Denise Koole

Na korte tijd Xenon lamp al kapot.
Ik krijg alleen een korting aangeboden op 2 veel duurdere sets die ik helemaal niet wil hebben.

Reactie JP's Tuningshop:

Hoi Denise,

Jammer dat er na een maand of 3 al een lampje van de xenonset stuk is gegaan. Helaas blijft dit iets wat kan gebeuren met lampen.
Ook jammer dat je ons een negatieve review geeft en zeker jammer dat je niet volledig bent in je verhaal.

Je hebt destijds een xenonset gekocht uit onze magazijnopruiming, en dat met een hele hoge korting. Normaal zit er op dit soort spullen helemaal geen garantie. Met een opruiming loop je de kans dat een product uitverkocht raakt, dat is immers het doel van een opruiming.

Omdat we je toch heel graag willen helpen en tegemoet komen hebben we je een paar opties gegeven:

- je aankoopbedrag als korting terug krijgen bij het bestellen van een set uit ons normale assortiment xenonverlichting.
- de set met de defecte lamp terugsturen en je volledige aankoopbedrag terug krijgen

Het eerste aanbod was niet naar je zin, op het aanbod om je geld terug te krijgen heb je helemaal niet meer gereageerd. Blijkbaar wil je dat dus ook niet. Wat je dan wel wilt is ons niet duidelijk.

Wij doen dagelijks onze best om elke klant zo goed mogelijk te helpen. Gelukkig lukt dit ook in bijna alle gevallen. In sommige gevallen blijkt zelfs het volledig terug geven van het aankoopbedrag niet voldoende. Jammer maar helaas.

Mart

Goede ervaring met JP's Tunningshop bestelling ging vlot en gemakkelijk

j h Onvlee

Makkelijk te bereiken mail/telefoon ,kennis van zaken (goed advies) overzichtelijke web site .

Albert Brouwer

Supersnelle service en verzending.
Zeer snel kontakt en reaktie.
Echt een ouderwets goed bedrijf

auke

Top vriendelijk en klantgericht

Goed. Prima site en mooi dat het mandje behouden blijft. Aanbod zou wat uitgebreider kunnen.

Jelmer Zwerver

Snelle reactie op vragen en na bestelling dezelfde dag nog keurig verpakt verzonden!

Perfecte service, zelfs op zaterdag super online geholpen, en meteen verstuurd