.

Beschrijf uw ervaring

Ik was heel enthousiast bij mijn eerste auto. Bij de tweede minder. Had gedoe met kilometerbundel. Op mijn vraag of ik gebeld kon worden werd niet gereageerd en kreeg ik een kort door de bocht mailtje. Uiteindelijk een paar keer gebeld (met lange wachttijden). Er is niet meegedacht en ik had het gevoel dat ik het zelf moest oplossen. Dat verwacht ik niet van justlease, zeker niet omdat ik vaste klant ben.

Frank Scharrenberg

Te snel gegroeid ?

Eerste auto vlekkeloos
Tweede auto geen 9 plus ervaring

R.H

Beschrijf uw ervaring

Ik ben 6 jaar geleden begonnen met het leasen bij justlease en ik kan het iedereen aan bevelen alles word volgens afspraak geregeld

Familie Spanjersberg

Prima meedenkend bedrijf . Zorgt voor oplossingen . Ook op financieel gebied

Idem

Raimond

Sublieme nazorg

Beschrijf uw ervaring

Op nieuwjaarsdag zo adequaat de klant weer op weg helpen is echt meesterlijk!

Raimond

Eenvoudige aanvraag en verwerking van het leasecontract. Er wordt met je meegedacht en vooral de zogenaamde kleine lettertjes worden besproken.

Beschrijf uw ervaring

Gewoonweg prima. Heb mijn tweede auto en het bevalt goed

Linda

Altijd zeker van vervoer

Super service

Dirk Gerritse

Slechte ervaring

Was goed, nu niet meer

Tim Jacobs

Justlease.nl heeft een fantastische service !

Beschrijf uw ervaring

Ik had me verheugd op een auto uit het zeer goedkope aanbod.
Na het invoeren van mijn gegevens kwam er een foutmelding en dit herhaalde zich een aantal keren... een half uurtje later kwam de melding "uitverkocht" .
Via de Chat functie kwam ik in contact (~ 19:00 in de avond) en deze meneer vertelde dat de auto inderdaad uitverkocht was, maar hij ging nog even kijken wat hij kon doen. Hij kwam met de opmerking dat er twee gereserveerd stonden en dat hij de klanten ging bellen om te vragen of de reservering nog door ging.
Niet veel later kwam hij terug met de mededeling dat hij er weer een had en hij heeft me er helemaal doorheen geloodst om deze op mijn naam te krijgen en de volgende ochtend was alles geregeld en mag ik hem binnenkort ophalen.
De chat verliep erg spontaan en vriendelijk, ik kan Justlease qua prijzen en qua service Absoluut aanraden !!!