Jump-XL

Hoe aannemelijk is het dat je Jump XL aanbeveelt bij vrienden of familie?

Boze ouders en verdrietig kind

Ik ben echt heel boos!
Ik ben echt heel boos!
Wat een waardeloos bedrijf is dit medewerkers wat bestaat uit hangjeugd icompleet ongeschik. Mijn dochtertje had zich enorm op dit uitje verheugd maar is huilend naar huis gegaan omdat ze nogal onaardig is behandeld door
Een medewerkster en ineens niet meer mocht springen omdat het uur volgens hun voorbij was. Dit klopte niet.
Het was ook nog eens rustig. Ik begrijp nu waarom!!
Mensen ga er niet naar toe en bespaar jezelf en je kinderen deze ellende!
Ik heb al eens eerder een recensie geschrevene en melding gedaan maar deze is nooit geplaatst.

Linda

VRESELIJK PERSONEEL!
VRESELIJK PERSONEEL!
Ik kom uit een gesloten crisisopvang en we mochten eens naar buiten. We hebben een uur in het ov gezeten om naar de jump xl van Den Haag te komen. We kwamen daar aan en moesten per se reserveren anders mochten we niet naar binnen, ze konden ook geen uitzondering maken voor 2 personen. Ze zeiden ook dat het vol was, maar wanneer wij op de site keken konden wij gewoon reserveren omdat er plek was. Wij gingen naar binnen om te laten zien dat er nog plek was. Ze zeiden weer dat ze vol zaten. Toen gingen we maar reserveren buiten de jump xl en wilden betalen, maar voordat we konden betalen had het personeel de tijdsloten dicht gezet. Wij dachten eerst dat het gewoon ineens vol was, maar wanneer wij van de locatie gingen stonden de tijdsloten weer open. Dit is onacceptabel en veel te kinderachtig voor woorden. Wij mogen eens naar buiten, gaan lang met het ov en dan laat je ons niet binnen terwijl er gewoon plek was. Zo kun je toch niet met mensen omgaan? Hoe kun je zo koud zijn. Dit was het personeel van jump xl Den Haag op 5-10-2022. Ik kan nog steeds niet geloven hoe wij behandeld zijn. Ik kon niet eens een ster geven zo geshockeerd was ik, maar jammer genoeg kan dat niet. Deze ervaring zal ik nooit meer vergeten en ga dan ook absoluut niet meer naar de jump xl van Den Haag. Ik vind het erg spijtig.

Misty

JUMP XL WAALWIJK wat een groot FLOP bedrijf!
Ik heb van tevoren een reservering telefonisch gemaakt omdat ik met een probleem zat.
1 van de 8 kinderen is 6.
Mijn zoontje zit in een...
JUMP XL WAALWIJK wat een groot FLOP bedrijf!
1 van de 8 kinderen is 6.
Mijn zoontje zit in een gemengde klas 3/4.
Ik heb dit telefonisch besproken met een dame aan de telefoon.
Dit was geen probleem als er volwassen begeleiding bij was.
Dan mocht het kindje toch mee jumpen.
Zei heeft voor mij de reservering online gedaan omdat we contant wouden betalen.
Alles bevestigd wij met 8 kids vanuit Denbosch naar Waalwijk JUMP XL!
Helemaal bij!
Komen we daar aan staat daar een meisje achter de toonbank die er geen bal van snapt.
Ik geef aan dat ik gereserveerd en eentje onder de 7 is!
Ze zei al gelijk dat is niet mogelijk! Als je 6 bent mag je niet jumpen.
Waarop ik antwoord ik heb gebeld van te voren om dit te voorkomen.
Toen ging ze toch even verhaal halen bij haar manager.
Kwam ze weer met het verhaal dit is het beleid is voor de veiligheid van je kind.
Toen zegt ze nog eens ik heb de reservering zelf gemaakt maar ik weet bijna zeker dat ik dit niet heb gezegd.
DUS nu word ik met 8 kids voor leugenaar uitgemaakt?
We komen 20 minuten rijden voor de LOL???????
Vervolgens komt manager toch maar uit haar hok vandaan.
En vervolgens niet eens normaal haar excuses kan aan bieden maar gelijk begint over haar beleid.
Ik heb duidelijk verkeerde informatie gehad van JOU personeel.
Dus misschien dat je dan op ze minst even je excuses aan kan bieden!!!!!!!
Aangezien we 20 MIN voor NOP rijden!!!!!
Maar nee mevrouw had een attitude dan had je zelf maar op internet moeten kijken?
Serieus? Dat is de reden waarom ik gebeld had om te vragen of het mogelijk is of de jongste toch mee mocht jumpen.

Me zoontje was erg teleurgesteld!
Gelukkig zat monkey town Waalwijk naast jullie.
En hebben we er toch een super leuk feestje van kunnen maken.
En het personeel van monkey town kwam zelfs met ‘t zelfde verhaal.
We waren niet de eerste waar dit bij gebeurd is en zeker ook niet de laatste!

Eline Wechstapel

Ik kwam er met het kinderfeestje van mijn zoontje die 8 is geworden. Mijn andere zoontje van bijna 6 was mee. Vantevoren netjes de waivers ingevuld met geboortedata. De twee keren daarvoor mochten... Ik kwam er met het kinderfeestje van mijn zoontje die 8 is geworden. Mijn andere zoontje van bijna 6 was mee. Vantevoren netjes de waivers ingevuld met geboortedata. De twee keren daarvoor mochten ze altijd samen springen, zelfs over gebeld en was nooit een probleem. Maar nu werd er bij ankomst gemeld dat mijn jongste zoontje niet mee mocht springen. Supersneu en helemaal in tranen, had net zijn zwemdiploma gehaald dus superveel zin in een middagje jumpen met het kinderfeestje. Helaas....de meneer achter de balie hield vast. Het mag niet. Oftewel: ga lekker kijken hoe je vriendjes 2 uur lang jumpen. Het was er superrustig vanmiddag.
We kregen alleen de code van de AH uitjes actie terug. Niet eens het geld.
Hier heb ik dus niks aan, want codes zat van de AH en mijn zoontje heeft niet de middag gehad die hij zo gehoopt had.
Dit noem ik niet meer klantvriendelijk of meedenken met de klant. Ik heb er geen moment aan gedacht dt hij niet mee zou mogen springen. Dit drukte wel een stempel op het kinderfeestje.
Heel jammer dus, keren daarvoor waren superleuk maar sneuer dan dit kon niet. Geen goede reclame JumpXl Hengelo.

Reactie Jump-XL:

Beste Eline,
Bedankt voor uw feedback en wat vervelend om te horen dat jullie ervaring dermate negatief is geweest.
Wij hanteren inderdaad een leeftijdsgrens van 7 jaar en ouder en zodoende...
Beste Eline,
Wij hanteren inderdaad een leeftijdsgrens van 7 jaar en ouder en zodoende worden kinderen onder die leeftijd geweigerd bij onze kassa. Echter hebben ze wel de mogelijkheid om samen te komen jumpen, maar dit is dan wel tijdens onze speciale minijump.
We hebben daarnaast de code waarmee de boeking is gemaakt terug gegeven, omdat daarmee de 'betaling' bij ons is gedaan. Op deze manier kan de code alsnog op een ander moment worden verzilverd en gebruikt, zodat de betaling aan de AH niet voor niets is geweest.
We hopen dan ook jullie nogmaals te mogen verwelkomen want we zouden het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn! Mochten er naar aanleiding hiervan nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan horen we dat graag via hengelo@jump-xl.com en dan proberen we het samen verder op te lossen.
Rick

Moeder

Cool down summer deal genomen. Staat duidelijk 90 min jumpen, EEN zakje chips en een slushy Jack. Gaan ze moeilijk doen om welk zakje chips er gekozen mag worden…. Heel jammer. Verder is het voor... Cool down summer deal genomen. Staat duidelijk 90 min jumpen, EEN zakje chips en een slushy Jack. Gaan ze moeilijk doen om welk zakje chips er gekozen mag worden…. Heel jammer. Verder is het voor kinderen leuk maar de ouders hebben geen ruimte om te kunnen kijken naar de kinderen die jumpen.
Nee geen jump XL Amersfoort meer voor ons.

Nvt

Op een zondagmiddag met 4 boys, wat een heerlijkheid te zien dat hygiene hier in een heel hoog vaandel staat en vriendelijkheid van de 2 heren welke ah werk waren. Dit in tegenstelling tot vele... Op een zondagmiddag met 4 boys, wat een heerlijkheid te zien dat hygiene hier in een heel hoog vaandel staat en vriendelijkheid van de 2 heren welke ah werk waren. Dit in tegenstelling tot vele andere jump xl's.
Zeker een aanrader deze locatie.

Helma van Santen

Onze zoon heeft het reuze naar zijn zin, alleen of met vriendjes. Net een abonnement afgesloten....