Professioneel, accuraat, betrouwbaar, fijne communicatie

Uw beoordeling

Mevrouw mr. Vivien Raterink, arbeidsjurist, heeft mij professioneel bijgestaan bij het tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Binnen 1,5 week was alles perfect geregeld op een zeer... Mevrouw mr. Vivien Raterink, arbeidsjurist, heeft mij professioneel bijgestaan bij het tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Binnen 1,5 week was alles perfect geregeld op een zeer accurate, vriendelijke en professionele wijze. Heel hartelijk dank hiervoor.

mw. M.Possel-Vissinga

We zijn heel erg geholpen door mw. Boks van Juristen ArbeidsRecht Nederland .

Uw beoordeling

Efficiente werkzwijze en goede communicatie .

Alles is prima verlopen.

Uw beoordeling

Alles was (ondanks de tijdsdruk) mooi op tijd afgerond door Anne van Kerkhof.
De hele dienstverlening heb ik als zeer vriendelijk ervaren (en dus niet als kil/zakelijk)

Vincent uit Soest

Ik kan Juristen ArbeidsRecht Nederland van harte aanbevelen.

Uw beoordeling

Emerald Dunbar heb ik leren kennen als een zeer kordate en vakbekwame jurist.
Ze is prettig om mee samen te werken.
Bij Juristen ArbeidsRecht Nederland gaan ze uit van teamwerk samen...
Emerald Dunbar heb ik leren kennen als een zeer kordate en vakbekwame jurist.
Ze is prettig om mee samen te werken.
Bij Juristen ArbeidsRecht Nederland gaan ze uit van teamwerk samen met de eindklant.

(!!! Niet mijn naam en toenaam gebruiken bij de review!!) Vincent uit Soest is oké!

Op 20 februari 2019 nam ik, Jan Guichelaar, namens mijn echtgenote Betty Guichelaar-Prins, telefonisch contact op met de heer mr. R.R.F. (Robin) Sieverdink. Deze naam is bij u vast bekend. Het... Op 20 februari 2019 nam ik, Jan Guichelaar, namens mijn echtgenote Betty Guichelaar-Prins, telefonisch contact op met de heer mr. R.R.F. (Robin) Sieverdink. Deze naam is bij u vast bekend. Het onderwerp waarover ik vragen stelde was de transitievergoeding van mijn echtgenote. Dit gesprek verliep netjes en voor mij erg duidelijk.
Op 25 februari 2019 om 10.07 uur (scherpe tijd) kregen wij een mail van u binnen, met de informatie dat u ons dossier zou gaan beheren.
Er volgden de nodige mailtjes, telefoontjes en acties van uw zijde. Het contact met u was voor ons altijd prettig en duidelijk. Er zat een flinke snelheid in de lijn van actie. Iets dat wij natuurlijk erg konden waarderen .
Soms liep u ook tegen de onmogelijkheden aan en stagneerde het kort. Want de politiek was nog niet altijd duidelijk over dit bijzonder onderwerp. Maar ineens kwam er weer een mail voorbij. En soms bleef het eventjes stil.
Onlangs kwam er ineens actie die wij nog niet hadden verwacht.
U belde ons met de informatie dat er mogelijk snel ontwikkelingen kwamen van de werkgever Visma Raet. Dit omdat er een positief advies van de advocaat-generaal naar de Hoge Raad was gegeven m.b.t. de slapende dienstverbanden. Zo zou de werkgever wel eens mee kunnen gaan met het traject ontslag in combi transitievergoeding. We konden dit nauwelijks geloven. We zouden op kort termijn weer horen. En dat gebeurde…………
U was enthousiast en wij nog meer. Het was ons beiden duidelijk dat u echt voor uw cliënt op kwam. Dat geeft een heel fijn gevoel. Zoals ik reeds de titel “bulterriër” heb genoemd, trouwens positief bedoeld.
De werkgever, in de persoon mevr. Koole van Visma Raet, die ging heel snel akkoord en eigenlijk in een goede week is alles rond gemaakt. Ik blijf er bij dat dit aan u te danken is.
Wij zijn door uw actie en uw inzet heel erg blij dat deze zaak eindelijk afgesloten kan worden.
Wij willen onze complimenten uitspreken naar u en als wij wat woorden mogen noemen zoals wij het ervaren hebben dan denken wij aan:
- Super correct en vriendelijk;
- De inhoud goed weten te benoemen;
- Een prettige verstandhouding;
- Geen dubbele bodems;
- Goede communicatielijn:
- Enthousiasme en gedreven in uw vakgebied;
- Geweldige snelheid in de zaak en daar waar het kon de kans pakken tot een mooie afronding zoals nu het geval is;
- U bent uw afspraken allemaal nagekomen met een zeer goed resultaat;
Als slot merken we op dat we u als een fijn en doortastend mens hebben ervaren met duidelijke uitleg van zaken. Wij zijn erg blij zijn dat we u hebben getroffen. We hebben een rechtsbijstandsverzekering die we niet hebben aangesproken. Maar we durven wel te stellen dat zij niet de snelheid, actie en resultaat hadden kunnen boeken die u heeft geboekt. We spreken dit uit omdat we ervaringen hebben met een andere zaak.
Mevrouw van Kerkhof, nogmaals dank voor uw inzet en het fantastische resultaat.

Uw beoordeling

Zie boven een uitgebreide relaas van onze bevindingen.

Dankzij het meedenken en inzet van mr. van Kerkhof heb ik, in vergelijking met de eerste aanzet, een veel betere en correcte vaststellingsovereenkomst gekregen.

Uw beoordeling

De communicatie, via e-mail, verliep vlot.

Frans jansen

Zeer goed geholpen door

Anne van Kerkhof

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik van u heb gekregen

Zonder u was mijn dit zelf niet gelukt.

Aanvraag WW bij het UWV kan pas 1 week voor de laatste werkdag, dus nog...
Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik van u heb gekregen

Zonder u was mijn dit zelf niet gelukt.

Aanvraag WW bij het UWV kan pas 1 week voor de laatste werkdag, dus nog even wachten.

Nogmaals hartelijk dank voor u goede hulp.

Mvg Frans Jansen

André van der Vaart

Goed, duidelijk en zakelijk contact waarmee zorgen worden weggenomen en goede ondersteuning is gegeven.

Uw beoordeling

De ondersteuning met inhoudelijke kennis op een toch persoonlijke wijze geeft een gerust gevoel de zaak uit handen te geven.

Ina

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mijn zaak behandeld is .

Uw beoordeling

Ik ben blij dat ik mijn zaak uit handen heb gegeven aan mw mr van Kerkhof. Ik ben erg tevreden over de manier waarop ze de zaak behandeld heeft . Ik heb steeds het gevoel gehad dat het bij haar in... Ik ben blij dat ik mijn zaak uit handen heb gegeven aan mw mr van Kerkhof. Ik ben erg tevreden over de manier waarop ze de zaak behandeld heeft . Ik heb steeds het gevoel gehad dat het bij haar in goede handen was . Ik werd door haar ook goed op de hoogte gehouden over het verloop van de zaak .

Kundig, prettige communicatie