Amela Blazevic

Fantastisch werk geleverd!

Uw beoordeling

Ik heb de hulp van Sven de Brouwer ingeschakeld betreft een lastige zaak. Dit heeft na enkele weken geleid tot een positief resultaat. In al deze weken ben ik continue op de hoogte gehouden, wat mij... Ik heb de hulp van Sven de Brouwer ingeschakeld betreft een lastige zaak. Dit heeft na enkele weken geleid tot een positief resultaat. In al deze weken ben ik continue op de hoogte gehouden, wat mij het gevoel gaf dat ik echt serieus genomen werd en bij de juiste persoon terecht ben gekomen.

Zehra Blazevic

Heel fijn geholpen!

Uw beoordeling

Na een lastige periode besloten om de hulp in te schakelen van Sven de Brouwer. Wat heeft hij een fantastisch werk geleverd. Hij heeft al mijn zorgen overgenomen en geregeld dat ik kreeg waar ik... Na een lastige periode besloten om de hulp in te schakelen van Sven de Brouwer. Wat heeft hij een fantastisch werk geleverd. Hij heeft al mijn zorgen overgenomen en geregeld dat ik kreeg waar ik recht op had.

Monique Retel

Super steun in de onderhandelingen naar een goede afronding van het werk.

Uw beoordeling

Doordacht en goed gefundeerd advies gekregen van Bas Wielink. Bas wist de situatie snel in te schatten en nam mij alles uit handen. Heel fijn contact gehad.

Harrie

Bekwaam,accuraat en snel reageren

Uw beoordeling

Tara de Rijke heeft mij geholpen met de toetsing van mijn VSO.Ze is bekwaam,accuraat en komt haar afspraken na!!

Bob Kramer

Professioneel en fijn om mee te werken.

Zeer goed

Alie L

Snel en goed geholpen.

Uw beoordeling

Snelle en vriendelijke benadering door Tara de Rijke. Werd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden! Stond open voor eventuele vragen.

Tom R

Ontzettend behulpzaam, vakkundig en geduldig

Uw beoordeling

Tamkin Neshat heeft zich in de VSO-onderhandelingen ontzettend behulpzaam, zorgvuldig en vakkundig opgesteld waarmee na een lange strijd het maximale resultaat is behaald. De werkgever speelde het... Tamkin Neshat heeft zich in de VSO-onderhandelingen ontzettend behulpzaam, zorgvuldig en vakkundig opgesteld waarmee na een lange strijd het maximale resultaat is behaald. De werkgever speelde het allesbehalve zuiver, maar dat weerhield Tamkin er niet van om continu professioneel en geduldig te blijven. Ook is ze erg benaderbaar, betrokken en staat ze open voor je wensen en bedenkingen. Ontzettend bedankt nogmaals!

Zuyderland

Snelle behandeling en terugkoppeling

9,5

Mark Heijnen

Goed geholpen door Bas

Uw beoordeling

Bas heeft mij goed geholpen in een lastig proces. Ik kan hem van harte aanbevelen.

CG

Fijn om een gelijk speelveld te hebben met mijn werkgever

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij snel en effectief geholpen in de onderhandeling rondom mij vaststellingsovereenkomst. Ik raad iedereen die hiermee te maken heeft aan en jurist om advies te vragen.