NAIB MAAJEV

Ik heb 6 mei judopak besteld.Ik heb nog niet gekregen.Ik heb geen antwoord gekregen door mail.Ik krijg geen informatie over mijn judopak.

Geen informatie,niets gekregen.

En krijg geld niet terug

Rasika Kersten

Beste Guru ,

Beste Guru ,

Ik wacht al een week op mijn bestelling via mail/facebook geen reactie!! Heb bokshandschoenen/hoofdbeschermer besteld en betaald!! Kan iemand mij helpen misschien !!!!!?????

Rasika

Contact!!

Ernst

Ik krijg maar geen bericht van jullie mijn pak is niet goed en ben er wel klaar mee! Geen bericht terug van jullie ik vind het van de gekke en dan druk ik me nog netjes uit

Ik heb iets anders ontvangen dan ik had besteld. Op een mail hierover wordt gewoon niet gereageerd. Vind ik niet zo netjes.

Redelijk snelle bezorging, binnen een paar dagen geleverd.

Wel reageren op mail.

Reactie Judopak.Guru:

Bedankt voor uw review, helaas is hij negatief. Ik had begrepen in uw mail dat het inderdaad een ander judopak is dan verwacht (ander ontwerp), maar u had aangegeven in uw mail dat u tevreden was en... Bedankt voor uw review, helaas is hij negatief. Ik had begrepen in uw mail dat het inderdaad een ander judopak is dan verwacht (ander ontwerp), maar u had aangegeven in uw mail dat u tevreden was en het judopak wilde houden, u wilde het alleen even doorgeven. Ik heb bij de leverancier aangegeven dat er een fout is geweest en gevraagd of ze hier de volgende keer beter op willen letten.

Bart

Prima gegaan ! Top!

Goede prijs,kwaliteit en snelle levering

Rinie

Goede kwaliteit, prettige service.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ingrid

Echt snelle levering. 1 pak retour gestuurd en geruild voor andere maat. Eerst niets vernomen, maar na 1 mail werd alles recht gezet ook geld retour was snel geregeld.
Fantastische...
Fantastische judopakken, goede kwaliteit.
Zeker een aanrader om via dit bedrijf een judopak te kopen.

Snelle levering, snelle reactie op vragen via mail. Nette afhandeling en niet duur

Zelf nagaan of bestellingen die retour zijn gegaan en of ruilingen goed worden opgepakt.

Minke

Prachtig judopak, goede kwaliteit

snelle levering

Jens

Ik heb bokshandschoenen besteld, maar kwam er na 2x boksen achter dat er een naad los zat. Heb een e-mail gestuurd met de vraag om hulp. Er zijn direct nieuwe bokshandschoenen naar mij verzonden,... Ik heb bokshandschoenen besteld, maar kwam er na 2x boksen achter dat er een naad los zat. Heb een e-mail gestuurd met de vraag om hulp. Er zijn direct nieuwe bokshandschoenen naar mij verzonden, dus goede service!

Goede hulp bij probleem

Sibbe Dijkstra