S.remond

Super,zeer snelle en correcte afhandeling

Rabobank Nederland

Bas Wielink heeft mij fijn bijgestaan bij mijn arbeidsrechtelijke kwestie.

Uw beoordeling

Zie boven, met als aanvulling dat het wel sneller had gekund als hij telefonisch had geschakeld met Rabo Juridische zaken i.p.v. per mail.

Tanja Blok

Fantastisch geholpen

Uw beoordeling

Na het versturen van een mail werd er binnen een kwartier contact opgenomen, ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg na het opsturen van de documenten snel weer een telefoontje dat ze voor me... Na het versturen van een mail werd er binnen een kwartier contact opgenomen, ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg na het opsturen van de documenten snel weer een telefoontje dat ze voor me aan het werk gingen. Al ik een vraag stelde per mail of telefoon reageerde jurist Bas Wielink snel. Beloftes kwam hij na en gaf duidelijkheid en wist verwachtingen te managen.
Dankzij hem is er bij mij een hoop zorg en stress weggevallen en is de beƫindiging van de arbeidsovereenkomst goed verlopen.

Ramon Hofstra

Fijn geholpen, met een goede uitkomst

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft me goed door alle stappen begeleid, met het streven naar de beste komst hebben we een geweldige uitkomst voor elkaar gekregen.

Ik heb 10 x het bedrag gekregen wat mij...

Ik heb 10 x het bedrag gekregen wat mij is aangeboden in eerste instantie.

Bedankt voor jullie hulp!! Voor de volgende keer weet ik waar ik terecht kan!

Bas Wielink /Juristen Arbeidsrecht Nederland

Goed geholpen

Uw beoordeling

Professionele bedrijf, heeft mij goed geholpen. Contact was kort maar heel duidelijk.

Jolanda

Ben bijgestaan door een bekwaam persoon met verstand van zaken

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed bijgestaan door Marc van snippenburg, neemt al je zorgen over en heeft een luisterend oor niks is teveel,zonder hem was het niet gekomen tot resultaat dat nu is behaald

Margriet

Goed geholpen

Uw beoordeling

Tara heeft mij snel en goed geholpen met mijn VSO. Heel tevreden

Olga F.

Vakkundig, helder en duidelijk advies

Uw beoordeling

Goed en professioneel juridisch advies gekregen van Tamkin Neshat. De communicatie, de te nemen stappen en mijn rechten werden heel duidelijk aangegeven.

Piet

Vlotte en professionele hulp gekregen van mr. T. (Tara) de Rijke

Woei Sang

Ontzettend behulpzaam, meedenkend en flexibele. Top service!

Uw beoordeling

Bij het aanmelden kreeg ik een warm telefoontje waar alles duidelijk werd. Al mijn vragen werden beantwoord en geluisterd naar mijn wensen.