Jump-XL

Hoe aannemelijk is het dat je Jump XL aanbeveelt bij vrienden of familie?

Sanne Prinsze

Super goed geregeld allemaal. Alles is lekker schoon opgeruimd en vriendelijk personeel. Eten en drinken kwamen optijd was lekker warm en knapperig. Begeleiding let goed op dat er niks verkeerd... Super goed geregeld allemaal. Alles is lekker schoon opgeruimd en vriendelijk personeel. Eten en drinken kwamen optijd was lekker warm en knapperig. Begeleiding let goed op dat er niks verkeerd gaat. Wij hebben een top kinderfeestje gehad kan het iedereen zeer aanraden.

Brouwer

Buitenkant van gebouw beetje ruw maar binnen veel ruimte en prima trampolines. Personeel erg vriendelijk, efficient en snel. Namen de tijd om mijn dochter en vrienden de backflip en salto's te... Buitenkant van gebouw beetje ruw maar binnen veel ruimte en prima trampolines. Personeel erg vriendelijk, efficient en snel. Namen de tijd om mijn dochter en vrienden de backflip en salto's te leren. Eten was snel en uitstekend. Komen zeker terug.

Boze ouders

Wat een onvriendelijke personeel die daar werkt, zitten ze een beetje kinderen te pesten uit verveling! Paar keer eerder geweest niks aan de hand, maar het personeel van vandaag 6-5-2022 hadden een... Wat een onvriendelijke personeel die daar werkt, zitten ze een beetje kinderen te pesten uit verveling! Paar keer eerder geweest niks aan de hand, maar het personeel van vandaag 6-5-2022 hadden een steekje los zitten!!!!
Dat wordt voor ons nooit meer jumpXL Hengelo

huib rommers

Een jaar geleden scheurde ik mijn voorste kruisband en mijn meniscussen tijdens het springen. Eigenschuld. Ik ben door het personeel ongelofelijk goed geholpen, ik kreeg nazorg en zelfs een gratis... Een jaar geleden scheurde ik mijn voorste kruisband en mijn meniscussen tijdens het springen. Eigenschuld. Ik ben door het personeel ongelofelijk goed geholpen, ik kreeg nazorg en zelfs een gratis vip sessie. Anderhalf uur gratis springen met het hele gezin en drankjes inbegrepen! Een fantastische spring hal met geweldige medewerkers. Top! Hartelijke groet Huib Rommers

Amal

Supergroot, veel aanbod en supervriendelijke personeel

Brigitte

Reservering is niet in de mail door gekomen. Telefonisch niet te bereiken.

Chantal

Ik vond de opzet erg leuk en overzichtelijk. Je heb vanaf boven mooi toezicht. Alleen als je naar de prijs kijkt ben ik voor 1 kind met 1 glaasje ranja voor 1,5 uur € 21,75 kwijt, daar schrik ik... Ik vond de opzet erg leuk en overzichtelijk. Je heb vanaf boven mooi toezicht. Alleen als je naar de prijs kijkt ben ik voor 1 kind met 1 glaasje ranja voor 1,5 uur € 21,75 kwijt, daar schrik ik van. En ook komt er niemand van de bediening kijken hoe het gaat. Dus prijs kwaliteit erg slecht.

Ana

Onbeschoft personeel, vieze niet opgeruimde tafels 1,5 uur lang