Jump-XL

Hoe aannemelijk is het dat je Jump XL aanbeveelt bij vrienden of familie?

Janneke

Donker en koud hol. Medewerkers zijn kinderen en hondsbrutaal . De kinderen zijn afgesnauwd waar ik bij stond. Loont de moeite niet om er iets van te zeggen. Medewerkers houden zelf de feedback... Donker en koud hol. Medewerkers zijn kinderen en hondsbrutaal . De kinderen zijn afgesnauwd waar ik bij stond. Loont de moeite niet om er iets van te zeggen. Medewerkers houden zelf de feedback scores hoog

Reactie Jump-XL:

Beste Janneke, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Het klopt inderdaad dat het fris is in de hal. De verwarming staat wel aan maar het is... Beste Janneke, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Het klopt inderdaad dat het fris is in de hal. De verwarming staat wel aan maar het is helaas een te groot pand om goed te verwarmen. We willen u vragen om even contact met ons op te nemen dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn!
Met vriendelijke groeten,
Team JumpXL Groningen

Wouters

Leuk toegankelijk park, weinig ambiance voor de ouders

Barberio

De kwaliteit van de Jumpscool lessen zijn achteruit gegaan. In het eerste blok was de groep in verschillende groepen onder verdeeld, zodat ze verschillende onderdelen specifiek konden oefenen. Nu... De kwaliteit van de Jumpscool lessen zijn achteruit gegaan. In het eerste blok was de groep in verschillende groepen onder verdeeld, zodat ze verschillende onderdelen specifiek konden oefenen. Nu lijkt het op vrijspringen met instructeurs erbij en ontbreekt het aan structuur en opbouw van de lessen

Was niet echt een sfeer. De jongeren die er werken lijken wel hang jongeren die vooral met zichzelf bezig zijn.

Rowan

Ik heb echt heel veel klachten hierover dus ik zou zeggen, bel mij gerust. 0634155304

Wendy

Trampolines zijn echt top!
Personeel is echt rampzalig!

De trampolinezaal is heel erg tof, er zijn veel onderdelen. Het personeel daarentegen is niet heel vriendelijk en behulpzaam. Bij binnenkomst ontvangen en snel een praatje gehad maar niet echt... De trampolinezaal is heel erg tof, er zijn veel onderdelen. Het personeel daarentegen is niet heel vriendelijk en behulpzaam. Bij binnenkomst ontvangen en snel een praatje gehad maar niet echt vriendelijk.