Ankit Soni

I had a a very seamless and fantastic experience with JouwICTvacature.nl.
My recruitment process was very transparent and communication was just great.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen ICT-ers:

Thank you very much for your message, your kind words and for trusting our services. Really nice to hear. Good luck in your career and if we can ever do something for you again, you know where to... Thank you very much for your message, your kind words and for trusting our services. Really nice to hear. Good luck in your career and if we can ever do something for you again, you know where to find us.

patrick

Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Zeer goed en professioneel geholpen door mart de vries. Ik heb het contact en de samenwerking als... Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Zeer goed en professioneel geholpen door mart de vries. Ik heb het contact en de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen ICT-ers:

Heel hartelijk dank voor je bericht. Alle geluk voor de toekomst gewenst!

Gijs Laurentzen

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan ben ik in aanraking gekomen met JouwICTvacature.nl. Hierbij heb ik veelvuldig contact gehad met Mart. Ik heb alle communicatie ervaren als zeer helder en... Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan ben ik in aanraking gekomen met JouwICTvacature.nl. Hierbij heb ik veelvuldig contact gehad met Mart. Ik heb alle communicatie ervaren als zeer helder en professioneel. Daarnaast gaf hij ook steeds eerlijk advies over de volgende stappen in mijn carrière. Als je zit te denken aan een baan in de ICT, dan zou ik zeker hier eens aankloppen. Waarschijnlijk kunnen ze je helpen.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen ICT-ers:

Heel fijn om te horen dat je veel aan Mart hebt gehad. Hartelijk dank voor je bericht en je vertrouwen in ons. Mochten we ooit in de toekomst weer iets voor je kunnen beteken, dan weet je ons te... Heel fijn om te horen dat je veel aan Mart hebt gehad. Hartelijk dank voor je bericht en je vertrouwen in ons. Mochten we ooit in de toekomst weer iets voor je kunnen beteken, dan weet je ons te vinden!

Remco

Veel tijd besteed en moest daarna steeds vragen of er iets te melden was. Totaal niet proactief contact gehad. Alleen maar reactief.

Ramon

Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Daarnaast is mijn ervaring dat ze de markt goed kennen. Een minpuntje was dat mijn CV ongevraagd... Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Daarnaast is mijn ervaring dat ze de markt goed kennen. Een minpuntje was dat mijn CV ongevraagd in het begin meteen bij een aantal partijen terecht kwam, dat zou beter afgestemd moeten worden.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen ICT-ers:

Heel hartelijk dank voor je bericht en feedback! Daar gaan we zeker wat mee doen. Fijn te horen dat je ervaring overall zo positief is geweest en veel succes voor de toekomst.

Rajeev Hemai

Zeer goed en professioneel geholpen door Jay-J!
Ik heb het contact en de samenwerking als zeer prettig ervaren.
Op basis van je ervaring, vaardigheden, wensen en behoeften worden er een...
Zeer goed en professioneel geholpen door Jay-J!
Ik heb het contact en de samenwerking als zeer prettig ervaren.
Op basis van je ervaring, vaardigheden, wensen en behoeften worden er een aantal vacatures met je doorgenomen alvorens je wordt voorgesteld aan de bedrijven.
De opvolging en aftercare na gesprekken met bedrijven is erg goed.
Zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben!
En heb er een mooie baan aan overgehouden

D Cv

Super tevreden. Wordt goed naar je geluisterd en passende vacatures voorgesteld. Mocht het ooit weer nodig zijn, kom ik zeker terug!

Stijn de Leeuw

Via Hendrik gesolliciteerd op een aantal vacatures die hij had aanbevolen na een gesprek over mijn wensen en skills. Super snel uitgenodigd voor een gesprek en na de gesprekken nog fijn een... Via Hendrik gesolliciteerd op een aantal vacatures die hij had aanbevolen na een gesprek over mijn wensen en skills. Super snel uitgenodigd voor een gesprek en na de gesprekken nog fijn een telefonische review gedaan om scherp te stellen hoe het gegaan was. Super fijn om iemand te hebben die met je meeloopt in het process en ook echt meedenkt over wat voor jou het beste is.

K. Schreur

Gesolliciteerd op een vacature en had hier een gemiste oproep van, meerdere keren teruggebeld maar kreeg steeds niet de juiste telefoon aan de lijn. Deze zou mij terugbellen maar steeds niks van... Gesolliciteerd op een vacature en had hier een gemiste oproep van, meerdere keren teruggebeld maar kreeg steeds niet de juiste telefoon aan de lijn. Deze zou mij terugbellen maar steeds niks van gehoord, ook op mail geen reactie..

OMK

Het account aanmaak systeem werkte niet eens, kon niet afgerondt worden. staat netjes als een ICT vacature site zn eigen systeem niet op orde heeft. Op dezelfde pagina pronken ze met twee... Het account aanmaak systeem werkte niet eens, kon niet afgerondt worden. staat netjes als een ICT vacature site zn eigen systeem niet op orde heeft. Op dezelfde pagina pronken ze met twee tevredenheidscores; een 8.6 en een 8.2. apart..
Als je op de 8.6 klinkt, krijg je te zien dat de score eigenlijk een 8.2 is... niet up-to-date gehouden? of bewust? Allebei is niet netjes. En als je dan de reacties leest... De meeste zijn erg laag. Klopt die 8+ wel?