j vd linde

Vorige keer hele mooie matten, nu weer hier besteld voor nieuwe auto

mooie kwaliteit, mooier dan ik hoopte

niet

Berrie Overdijk

Super geen aan- of opmerkingen

Komen hun afspraken na wat kwaliteit betreft.

Cor

Kwaliteitsmat en snel geleverd

Eenvoudig mijn model auto kunnen selecteren. Duidelijk de verschillen in kwaliteit aangegeven.

D

Helemaal TOP!!

Alles!

Nix

Beek

Uitstekend

prima contact mooi product

Cees

Valt wat tegen naar prijs kwaliteit is ok

Mooie website....

Lange levertijd vanuit Polen, materiaalsoort voelt meer als plastic dan rubber. Minder plooibaar op vloer en minder comfortabel dan zachtere dikkere matten. Kan daadoor wel weereenvoudiger bovenop... Lange levertijd vanuit Polen, materiaalsoort voelt meer als plastic dan rubber. Minder plooibaar op vloer en minder comfortabel dan zachtere dikkere matten. Kan daadoor wel weereenvoudiger bovenop bestaande mat gelegd worden ( behalve bij bestuurder ivm fixatiepunt)
Verpakking ( plastic zak geseald) was bij aflevering kapot.

Irma

Goed product

Goed dat foto van de auto, erbij staat tijdens bestel proces

Johan den Heijer

Echt tevreden,goede kwaliteit

Kwaliteit

Bezorg kosten

Inge

Goede ervaring. Dankzij foto's bij de automodellen vond ik snel mijn auto terug. Keuze bij afwerking, kleur, mogelijkheid persoonlijke touch. Snelle verwerking en levering.

Foto's van auto's om het juiste model te weten
Mogelijkheid tot toevoeging persoonlijke touch (bv. Een woord of naam op je mat)

John Kaauw

In 1 woord super πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ». Duidelijke site, genoeg mogelijkheden om de juiste mat te realiseren via de site. Eerlijk gezegd vond ik het resultaat boven verwachting. Bij een volgende auto bestel ik... In 1 woord super πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ». Duidelijke site, genoeg mogelijkheden om de juiste mat te realiseren via de site. Eerlijk gezegd vond ik het resultaat boven verwachting. Bij een volgende auto bestel ik via Just Carpets zeker weer een set nieuwe automatten. Absolute aanrader !!!

Duidelijke site, nette prijzen en een kwaliteits product πŸ‘Œ

Niets