Trudy

Mijn dochter is in begin van t springen dr voet verstopt we dachten valt mee zijn vandaag ziekenhuis geweest en middenvoetsbeentje gebroken dus zit in gips nu

Joustra

De kostprijs in combinatie met een bepaald kind-onvriendelijke bejegening door toezichthoudend personeel.
Overigens zal ik hieronder in het verplichte veld 'leeftijd' een fictief getal invullen, ik acht deze zelf niet relevant voor waarin u gemotiveerd bent om mijn feedback serieus te nemen.
Ook zal ik, te uwer informatie, afhankelijk van uw reactie mijn bevindingen online kenbaar maken in mijn hoedanigheid als Google Local Guide.

Kristin houkes

Was erg leuk, maar het was wel heel druk waardoor er regelmatig even gewacht moest worden

Tienerclub "Anders, namelijk..." uit Putten

De tienerclub vond het weer fantastisch, dit gaan we zeker nog wel eens doen.

ERIK

IK VOND HET HEEL SLECHT EN ONDUIDELIJK GECOMMUNICEERD DAT IK MET MIJN ZOONTJE VAN 3 EN MIJN NEEFJE VAN 10 NIET TEGELIJKERTIJD MOCHTEN SPRINGEN. MIJN NEEFJE HEEFT ZICH EEN UUR VERVEELD TOT DE... IK VOND HET HEEL SLECHT EN ONDUIDELIJK GECOMMUNICEERD DAT IK MET MIJN ZOONTJE VAN 3 EN MIJN NEEFJE VAN 10 NIET TEGELIJKERTIJD MOCHTEN SPRINGEN. MIJN NEEFJE HEEFT ZICH EEN UUR VERVEELD TOT DE MINI-JUMP AFGELOPEN WAS

Mimi

Leuk park maar vind het personeel onvriendelijk en die frietjes vielen tegen

Reactie Jumpsquare:

Beste Mimi,
Bedankt voor je review! We nemen bovenstaande feedback mee.