Judopak.Guru

Judopak.Guru Ook benieuwd naar feedback over de webshop Judopak.Guru? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company54
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Judopak.Guru met 9.4/10. Gebaseerd op 54 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Zeer goed (9/10)

Heb ik nog niet ervaren

Communicatie, die is er niet.

Reactie Judopak.Guru:

Goedemorgen, wij verkopen geen jiu-jitsu pakken, alleen maar judopakken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

3 weken geleden een mail gestuurdmet vragen over prijs en levering. nooit antwoord ontvangen. ook nog een paar keer gebeld. kreeg steeds antwoordapparaat dat zij telefonisch gesloten zijn..
wat is er aan de hand?????.

Uitstekend (10/10)

Snelle levering, Breed assortiment, Top klantenservice en een geweldig retourbeleid.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de samenwerking met dit bedrijf als zeer prettig ervaren. dit komt door: super snelle levering, top klantenservice en een fantastisch retourbeleid. ik zou iedereen aanraden om hier jou judopak te bestellen.

George
George

alles

Reactie Judopak.Guru:

We vinden het vervelend dat u geen goede ervaring met ons heeft gehad, we hebben natuurlijk uw order direct gecrediteerd en als het goed is heeft u uw geld ook al terug ontvangen. Soms gebeurd het dat de producten in de order niet op voorraad zijn, we streven ernaar hier spoedig over te informeren, blijkbaar is dit bij u niet goed gegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht, geen spullen en geen contact, totaal onbereikbaar.

Thomas Vervest
Thomas Vervest

Snelle afhandeling van de bestelling
Snelle reactie van de klantenservice
Vriendelijke medewerkers

Track & Trace zou fijn zijn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De judobroek die ik had besteld leek veel te groot. contact opgenomen met de klantenservice en een vlotte en nette reactie gekregen met goed advies. probleem is inmiddels opgelost en ik ben erg tevreden!.

Jacqueline Eggengoor
Jacqueline Eggengoor

Snelle levering. Gistermiddag bestelling geplaatst, vanochtend al in huis!!

Top service!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en fijne kwaliteit judopak voor onze dochter van 4. wat is ze trots op haar pak!.

nick
nick

snelle afhandeling , en levering ( voor Belgie)

Betrouwbaar bedrijf.

Zeer slecht (2/10)

1-3 dagen levertijd op de site zetten, maar de klant zit al twee weken te wachten is geen aanbeveling. Informeer klanten als er een probleem is, dat geeft begrip, nu is er frustratie.

Reactie Judopak.Guru:

Allereerst bedankt voor uw review, we begrijpen inderdaad dat het vervelend is dat u uw pakket niet ontvangt, zouden wij ook niet leuk vinden.

We hebben van Matsuru het bericht gekregen dat het pakket verstuurd is, alleen dit bleek achteraf niet het geval geweest te zijn.

We hopen dat we het naar behoren en tevredenheid hebben opgelost voor u.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestelling is na twee weken nog steeds niet geleverd. problemen met leverancier wordt als reden gegeven, maar klant wordt hier niet over geïnformeerd.

Kees schut

N.v.t.
Ronald Boelsma
Score voor Judopak.Guru:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, goede kwaliteit. klantvriendelijkheid staat voorop.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn judo fans, weten veel van de judo en kunnen dus ook goed advies geven over judopakken. We proberen alle artikelen op onze webshop zo uitgebreid mogelijk uit te beelden. Zo hebben we dus ook een grote keuze in judo merken. We willen graag de beste judo webshop van Nederland worden, de echte Judo Guru! Mis je nog een merk? Geef het ons gelijk door! Dan kunnen we erachter aan. Op het moment hebben we contacten met nog twee nieuwe merken, dus houd onze webshop in de gaten!
Adres
Wismastate 9e