Ellen

Fijne begeleiding en meedenken in het proces

Uw beoordeling

Dank je wel voor de fijne begeleiding en het meedenken met mijn proces Bas Wielink.

Ruud

Deskundig en betrouwbaar

Uw beoordeling

In een lastige situatie hebben zij de communicatie snel en deskundig overgenomen. Je merkt dat ze dit vaak doen en weten er het beste resultaat uit te halen.
Bas bedankt voor je ondersteuning...
Bas bedankt voor je ondersteuning en rust.

Jairam

Bas Wielink heeft mij snel en goed geholpen in de onderhandelingen voor een hoger vaststellingsovereenkomst, zeker een aanrader!

Uw beoordeling

Laat je VSO nachecken bij Bas Wielink, dat heeft mij meer opgeleverd dan eerst geboden was.

Juristen arbeidsrecht Nederland

Snel werkend bedrijf, erg fijn in de benadering en het meedenken

Uw beoordeling

Deskundig personeel en werken snel

Mawahib Tagod

Klantgericht opstelling, uitstekende service en snelle hulp!

Uw beoordeling

Ik ben gelukkig met DHr Bas Wielink in contact gekomen. bij het kennismakingsgesprek met Bas ervoer ik
Zijn luisterende oor, aandacht voor mijn situatie. Ik ben snel en goed geholpendoor Bas. Er zijn nog weinig mensen die echt vanuit hun hart werken en waarbij je niet gezien wordt als een nummer.

Ik ben werkelijk dankbaar voor zijn inzet voor mijn zaak.

Marcel Heemskerk

Snel, direct en succesvolle dienstverlening!

Uw beoordeling

Bas Wielink van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mij uitstekend geholpen bij de onderhandelingen voor een VSO. Would recommend!

Hannah

Zeer fijn, goed en snel geholpen door Tara!

Uw beoordeling

Het contact met Tara verliep heel makkelijk. Ik kon haar bellen en via de mail reageerde ze snel. Ze heeft me goed en fijn geholpen, ik ben zeer tevreden!

Willem Suitela/TNO (De Nederlandse Organisatie voor toegepast-natuurwetenschappelijk onderzoek.

Goede feedback van Bas Wielink

Uw beoordeling

Bas en zijn collega's hebben mij goed geholpen met het doornemen van mijn vaststellingsovereenkomst. Heb dit met een gerust hart getekend.

Ronald

Uw beoordeling

Bij het zoeken van juridische ondersteuning voor de VSO die ik had gekregen ben ik via Google bij transitievergoeding.nl gekomen.
Ik heb mijn VSO ge-upload en binnen het uur werd ik al...
Ik heb mijn VSO ge-upload en binnen het uur werd ik al teruggebeld. Ik kreeg toen al te horen dat er nog wel een aantal verbeteringen mogelijk waren, en dat een jurist met mij contact zou opnemen.
Nadat ik een paar dagen niets had gehoord heb ik zelf even contact opgenomen en kreeg ik even later het verzoek van de jurist Bas Wielink voor aanvullende gegevens.
Vanaf dat moment zowel via de mail als telefonisch een prettig contact gehad met Bas. Er bleken in mijn VSO nog een aantal belangrijke zaken te ontbreken, en ook is de transitievergoeding nog een stuk verhoogd.

Laura Koster

Kundig en vriendelijk geholpen

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij op een heel prettige manier bijgestaan. Hij was scherp op de details en reageerde altijd snel. Een heel goede ervaring!