Jump-XL

Hoe aannemelijk is het dat je Jump XL aanbeveelt bij vrienden of familie?

turker

Service is avarage. Toilets are not really clean. Not enough personel at the reception.

Anoek

Ik vond het als ouder een onprettig donker hol om te zitten wachten op je kinderen.
Daarnaast heb ik me erg geergerd aan de coronaregels die totaal niet nageleefd werden, zowel niet door het personeel (droeg geen mondkapje) als ook niet door de volwassen andere bezoekers, en niemand werd er ook op aangesproken. Dit voelde niet fijn.

Daarnaast was het erg druk bij de checkin en daardoor chaotisch, veels te weinig plek voor iedereen om in de rij te staan, daardoor geen 1,5 m afstand mogelijk, geen duidelijke rij waardoor mensen voordringden.

M. Vriens

De QR betekent uitsluiting van veel gezonde mensen, waaronder ook kinderen wiens ouders geen toegang hebben. Sowieso een inbreuk op grondrechten, zeker als je weet dat deze maatregel 0 effect heeft.

Jump XL

Er zijn betere space jumps die meer faciliteiten aanbieden.

Iwo Białowarczuk

Jullie hebben eigenlijk geen moeilijke parkours

driek

Het is leuk om te springen en de medewerkers zijn gezelig

Julia

Veel ruimte voor kinderen om te spelen en zich uit te leven en goede begeleiding indien nodig

Liesbeth

Er werd met kauwgom gegooid waardoor een vriendje kauwGom in zijn broek had.
Ook ging de springtoren met springkussen niet open.
Terwijl dat elk uur zou gebeuren

Reactie Jump-XL:

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback en wat vervelend om te horen dat jullie een negatieve ervaring hebben gehad bij ons.
Zou u mij een mail willen sturen met uw ervaring zodat wij samen...
Beste gast,
Zou u mij een mail willen sturen met uw ervaring zodat wij samen naar een oplossing kunnen kijken. De mail mag gestuurd worden naar: manager.waalwijk@jump-xl.com
Amy