Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Marjet

Medewerkers zijn betrokken. Het is een top-team: je krijgt echt hulp op maat, op een manier die bij je past!
Hun aanpak is heel persoonlijk, menselijk! Dat kan je alleen maar goed doen en je verder helpen in je ontwikkeling.

Mijn coach was betrokken, kon precies de goede vragen stellen en dacht goed met me mee. Met humor, echt persoonlijke aandacht en veel kennis, heeft Miranda me heel fijn geholpen!
Ook haar...
Ook haar collega's ben ik dankbaar voor hun hulp en meedenken.

Scheper

Vriendelijk inzet en behulpzaam

Nee

Marijke Nieuwenhuis

Zeer positief! Aan de hand van de Talent Motivatie Analyse kwam ik weer in mijn kracht te staan. Mijn kwaliteiten, vaardigheden en waarden werden mij via creatieve huiswerkopdrachten helder en... Zeer positief! Aan de hand van de Talent Motivatie Analyse kwam ik weer in mijn kracht te staan. Mijn kwaliteiten, vaardigheden en waarden werden mij via creatieve huiswerkopdrachten helder en duidelijk. Een mooi rugzakje voor de volgende fase: Het netwerken, orienteren en goed advies bij het maken sollicatiebrieven en het cv.
Top!

Verdieping in mijn persoon, goede feedback, stimulerend.

Verbeterpunten of tips?

Gewoon doorgaan waar jullie mee bezig zijn!

Reactie JP Werkrevisie:

Hoi Marijke, hartelijk dank voor de mooie review!!

Hooghiemster

Fijne samenwerking en wordt goed naar elkaar geluistwrd

Nee

Reactie JP Werkrevisie:

Hartelijk dank voor je mooie review! Heel veel succes in je nieuwe baan!

F. de Bruine

Coaching

Duidelijk

None

Reactie JP Werkrevisie:

hartelijk dank voor je review!

Lianne Buisman

Mijn ervaring met Mirjam Rombouts en JP werkrevisie was heel fijn. Was zeer betrokken bij mijn coaching traject en heeft mij op zoveel vlakken geholpen, zoals: Om angsten te overwinnen en dat mijn... Mijn ervaring met Mirjam Rombouts en JP werkrevisie was heel fijn. Was zeer betrokken bij mijn coaching traject en heeft mij op zoveel vlakken geholpen, zoals: Om angsten te overwinnen en dat mijn mening zeker mag tellen.
Het is voor mij een heel fijn coaching traject geweest en zou het iedereen aanraden om het doen als je iets wil verwerken of als je verder wil in het leven.

Zijn zeer betrokken.
Fijne sfeer.

Reactie JP Werkrevisie:

Dankjewel voor de mooie review Lianne!

Marije

Een zeer goede ervaring! Miranda heeft mij echt verder geholpen. Ik voelde me gezien en gehoord. Daarnaast is ze een kei in het ontwarren van alle aspecten die meespelen of belemmeren in het maken... Een zeer goede ervaring! Miranda heeft mij echt verder geholpen. Ik voelde me gezien en gehoord. Daarnaast is ze een kei in het ontwarren van alle aspecten die meespelen of belemmeren in het maken van keuzes. Ik weet nu wat ik belangrijk vind in een baan, welke factoren helpend zijn en in wat voor een werkomgeving ik het best tot mijn recht kom. Ik heb er vertrouwen in dat ik de juiste keuzes kan maken en ben klaar voor de volgende stap in mijn loopbaan.

Zeer vaardig
Professioneel
Betrokken
Open houding

Toegankelijkheid en beschikbaarheid parkeerplaats

Reactie JP Werkrevisie:

Dankjewel voor de mooie review Marije!

Positief,

Aangename gesprekken, veel kennis, goed contact

Niet in mijn geval

Reactie JP Werkrevisie:

Fijn dat u het als positief heeft ervaren!

Woonzorgcentrum de Zeeg

Heel positief

Ik heb contact gehad met Esther Groenestijn. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar ik heb heel veel aan haar gehad. Zij wilde heel veel van mij weten van de afgelopen jaren tot aan nu... Ik heb contact gehad met Esther Groenestijn. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar ik heb heel veel aan haar gehad. Zij wilde heel veel van mij weten van de afgelopen jaren tot aan nu (werk/prive) waardoor ze ook erg goed de diepte in kon gaan. Ik vind haar een heel prettig persoon, waren ontspannen en leuke gesprekken en zij heeft mij heel goed advies gegeven. Ik weet niet hoe het traject bij jullie heet die ik gevolgd heb. Op mijn werk noemde ze het een assessment.

Reactie JP Werkrevisie:

Hartelijk dank voor de mooie review!

Jeroen Heemink

Zeer goed. Prima opbouw, maatwerk op mijn persoonlijke situatie.

Toegewijd, deskundig, maatwerk

Heb ik niet

Reactie JP Werkrevisie:

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen Jeroen!