Coen Pots

Ik heb Nando ervaren als iemand waar je prettig mee kan communiceren en die goed naar mijn wensen heeft geluisterd. Dankzij hem ben ik bij een bedrijf begonnen waar ik zelf nooit aan gedacht zou... Ik heb Nando ervaren als iemand waar je prettig mee kan communiceren en die goed naar mijn wensen heeft geluisterd. Dankzij hem ben ik bij een bedrijf begonnen waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben en dat zorgt er voor dat je opties naar een nieuwe functie enorm wordt uitgebreid.
Bedankt voor je prettige samenwerking Nando!

Sidney de Koning

Ik ben geholpen door verschillde mensen bij JouwICT, waaronder Edwin en Nando. Beide toppers in hun vakgebied. Edwin ingehuurd als uitvoerende voor zoekopdrachten (ik werkte bij een bedrijf en... Ik ben geholpen door verschillde mensen bij JouwICT, waaronder Edwin en Nando. Beide toppers in hun vakgebied. Edwin ingehuurd als uitvoerende voor zoekopdrachten (ik werkte bij een bedrijf en zochten mensen). Nando voor mij persoonlijk bij het vinden van vacatures voor een nieuwe baan. De samenwerking kan ik iedereen aanbevelen; Nando is meedenkend, flexibel en resultaat gericht. Aanrader!

RK

Ivano heeft professioneel geholpen met het zoeken naar een nieuwe positie. Duidelijke en tijdige communicatie hebben gezorgd voor een goede opening. Een prettige samenwerking die, indien nodig, ik... Ivano heeft professioneel geholpen met het zoeken naar een nieuwe positie. Duidelijke en tijdige communicatie hebben gezorgd voor een goede opening. Een prettige samenwerking die, indien nodig, ik nogmaals zou aanwakkeren om te zien wat er tot bloei kan komen.

Lisa Halman

Ik heb een ontzettend goede ervaring met JouwICTvacature. Als niet ICT'er hebben ze me aan een baan geholpen in de ICT. Zonder de hulp van JouwICTvacature was dat waarschijnlijk niet gelukt!

Redouan

Goede duidelijke communicatie

Joost

Mark kan ik zeker aanbevelen, omdat hij mij heeft geholpen naar de volgende stap in mijn carrière. En dan bedoel ik niet dat hij mij heeft geholpen om een nieuwe baan te vinden, maar naast dat heeft... Mark kan ik zeker aanbevelen, omdat hij mij heeft geholpen naar de volgende stap in mijn carrière. En dan bedoel ik niet dat hij mij heeft geholpen om een nieuwe baan te vinden, maar naast dat heeft hij ook meegedacht over hoe ik een stapje omhoog kan komen en welke rol daar voor mij het beste bij zou passen.

Peter

Afgezien van de formule (op papier) deed jouwictvacature niets anders dan de rest: mensen lastig vallen via linkedin. En zonder ze te spreken gooien ze de CV over. Neem je die persoon dan aan volgt... Afgezien van de formule (op papier) deed jouwictvacature niets anders dan de rest: mensen lastig vallen via linkedin. En zonder ze te spreken gooien ze de CV over. Neem je die persoon dan aan volgt er nog een tweede factuur. Echter: Ze liegen over hun inzet: het zijn dure CV schuivers.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen ICT-ers:

Beste Peter, fijn dat we elkaar inmiddels telefonisch hebben gesproken. Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent over de medewerker die wij destijds hebben aangedragen. Om gericht de juiste... Beste Peter, fijn dat we elkaar inmiddels telefonisch hebben gesproken. Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent over de medewerker die wij destijds hebben aangedragen. Om gericht de juiste kandidaten te vinden benaderen we inderdaad mensen via LinkedIn, maar ook via onze eigen database en via externe platformen. Op die manier kunnen we ook latent zoekenden bewust maken van het bestaan van jouw bedrijf én vacature(s).
Nogmaals onze excuses dat je een tweede factuur hebt ontvangen, zoals telefonisch besproken is dit intern misgegaan en dit zal niet weer voorkomen. We hopen dat we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen!​

Afgelopen jaren heb ik prettig samengewerkt met JouwICTvacature en Bernard. Alle campagnes zijn goed verlopen, met altijd minimaal 1 hire per campagne.
Contact met de recruiter /...
Contact met de recruiter / accountmanager als erg goed ervaren en dezelfde ervaringen hoor ik van de kandidaten.

Lennoc Development BV

JouwICTvacature doet wat ze beloven. No nonsense dienstverlening die zonder allerlei overbodige franje geschikte kandidaten aanleveren. Onze accountmanager Bernard de Haan werkt snel en doelgericht... JouwICTvacature doet wat ze beloven. No nonsense dienstverlening die zonder allerlei overbodige franje geschikte kandidaten aanleveren. Onze accountmanager Bernard de Haan werkt snel en doelgericht en staat open voor feedback betreffende de dienstverlening. Wanneer wij in de toekomst willen gaan uitbreiden staat JouwICTvacature boven aan de lijst.

Julian

Mijn ervaring is zeer positief. Er wordt echt goed geluisterd naar je wensen. En ondanks dat ik van buiten de branche kwam, wordt er meegedacht over mogelijkheden. Contact was in het algemeen al... Mijn ervaring is zeer positief. Er wordt echt goed geluisterd naar je wensen. En ondanks dat ik van buiten de branche kwam, wordt er meegedacht over mogelijkheden. Contact was in het algemeen al zeer prettig.

Dus al met al zeker aan te bevelen!

Reactie JouwICTvacature - ervaringen ICT-ers:

Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor je bericht en veel succes met alle volgende stappen!