Marjan Drost

Professionele, vriendelijke medewerkers

Uw beoordeling

Ik werd vriendelijk ontvangen, goed en snel geholpen.

Edwin Helmus

Prettige mensen, vakkundig en snelgrholpem

Uitstekend

Rob Peek

Uitstekende juridische ondersteuning gekregen bij mijn vaststellingsovereenkomst; professioneel, efficiënt en betrouwbaar!

Uw beoordeling

Uitzonderlijke service! Bas heeft me op een professionele en efficiënte manier bijgestaan met mijn vaststellingsovereenkomst. Dankzij zijn expertise voelde ik me gedurende het hele proces... Uitzonderlijke service! Bas heeft me op een professionele en efficiënte manier bijgestaan met mijn vaststellingsovereenkomst. Dankzij zijn expertise voelde ik me gedurende het hele proces ondersteund en vertrouwd. Zeer aan te bevelen!

Nick

Goed geholpen met het afhandelen van mijn onstlag.

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij uitstekend geholpen met mijn ontslag. Ik kreeg via mijn werkgever en VSO, welke niet juist bleek te zijn. Zelf heb ik er niet dermate verstand van dat ik alles kan controleren... Bas Wielink heeft mij uitstekend geholpen met mijn ontslag. Ik kreeg via mijn werkgever en VSO, welke niet juist bleek te zijn. Zelf heb ik er niet dermate verstand van dat ik alles kan controleren en heb ik via een bekende Juristen Arbeidsrecht Nederland ingeschakeld. Bas heeft contact gehad met mijn werkgever en onderhandeld over de VSO met een goede uitkomst. Nu is het naar tevredenheid afgehandeld en kan ik verder naar een andere baan.

Sarita J

Uitstekend!

Uw beoordeling

Ik heb door Bas Wielink geholpen en kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben met de afloop! Snelle reactie en afronding van alles zodat ik weer verder kan! Dank je wel Bas

Makro Nederland

Transparant, vlot en deskundig advies plus communicatie

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland zijn expert wanneer het aankomt op geschillen tussen de werkgever en werknemer. Net die extra zekerheid wanneer je geen aanvullende dekking hebt.

Rutger

Goed geholpen door Bas Wielink, duidelijke communicatie en goeie onderhandeling

prima

Zachary Sabajo

Geweldig!

Uw beoordeling

Echt fantastisch geholpen door Bas Wielink! Ik had geen betere jurist kunnen hebben die mij bijstond bij mijn vso traject.

Viënna

Geweldig

Uw beoordeling

super fijn geholpen door de heer Wielink, het is voor mij echt een uitkomst geweest en ben super dankbaar voor alle hulp!

gertjan phillips

Goed en eerlijke advies

Uw beoordeling

echt en aanrader in arbeid conflict