Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Cindy Mulder-Vrieling

Zeer goed 1

Duidelijkheid en vertouwen

Verbeterpunten of tips?

Is goed zoals het is top bedrijf👍

Gemeente Steenwijkerland

2e spoor begeleiding bij arbeidsongeschiktheid door ziekte.

Duidelijke en nette communicatie.

Geen tips.

Hanzehogeschool

Zeer goed

uitstekende begeleiding

alles was naar wens

Christel

Ik heb een ontzettend fijne ervaring met JP WerkRevisie. Het contact verloopt soepel. Miranda was erg rustig en betrokken bij mijn proces. Ze heeft me erg geholpen door het laten doen van... Ik heb een ontzettend fijne ervaring met JP WerkRevisie. Het contact verloopt soepel. Miranda was erg rustig en betrokken bij mijn proces. Ze heeft me erg geholpen door het laten doen van oefeningen, door me te laten nadenken. Ik heb de persoonlijke aanpak als erg fijn ervaren. Titia heeft me erg fijn geholpen met mijn CV in orde maken, met voorbereiden van sollicitatie gesprekken en tips daarvoor. Ook toen ik weer aan het werk was kreeg ik betrokken mailtjes met de vraag hoe het ging en of ze nog iets voor me konden betekenen. Ik voelde me gesteund. Ik kijk erg fijn terug op de begeleiding van Miranda en Titia. Ontzettend fijne en betrokken professionals, die ook de realiteit niet uit het oog verliezen en helpen met stappen zetten in mijn persoonlijke proces.

Persoonlijke aandacht
Betrokken professionals
Inlevingsvermogen
Duidelijke communicatie

geen.

JP Werkrivisie

Heel positief!

Persoonlijke aandacht en zeer motiverend

Nee

Ferna Jalink

Heel positief. Er wordt gestart met een duidelijk plan en per afspraak wordt uit de enorme toolbox vol kennis en ervaring dát gehaald wat op dat moment passend is. Er wordt gekeken naar je energie,... Heel positief. Er wordt gestart met een duidelijk plan en per afspraak wordt uit de enorme toolbox vol kennis en ervaring dát gehaald wat op dat moment passend is. Er wordt gekeken naar je energie, wat er op dat moment speelt en de dingen die je bezighouden.

Oprecht persoonlijke aandacht en veel kennis en ervaring. Iedereen op de locatie werkt aan fijne omstandigheden, zodat ik uiteindelijk vol vertrouwen op een fijne werkplek terechtkwam.

Verbeterpunten of tips?

Kan ik zo niet bedenken.

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je mooie review Ferna, wij hebben het met plezier gedaan!

Charlotte Meester

Goed!!

Ik heb de brochure/ website op de helft gewaardeerd, eigenlijk omdat ik het niet weet, ik heb niet echt heel veel aandacht aan de website gegeven.

Qua begeleiding: Professioneel,...

Qua begeleiding: Professioneel, aansluitend bij jou als persoon, laagdrempelig en kundig. Ik heb het als erg prettig ervaren en klaar om de next steps te zetten!!🙏🏽

Geen verbeter punten.
Tips: zo door gaan! Prettig!

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je mooie review Charlotte!

Cas

Goede, vriendelijke en adequate begeleiding

Werknemers, zorgvuldigheid

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je review Cas!

ambelt

ze zijn flexibel , kijken wat op het moment zelf bij je aansluit, heel menselijk

nvt

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je mooie review Natascha!

Jo

Zeer prettig

Betrokkenheid

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je review Jolanda!