Hendry Glasius

Snelle en zeer kordate hulp.

Uw beoordeling

Ik heb een rechtsbijstandsverzekering maar heb ook even naar Arbeidsjuristen gebeld. Die gingen snel te werk en gaven goede uitleg. Het is snel opgelost terwijl het conflict met mijn werk groot... Ik heb een rechtsbijstandsverzekering maar heb ook even naar Arbeidsjuristen gebeld. Die gingen snel te werk en gaven goede uitleg. Het is snel opgelost terwijl het conflict met mijn werk groot was. De uitkomst was boven mijn verwachting. Zeer tevreden.

Slechte service, er wordt niet naar je geluisterd.

Uw beoordeling

Gratis check is waardeloos. Ze zijn kortaf en alles blijkt dat ze dit liever niet doen. Dan moet je ook niet aanbieden. Ook geen aanbod wat gaat kosten als je er wel voor betaald.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over het telefoongesprek met een van onze juristen en de gratis check van uw vaststellingsovereenkomst. Wij hebben uw... Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over het telefoongesprek met een van onze juristen en de gratis check van uw vaststellingsovereenkomst. Wij hebben uw vaststellingsovereenkomst gratis gecontroleerd. Deze was goed. Omdat u zelf weg wilde bij uw werkgever, waren verbeteringen in uw vaststellingsovereenkomst niet mogelijk. Dan kunnen wij als juristen niets voor u betekenen. Daarom hebben wij geen aanbod kunnen doen voor onze dienstverlening (onderhandelen voor een betere ontslagregeling). Onze fout is dat wij te weinig tijd hebben genomen om dit duidelijk met u te communiceren. Daarvan kunnen wij leren om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Fijn om tijdens zo'n moeilijk en lastig traject iemand te hebben die je bijstaat en je adviseert.

Uw beoordeling

Je bent tijdens het hele traject helder, duidelijk en werkt nauwkeurig. Dit is erg belangrijk in dit soort situaties. Je zat er bovenop en weet precies welke stap wanneer te zetten.

Ik ben zeer tevreden beter kan niet wat Anne van Kerkhof nu voor de 2e maal heeft verricht.

Uw beoordeling

Mocht u in een arbeidsconflict terechtkomen en denken aan ontslag, neem dan contact op met Juristen Arbeidsrecht Nederland. Dat heb ik eerder ook al gedaan (Rik Jonkmans mijn zoon) en nu ook aan de... Mocht u in een arbeidsconflict terechtkomen en denken aan ontslag, neem dan contact op met Juristen Arbeidsrecht Nederland. Dat heb ik eerder ook al gedaan (Rik Jonkmans mijn zoon) en nu ook aan de secretaresses op kantoor.

J.F.J. Sterrenburg

Zeer professioneel, vriendelijk, snel en voor mijn vooral duidelijk.

Uw beoordeling

Je merkt aan alles dat men weet waar ze mee bezig zijn. Ik werd gelijk op een professionele manier ontzorgt en gerustgesteld. Daarnaast was de doorloopsnelheid hoog waardoor mijn ex-werkgever en... Je merkt aan alles dat men weet waar ze mee bezig zijn. Ik werd gelijk op een professionele manier ontzorgt en gerustgesteld. Daarnaast was de doorloopsnelheid hoog waardoor mijn ex-werkgever en mijzelf er snel uit waren en op een goede manier uit elkaar konden. De nazorg met advies richting uwv aanvraag is meer dan duidelijk.

Miriam

Geweldig geholpen.

Uw beoordeling

Ik ben ontzettend goed geholpen door Emerald Dunbar. Ze legt alles goed uit, heeft met mijn werkgever onderhandeld zodat er een heel goed resultaat is behaald. Alsnog hartelijk dank.

Snel, professioneel en behulpzaam!!!

Uw beoordeling

We raden je Juristen Arbeidsrecht Nederland van harte aan. MIjn zaak behandelaar mw. mr. Emerald Dunbar was snel, professioneel en zeer behulpzaam. Ze begreep heel goed de urgentie van mijn zaak en... We raden je Juristen Arbeidsrecht Nederland van harte aan. MIjn zaak behandelaar mw. mr. Emerald Dunbar was snel, professioneel en zeer behulpzaam. Ze begreep heel goed de urgentie van mijn zaak en mw. mr. Dunbar werkte zelfs in het weekend aan mijn zaak. Mijn behandelaar is zeer pro actief en dacht met mij mee in het belang van mijn zaak. Ik bedank mw. mr. Dunbar voor alles.

Heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de ondersteuning

Heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de ondersteuning

Ineke Paulus

Zeer tevreden

Uw beoordeling

Ik heb een goed bedrijf,
Juristen ArbeidsRecht Nederland

Peggy Wielandt

Juristen Arbeidsrecht Nederland, verleent professionele, betrouwbare hulp met een koel hoofd, en een warm hart.

Uw beoordeling

Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink. Zij werkte enorm snel en efficient. Onderhield intensief contact, telefonisch en via de mail. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en... Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink. Zij werkte enorm snel en efficient. Onderhield intensief contact, telefonisch en via de mail. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en zaken uit te leggen. Hield me van iedere stap op de hoogte. Deed altijd wat ze beloofde te doen. Zeer betrouwbaar! Wat ik ook enorm fijn vond is dat ik zo warm en vriendelijk geholpen werd. Zowel door mevrouw Raterink zelf als door haar collega's.
Ik heb me enorm gesteund gevoeld, en ben zeer tevreden over de uiteindelijke vaststellingsovereenkomst.