Rob v.d. Pols

***** (5) sterren support!

Uw beoordeling

Uitermate fijn geholpen door Bas Wielink en Daniel Rademakers. Zeer menselijke en bovenal deskundige medewerkers van Juristen Arbeidsrecht Nederland . Voor mij 5 sterren !

DHL Express

Uitstekend geholpen en altijd duidelijk geweest naar mij.

Uw beoordeling

De overeenkomst was niet volledig correct. Dankzij de hulp van Bas Wielink heb ik dat weten te corrigeren en verbeteren.

Juristen arbeidsrecht

Zeer tevreden

Uw beoordeling

Door de beste goed uit het nest geholpen.
Zeer dankbaar.

Hans

Samen met Marc van Snippenburg een fantastisch resultaat geboekt!

Uw beoordeling

In een best wel lange, ietwat slepende, procedure toch samen tot een goed eindresultaat gekomen, waar ik zeer tevreden over ben. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij kennissen en collega's die in... In een best wel lange, ietwat slepende, procedure toch samen tot een goed eindresultaat gekomen, waar ik zeer tevreden over ben. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij kennissen en collega's die in een vergelijkbare situatie terechtkomen, omdat ze veel kennis van zaken hebben en mij telkens weer het juiste advies hebben gegeven.

Chasin bv

Super snel alles netjes afgehandeld.

Uw beoordeling

Uitstekende hulp snelle reacties qua mail of telefonisch overleg. Heel tevreden over de afhandelingen door mijn contact persoon Bas Wielink.

Harald

Zeer Tevreden!

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij goed geholpen! :)

Rosi Witjes

Ben geweldig geholpen, alles werd heel goed uitgelegd en er werd echt naar mij geluisterd.

Mandy eggenhuizen

Een hele fijne hulp en fijne geruststelling.

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen, Bas wielink stelde me snel gerust en had een concreet plan.

Huub H

Zeer snelle en correcte service

gewoon goed

Theo de Waal

Top kan niet beter

Uw beoordeling

Aangenaam verrast met alle hulp die ik heb gekregen van Bas Wielink, niets was teveel. luisterde naar je, kwam zijn afspraken na gewoon ronduit perfect kunnen andere juristen een voorbeeld aan nemen