Linda

Helder en eerlijke communicatie

Almelo

Uw beoordeling

Ik heb de hulp bij mijn vso als erg prettig ervaren. Na aanmelden werd ik zeer snel teruggebeld en de volgende dag was ik al in gesprek met de jurist. Het gaf mij rust dat de volledige... Ik heb de hulp bij mijn vso als erg prettig ervaren. Na aanmelden werd ik zeer snel teruggebeld en de volgende dag was ik al in gesprek met de jurist. Het gaf mij rust dat de volledige correspondentie en onderhandeling werd overgenomen. Ronald gaf een eerlijk en helder advies, en ik ben dan ook tevreden met het resultaat.

van den berge

Gelijk t gevoel gehad van oprecht er voor mij willen en kunnen zijn,

zierikzee

Iris de Bruijn/ Juridisch Centrum

Iris was een zeer professionele, duidelijke met uitleg en geduld met alle vragen of opmerkingen die ik had.

Berghem, Noord-Brabant

Super! Top!

Yvonne

Snelle, duidelijke en vriendelijke service

Amstelveen

Guy van Hal

Snel, transparant en vakkundig

Amsterdam

Uw beoordeling

Het was heel prettig schakelen met Juridisch centrum en in mijn geval Ronald Smits. Ik werd meteen teruggebeld en gedurende het hele traject met mijn werkgever was de communicatie excellent.... Het was heel prettig schakelen met Juridisch centrum en in mijn geval Ronald Smits. Ik werd meteen teruggebeld en gedurende het hele traject met mijn werkgever was de communicatie excellent. Daarnaast erg tevreden met de inhoud van de overeenkomst, een resultaat dat ik zonder dit advies niet had kunnen bereiken. Absolute aanrader als je in een conflictsituatie met de werkgever bent beland.

Fred Prickartz

Super goed en snel geholpen

kerkrade, Limburg

Snelle afhandeling door Ronald Smits, duidelijk en helder. Goede communicatie

Angelique

Ik ben heel blij met de juridische bijstand die ik heb gehad

Nieuwegein

Uw beoordeling

Ik had een conflict op mijn werk waar ik 16 jaar heb gewerkt, waarbij na mijn re-integratie geen plek meer voor mij was in de organisatie. werkgever wilde van mij af, maar ik wilde ook verder. ik... Ik had een conflict op mijn werk waar ik 16 jaar heb gewerkt, waarbij na mijn re-integratie geen plek meer voor mij was in de organisatie. werkgever wilde van mij af, maar ik wilde ook verder. ik werd gepusht om te solliciteren, en er werd mij aangeboden te vertrekken met één maandsalaris. toen heb ik Juridisch Centrum gevraagd om advies. Zij hebben mij direct heel goed geholpen, zijn duidelijk over de prijs, hebben voor mij de onderhandelingen gedaan met werkgever, duidelijke communicatie daarover, en hebben ervoor gezorgd dat er alsnog een rechtvaardige, acceptabele vaststellingsovereenkomst is opgesteld waarmee werkgever en ik een wettelijk in orde overeenkomst hebben getekend, met een goede financiële vergoeding.

Edith

Goede en waardevolle adviezen gekregen en alles zorgvuldig afgehandeld.

Rotterdam/Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ben heel goed geholpen door mevr. de Bruijn. Snel in haar reacties en vooral empathisch. Nam de tijd en gaf goede adviezen. Ik werd goed begeleid in het hele proces rondom de beëindiging van mijn... Ben heel goed geholpen door mevr. de Bruijn. Snel in haar reacties en vooral empathisch. Nam de tijd en gaf goede adviezen. Ik werd goed begeleid in het hele proces rondom de beëindiging van mijn dienstverband.

Ewijk

Vriendelijk ,vakbekwaam , snel,heel tevreden

Hagestein

Uw beoordeling

Ik ben enorm geholpen vriendelijke medewerker,heeft snel en adequaat gereageerd .
En er voor mij een goed resultaat uit gesleept.

A.S

Fantastische ondersteuning.

Noord Holland

Uw beoordeling

In een voor mij stressvolle zaak zijn mijn belangen zeer adequaat behartigd. In een mum van tijd is er een mooie regeling getroffen. Het contact verliep heel soepel en snel. Als er een update in de... In een voor mij stressvolle zaak zijn mijn belangen zeer adequaat behartigd. In een mum van tijd is er een mooie regeling getroffen. Het contact verliep heel soepel en snel. Als er een update in de zaak was werd er gelijk contact opgenomen en wanneer ik een vraag had hoefde ik nooit lang te wachten op antwoord. Na een jaar veel stress gehad te hebben in conflict met werkgever is het bij het aangaan van ondersteuning gelijk weg genomen. De manier van werken van het juridisch centrum voor ontslag en arbeidsrecht heb ik als zeer laagdrempelig, persoonlijk en bevredigend ervaren.