3 weken geleden een mail gestuurdmet vragen over prijs en levering. Nooit antwoord ontvangen. Ook nog een paar keer gebeld. Kreeg steeds antwoordapparaat dat zij telefonisch gesloten zijn.
Wat...

Heb ik nog niet ervaren

Communicatie, die is er niet.

Reactie Judopak.Guru:

Goedemorgen, wij verkopen geen jiu-jitsu pakken, alleen maar judopakken.

Ik heb de samenwerking met dit bedrijf als zeer prettig ervaren. Dit komt door: super snelle levering, top klantenservice en een fantastisch retourbeleid. Ik zou iedereen aanraden om hier jou...

Snelle levering, Breed assortiment, Top klantenservice en een geweldig retourbeleid.

George

Slecht, geen spullen en geen contact, totaal onbereikbaar

alles

Reactie Judopak.Guru:

We vinden het vervelend dat u geen goede ervaring met ons heeft gehad, we hebben natuurlijk uw order direct gecrediteerd en als het goed is heeft u uw geld ook al terug ontvangen. Soms gebeurd het dat de producten in de order niet op voorraad zijn, we streven ernaar hier spoedig over te informeren, blijkbaar is dit bij u niet goed gegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Thomas Vervest

De judobroek die ik had besteld leek veel te groot. Contact opgenomen met de klantenservice en een vlotte en nette reactie gekregen met goed advies. Probleem is inmiddels opgelost en ik ben erg...

Snelle afhandeling van de bestelling
Snelle reactie van de klantenservice
Vriendelijke medewerkers

Track & Trace zou fijn zijn

Jacqueline Eggengoor

Top service!

Snelle levering. Gistermiddag bestelling geplaatst, vanochtend al in huis!!

Snelle levering en fijne kwaliteit judopak voor onze dochter van 4. Wat is ze trots op haar pak!

nick

Betrouwbaar bedrijf

snelle afhandeling , en levering ( voor Belgie)

Bestelling is na twee weken nog steeds niet geleverd. Problemen met leverancier wordt als reden gegeven, maar klant wordt hier niet over geïnformeerd.

1-3 dagen levertijd op de site zetten, maar de klant zit al twee weken te wachten is geen aanbeveling. Informeer klanten als er een probleem is, dat geeft begrip, nu is er frustratie.

Reactie Judopak.Guru:

Allereerst bedankt voor uw review, we begrijpen inderdaad dat het vervelend is dat u uw pakket niet ontvangt, zouden wij ook niet leuk vinden.

We hebben van Matsuru het bericht gekregen dat het pakket verstuurd is, alleen dit bleek achteraf niet het geval geweest te zijn.

We hopen dat we het naar behoren en tevredenheid hebben opgelost voor u.

Kees schut

Goede service

Ronald Boelsma

Snelle service, goede kwaliteit. Klantvriendelijkheid staat voorop