Jump-XL

Hoe aannemelijk is het dat je Jump XL aanbeveelt bij vrienden of familie?

Kamil

Eerst een aanbieding maken en vervolgens nabetaling en reserveren de aanbieding wijzigen! Hele rare en slechte zaak van een grote organisatie als jump xl!

S

Onterecht vals beschuldigd door een medewerker en de service was ver te zoeken!

starlyn

SLECHTSTE ERVARING OOITT NIET NAARTOE GAAN !! het personeel is zeer onbeschoft ze willen totaal niet werken. je word niet eens netjes begroet als je binnen komt de hele staf zit op de toonbank met... SLECHTSTE ERVARING OOITT NIET NAARTOE GAAN !! het personeel is zeer onbeschoft ze willen totaal niet werken. je word niet eens netjes begroet als je binnen komt de hele staf zit op de toonbank met hun eigen telefoon in de hand maar als je naar de zaak belt kunnen ze niet opnemen. het personeel is zoiezo meer met elkaar bezig dan met de nodige werkzaamheden. als ik min 10 sterren kon geven zou ik het doen belachelijk dat deze tent nog open is bah bah .. wil je een leuke ervaring ga lekker naar jumpsquare !!

Henderika

Personeel lijken meer hangjongeren. Grijpen niet in als er 2 kinderen ruzie maken. Ben er zelf tussrngesprongen. Kreeg ook nog een grote mond van een jongen achter de balie. Trampolines zijn... Personeel lijken meer hangjongeren. Grijpen niet in als er 2 kinderen ruzie maken. Ben er zelf tussrngesprongen. Kreeg ook nog een grote mond van een jongen achter de balie. Trampolines zijn trouwens wel top!

Celine

Onvriendelijk personeel, totaal niet meedenken, je krijgt de kans niet om uit te praten. Ik had met reserveren iets niet goed gedaan, behandelen je als een domme gans. Nee kan niet, nee, nee, nee is... Onvriendelijk personeel, totaal niet meedenken, je krijgt de kans niet om uit te praten. Ik had met reserveren iets niet goed gedaan, behandelen je als een domme gans. Nee kan niet, nee, nee, nee is het enige wat ze kunnen zeggen. Met een afkeurende blik erbij. Vast een onhandig systeem wat erachter schuil gaat, maar dat kan ook op een vriendelijke manier uitgelegd/toegelicht worden. Huilende kinderen aan de balie, maar boeien de volgende is aan de beurt. Die net zo onvriendelijk te woord gestaan wordt.

Broekman

Zeer slechte service. Frituur kapot met kindrrfeestje verheugen de kids op patat krijg je zakje chips. Wat n afgang. Personeel zeeeer traag. Kom hier nooit meer en voor iedereen ga hier niet naar toe

Rianne heijmans

Leuk voor de kinderen,onoverzichtelijk voor de kinderen...We hadden een aanbieding van sociale deal met patat en drinken...ze zeiden dat er een stroomstoring was en er geen patat gemaakt kon worden... Leuk voor de kinderen,onoverzichtelijk voor de kinderen...We hadden een aanbieding van sociale deal met patat en drinken...ze zeiden dat er een stroomstoring was en er geen patat gemaakt kon worden rond de lunch tijd...dit wer vervangen voor een zakje chips..achter de balie is het erg chaotisch en ze lijken de druk niet aan te kunnen.

Eva Meulenbelt

Ik wilde eigenlijk geen ster geven maar dat is niet toegestaan,
Wat een belachelijk park.
Ik wilde eigenlijk geen ster geven maar dat is niet toegestaan,
Wat een belachelijk park.
Eerst 30 minuten lang springen medewerkers die erbij staan alsof ze er geen zin in hebben.(ze waren ook super onaardig tegen mijn kinderen) daarna komen mijn kinderen terug om te vragen voor ranja, 1 kan ranja is 4 euro maar de ranja heeft geen smaak.
Het spring stadion met het grootte kussen ging maar 1 keer open NET OP HET BEGIN toen mijn kinderen daar aan kwamen en bijna in de rij wouden sloten ze de hekken en daarna was er voor de oudste niks meer aan. Daarna is de blokken bak ook nog voor een hele tijd dicht geweest omdat het personeel daar een carnavals costum in kwijt was. In 1 woord was het park gwn echt kut.

Marieke

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en vonden het er heel erg leuk. Voor de ouders is het wat onoverzichtelijk. Personeel kan meer klant gericht, achter de bar komt het chaotisch over dit... De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en vonden het er heel erg leuk. Voor de ouders is het wat onoverzichtelijk. Personeel kan meer klant gericht, achter de bar komt het chaotisch over dit kan ook door de drukte zijn gekomen in de kleine aankomst hal

Janneke

Donker en koud hol. Medewerkers zijn kinderen en hondsbrutaal . De kinderen zijn afgesnauwd waar ik bij stond. Loont de moeite niet om er iets van te zeggen. Medewerkers houden zelf de feedback... Donker en koud hol. Medewerkers zijn kinderen en hondsbrutaal . De kinderen zijn afgesnauwd waar ik bij stond. Loont de moeite niet om er iets van te zeggen. Medewerkers houden zelf de feedback scores hoog

Reactie Jump-XL:

Beste Janneke, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Het klopt inderdaad dat het fris is in de hal. De verwarming staat wel aan maar het is... Beste Janneke, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Het klopt inderdaad dat het fris is in de hal. De verwarming staat wel aan maar het is helaas een te groot pand om goed te verwarmen. We willen u vragen om even contact met ons op te nemen dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn!
Met vriendelijke groeten,
Team JumpXL Groningen