Diane

Vlotte communicatie en bezorging. Tape knipt gemakkelijk en plakt goed. Mooi design.

Top, snelle levering. Tape die echt hypoallergeen is!! Geen enkele reactie meer op de huid. Diverse tapes geprobeerd maar alleen deze is perfect!

Fiona Tuininga

Buiten een goede service, erg blij met de instructiefilmpjes die mij erg hebben geholpen de tape op de juiste manier te plakken. Heeft erg geholpen.

Ilseeetje

Zeer positief.
Pakketten worden heel snel bezorgd. De kwaliteit is naar wens. En de prijs is zeer betaalbaar.
De kortingscodes zijn ook nog een leuk extraatje.

Leonie Altena

Super snelle service. Vandaag bestellen, morgen in huis! Tape bevalt ook echt super goed. Blijft heel goed zitten met hardlopen. Ook na het douchen blijft hij heel goed zitten. Echt een aanrader....

Goede kwalitatieve tape en snel thuisbezorgd, alles wat ik nodig had!

Snelle levering, erg gezellige kleurtjes tape. Alleen ben ik een beetje teleurgesteld over de plaklaag. De tape die de fysio erop had geplakt bleef vele malen beter zitten.

Meike

De tape werkt heel erg goed! De tape met print is wat stroever/steviger wat fijn werkt voor mijn knieblessure!

Prima levering,snel en goed verpakt. Mooie, duidelijke website. Goede kwaliteit van mijn producten.