Mevr Neida

Top kwaliteit geleverd zeker aan te bevelen

Uw beoordeling

Dhr Veenstra is een topman alles verliep op rolletjes via hem; communicatie telefonisch en via de mail met mijn werkgever. Kwaliteit dat hij levert als jurist is een 10 waard
Het leek of ik dhr...
Het leek of ik dhr Veenstra persoonlijk kende zo goed heeft hij mij geholpen. Voor dit soort mensen wil je een bedankje en een bloemetje brengen. Van mij krijg jij een symbolisch bloemetje en een dankzegging vanuit het hart want dat heb jij verdient met als eindresultaat ONS MISSIE GESLAAGD.

Netjes en snel geholpen

Snelle en doeltreffende hulp

Uw beoordeling

Ik ben uitermate tevreden over het handelen van de juristen. Er is mij door de jurist (mw. Tamis) veel (denk)werk uit handen genomen, waardoor de onderhandeling met de werkgever uiteindelijk rustig... Ik ben uitermate tevreden over het handelen van de juristen. Er is mij door de jurist (mw. Tamis) veel (denk)werk uit handen genomen, waardoor de onderhandeling met de werkgever uiteindelijk rustig is verlopen en tot een gunstige uitkomst is gekomen. De communicatie was helder en verliep vlot. Hartelijk dank!

F.Najafi

Uitstekend

Beste mevrouw  Vivièn Raterink
Beste mevrouw  Vivièn Raterink
Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink bij het onderhandelen met werkgever en tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en zaken uit te leggen. Zeer betrouwbaar, professionele, vriendelijk en geduldig. Perfect

Heel hartelijk dank hiervoor en heel veel succes in alles

Theo van der Meer

Geweldig

Uw beoordeling

Geweldige hoe het is gegaan.

Ik vind het een hele professionele bedrijf.
Alles is netjes afgehandeld.

Beste Mw. mr. E. (Emerald) Dunbar

Ik vind dat u mij heel goed heeft geholpen met het onderhandelen met mijn werkgever.
U heeft naar al mijn wensen geluisterd en het ook waar gemaakt....
Beste Mw. mr. E. (Emerald) Dunbar

U heeft naar al mijn wensen geluisterd en het ook waar gemaakt.
Daarvoor zal ik u altijd dankbaar zijn.
U gaf mij goeie tips hoe ik alles het beste kan afhandelen en ook hoe ik hierna verder moet in de maatschappij.
Voor mij was dit een positief ervaring.

Dank u wel en tot ziens

Mark

Prettige communicatie en goed inhoudelijk advies

Uw beoordeling

Erg prettig contact gehad met Anne van Kerkhof, goed inhoudelijk advies gekregen, en goed juridisch bijgestaan in mijn conflict

Super snelle en duidelijke uitleg

Uw beoordeling

Dhr. mr. R. Veenstra Van Juristen ArbeidsRecht Nederland, is een fantastische jurist, ik ben enorm blij dat ik een client van hem was.

Goede feed-back mbt de voorgestelde vaststsellingsovereenkomst

Uw beoordeling

Mr. Anne van Kerkhof van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mijn vaststellingsovereenkomst juridisch getoest en ik heb veel aan haar opmerkingen en bevindingen gehad.
Het is zeker aan te...
Het is zeker aan te bevelen om een vaststellingovereenkomst juridisch te laten toetsen, zeker ook als een bedrijf hier weinig 'ervaring' in heeft.

Juristen arbeids recht nederland

Geweldig geregeld