Alfred

Prettige contacten met Nick en Hannah gehad. JouwICTvacature heeft echt gekeken naar organisaties waar ik mee zou kunnen matchen en dat heeft geleid tot een contract bij een mooi bedrijf!

Jan Kemper

Joost heeft mij Fantastisch geholpen met het vinden van een andere werkgever.

Michiel

Ik ben zeer goed geholpen door het bedrijf. Goede contacten en tips. Bedankt voor de hulp!

Bram

Ik heb een erg fijne ervaring met JouwICTvacature.nl. Na het aanmaken van mijn LinkedIn-profiel was Nando de eerste die mij contacteerde. De communicatie was erg relaxed en de vacatures die hij voor... Ik heb een erg fijne ervaring met JouwICTvacature.nl. Na het aanmaken van mijn LinkedIn-profiel was Nando de eerste die mij contacteerde. De communicatie was erg relaxed en de vacatures die hij voor me had erg succesvol. Ze sloten niet allemaal bij mij aan maar dat was juist fijn om te ontdekken. Ze blijven polsen hoe het loopt en helpen mee te denken voor andere functies. Nu zit ik goed op mijn nieuwe plek, dus ik kan JouwICTvacature.nl van harte aanbevelen!

tycho

Positief

Stephan

Ontvang zonder enige aanmelding 2 CV's van developers. Persoonlijk echt een enorme hekel aan zo'n manier van zaken doen. Als we op zoek zijn, dan zouden we wellicht op deze website terrecht komen,... Ontvang zonder enige aanmelding 2 CV's van developers. Persoonlijk echt een enorme hekel aan zo'n manier van zaken doen. Als we op zoek zijn, dan zouden we wellicht op deze website terrecht komen, maar gewoon zonder enig contact vooraf, twee cv's opsturen ervaar ik als spam.

REVO

Heldere en rustige site, fijn dat intermediairs geweerd worden, maar voor mij niet geschikt. Er is geen mogelijkheid om te selecteren op freelance/zzp vacatures (dienstverband is voor mij met eigen... Heldere en rustige site, fijn dat intermediairs geweerd worden, maar voor mij niet geschikt. Er is geen mogelijkheid om te selecteren op freelance/zzp vacatures (dienstverband is voor mij met eigen regelingen niet interessant) en voor zover ik kan zien kan ik ook geen alert aanzetten.

Dutch Beauty Group

Komen afspraken niet na.

Fotocadeau

Goed!

ISProjects

Duidelijke propositie, faire prijs en top resultaat! Bas heeft ons heel goed ondersteund. De snelheid was goed, pro-activiteit was aanwezig en we konden prima afspraken maken over wie welke rol in... Duidelijke propositie, faire prijs en top resultaat! Bas heeft ons heel goed ondersteund. De snelheid was goed, pro-activiteit was aanwezig en we konden prima afspraken maken over wie welke rol in het proces had. Afspraken werden altijd nagekomen en Bas is prettig om zaken mee te doen!