Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Anna Hoefnagel

Mirjam Rombouts was in mijn ziekteperiode mijn tweede spoor begeleider. Wat me als eerste opviel aan haar was de passie voor haar werk. Het voelde meer alsof dit een hobby voor haar was. Hierdoor... Mirjam Rombouts was in mijn ziekteperiode mijn tweede spoor begeleider. Wat me als eerste opviel aan haar was de passie voor haar werk. Het voelde meer alsof dit een hobby voor haar was. Hierdoor voelde ik me niet te veel en durfde ik mij echt open te stellen. Tijdens onze gesprekken merkte ik dat Mirjam oprecht geïnteresseerd was. Ze deed er alles aan om mijn situatie te begrijpen. Zij was voor mij ook de eerste persoon in mijn situatie waardoor ik me echt begrepen voelde. In het zoeken naar passend werk ervaarde ik vooral dat Mirjam zich echt inleefde in mij als persoon, waardoor zij mij tips gaf waar ik echt wat mee kon.
Hiernaast was de communicatie met Mirjam ook iets wat boven mijn verwachtingen uitstak. Ze reageerde altijd snel en ze was elk moment bereid om met me te praten. Dit alles heb ik echt als heel waardevol ervaren.

"Ik kan me geen betere begeleider indenken eigenlijk!"

Anna Hoefnagel

- Gepassioneerd voor het werk
- Oprechte interesse
- Goede communicatie
- Inlevingsvermogen

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je mooie en uitgebreide review Anna!

Liezeth Maurits-Ouendag

Zeer goed

Sterk in Coaching en eerlijk in advies

Nvt

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je review!

Lydia

Zeer goed.

Mijn coach nam de tijd en zag mij. Ik kreeg begeleiding op de manier die bij mij paste.

nee

DW

Fijne gesprekken gehad, waardoor ik weer mijn eigen regie kon pakken en zien. Weer duidelijk in balans en inzicht in mijn talenten gekregen.

Kleinschalig

Erik de Graaf

Begeleiding, communicatie

nee

anoniem

Positief!

betrokkenheid, positieve benadering en deskundigheid van de adviseur

Nee

Hanzehogeschool

Goed. Goede begeleiding voldoende aandacht voor het persoonlijke verhaal. En daarnaast een praktische insteek in het aan de slag gaan met een toekomstperspectief op het juiste moment

Persoonlijke benadering en respect voor het proces waar iemand inzit.

Bert Hoving

Super, ik heb heel veel steun en ondersteuning gehad in het proces wat ik heb door gemaakt. Zeer professioneel, begripvol, mee denkend, me voorzien van tips en altijd goed gestemd. Mijn dank is groot.

Zorg op maat

Hanzehogeschool