Jurkjes.com

Jurkjes.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Jurkjes.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company199
8.5/10
Uitstekend (10/10)
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Jurkjes.com met 8.5/10. Gebaseerd op 199 ervaringen.

Score voor Jurkjes.com:5/5

Goed bedrijf.

Joyce Buitelaar

Jurkjes.com staat bij mij bekend als een bedrijf dat: .
kwalitatief goede kleding aanbiedt.
de nieuwste mode heeft.
leuke (dag) aanbiedingen heeft voor klanten.

Mila Klaver

1 keer eerder een jurkje voor gala gehaald. toen viel de maat echt niet goed, dus was bang dat de maat deze keer weer niet goed zou zijn. nu een jumpsuit gehaald en die zit super! heel tevreden.

Score voor Jurkjes.com:5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en een snelle levering.

Jurkjes.com 1 beoordeling

Eerste bestelling was snel geleverd maar wanneer iets retour gaat voor een andere maat daar moest steeds achteraan. uit eindelijk na ongeveer drie weken en steeds zelf mailen het goede peodukt ontvangen.

Sabine

Binnenkort heb ik wen bruiloft, ik was op zoek naar een heel leuk jurkje die echt bij me past. deze vond ik bij jurkjes.com. dit bleek echter niet de goede maat, en de juiste maat bleek helaas uitverkocht! ik drukte op de button zodat ik een berichtje zou krijgen als deze weer binnen was. tussentijds was er contact geweest via het app nummer van jurkjes.com, ik wilde dit jurkje zo graag! jammer genoeg weer uitverkocht voor ik bestellen kon. gelukkig kreeg ik opnieuw bericht! inmiddels heb ik het jurkje binnen gekregen, met een persoonlijk berichtje van jurkjes.com erbij. en een heerlijke body butter overigens.. .
voor mij (ik schrijf nooit revieuws) reden om hier even wat neer te zetten. wat een fijne webshop met hele persoonlijke en klantvriendelijke benadering. .
sabine .

Goed.

Voldoende (6/10)
Score voor Jurkjes.com:3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wel redelijk snelle bezorging bij afhaal punt.

Dave van der heiden
Voldoende (6/10)
Dave van der heiden
Score voor Jurkjes.com:3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie kleding bestelling was op tijd binnen. alleen het retoursturen was binnen een dag binnen maar heb nog steeds mijn geld niet terug.

Goed (8/10)
Score voor Jurkjes.com:4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service en bij vragen snelle reactie.

Bedrijfsinformatie

Jurkjes.com verkoopt een ruim en gevarieerd aanbod aan jurkjes. Sinds 2013 kun je trendy jurkjes kopen via onze online webshop. Belangrijk daarbij is de focus op design, stof, materiaal en kwaliteit. Jurkjes.com heeft categorieën gemaakt, speciaal gericht op diverse gelegenheden. Zo kun je verschillende soorten jurkjes kopen: cocktailjurkjes, sexy jurkjes, galajurkjes, zomerjurkjes en natuurlijk leuke bruiloft jurkjes.
Adres
Rijksstraatweg 67A