Linda

Goed en snel geholpen

Reinier M.

Hele goede hulp gehad van Roy, iemand die ook iets deed met de vragen, wie ik had, en de communicatie was perfect.

F. B.

Deskundig, oplossingsgericht, goed

Uw beoordeling

Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij... Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij goede oplossingen en ruimte wist te vinden in de onderhandeling.

Achteraf zou ik al eerder contact hebben opgenomen om me te laten bijstaan, er komt veel bij kijken en dat had mij stress gescheeld.

marij

Netjes en diskrede

Uw beoordeling

Professionele en snelle aanpak, duidelijke communicatie.

Uw beoordeling

Ik was zeer te spreken over de dienstverlening en de communicatie.

Rita de Roos

De dienstverlening en communicatie waren uitstekend.

Zeer goede aanpak.
Erg ondersteunend en vlot.

L. v. Wingerden

Heel tevreden over de reactiesnelheid op mijn vragen.

Uw beoordeling

Prima organisatie, snelle reacties op vragen en opmerkingen

N. Huig-Kossen

Prima en professionele service

Uw beoordeling

Wij zijn zeer content met uw dienstverlening en willen u in het bijzonder bedanken voor de snelheid van uw service en deskundigheid.
Ook het eindresultaat van de onderhandelingen die door uw...
Ook het eindresultaat van de onderhandelingen die door uw bemiddeling zijn gedaan ervaren wij als zeer positief.
U heeft er in ieder geval voor gezorgd dat u bij mijn echtgenote de stress heeft weggenomen en zij nu een beetje tot rust is gekomen. Het blijft natuurlijk altijd vervelend als je wordt ontslagen.
We gaan in ieder geval positief het nieuwe jaar in en hopen dat zij gauw weer een baan vindt.
Nogmaals heel erg bedankt voor uw medewerking.

Ruel

Mevrouw Raterink is een geschenk uit de hemel!

Uw beoordeling

Als u het geluk heeft dat mevrouw Vivien Raterink uw zaak behartigt, dan heeft u er geen omkijken meer naar. Ze spreekt duidelijk, weet waar ze over praat en is straight to the point. Daarnaast is... Als u het geluk heeft dat mevrouw Vivien Raterink uw zaak behartigt, dan heeft u er geen omkijken meer naar. Ze spreekt duidelijk, weet waar ze over praat en is straight to the point. Daarnaast is haar spreekstem zo rustgevend. Dit helpt zeker bij het nemen van beslissingen. Zij is een vakvrouw!

bureau voor ambulante begeleiding

Geweldig

Beste mevr. V.d. Kerkhof,

Wat ben ik blij dat U mij in deze zaak hebt bijgestaan. Hierdoor heeft u mij veel stress en zorgen ontnomen .
Ontzettend bedankt voor u zorgvuldige hulp en...
Beste mevr. V.d. Kerkhof,

Ontzettend bedankt voor u zorgvuldige hulp en steun.
Door u heeft de afhandeling van mijn ontslag / transitie vergoeding e.d. mij niet nog meer stress gegeven maar kon ik het loslaten en aan u overlaten.
U was geweldig !
BEDANKT !!!